Gå til innhold

Henger dere opp julestjerner i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hallo, det er en uke igjen til 1. søndag i advent. Hvorfor har dere så vanskelig med å klare å vente?

Anonymkode: 373c2...e0a

Naboen min har hengt ut «fuggelbænd», granbar, pyntet ferdig juletreet på stua og julekranser overalt ute. Den andre naboen har dekorert ute med god jul som har blinket i alle farger siden slutten av oktober. Jeg kjenner presset 🫣

Anonymkode: 6de4d...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Eller venter dere til 1. desember?

Anonymkode: 052a4...81c

1 desember 🫶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Haha, den kommer fjerde søndag før julaften hver eneste år. 

Anonymkode: 34c25...cda

Og i år er den så sen den kan bli

Anonymkode: f4a5d...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pynter nok o løpet av uken. Er ikke hjemme på fredag 

Anonymkode: f4a5d...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg henger antakelig opp på torsdag, sammen med krybbe, lys, og diverse annen adventspynt. Pleier å ha det klart til 1. søndag i advent, men gjør det gjerne klart noen dager før.

Anonymkode: 4e841...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi 1. søndag i advent kommer veldig sent i år.

Anonymkode: 052a4...81c

Og allikevel så rekker man jula! 😅

Anonymkode: f3105...91c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hentet de opp og henger klare, men venter til neste helg. Blir bare feil å tenne de allerede nå synes jeg 😅

Anonymkode: 7ac55...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok frem stjerna og pynt i dag. Kunne ventet, men er bare hjemme til 14. des og ville rekke å nyte det litt😌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

harma skrev (7 timer siden):

Her har alle naboene pyntet med utelys og stake i vinduene, ungene er sure for at vi ikke har gjort det ennå, men jeg mener det skal opp til 1. advent 😅

Synes også at "alle" har pyntet så tidlig i år. Pyntet juletre inne til og med, er alt for tidlig. Enig med deg at utelysa ikke bør komme opp før 1. advent, eller advents helga er greit. 

Anonymkode: 7ac55...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adventssjerne kommer nok opp på torsdag. Jeg må uansett finne kalenderen, så ingen grunn til å vente.

Utelysene kommer alltid opp i midten av november. Det virker å være ganske gjennomsnittlig her i gata. Det blir så mørkt her med de nye gatelysene, så litt lys i den mørke tida gjør det mye triveligere. Vi kaller det vinterlys, og lar dem henge til omkring påske. Ingen grunn til å røske frosne ledninger løs fra gjerder og rekkverk bare fordi jula er over.

Anonymkode: 66715...376

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utebelysningen kom opp denne helga. Ønsket å gjøre det i dagslys, og orket ikke å vente helt til neste helg. Adventsstjernene/adventsstakene kommer nok opp torsdags kveld, og slås på fredag.

Anonymkode: 15850...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hengte opp den ene advent stjerna i går samtidig som vi også gjorde klart adventskalender bordet vårt. Vi har ett eget bord vi setter adventskalendere på. Lager også pakke kalender til hverandre så det ble klart nå i helgen 🥰🎄så kommer jeg til å pynte og vaske litt og litt gjennom desember helt til jul ❤️🥰🎄

Anonymkode: c87d2...2e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskinfører skrev (12 timer siden):

Henger oppe hele året har nå montert lysbryter på den sånn at den kan slås av 😀

Sjuskete

Anonymkode: 4d17a...1cd

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke stjerner, men henger opp lys til 1. desember. 

Ser naboene her også er tidlig ute, men det er bare koselig. Jeg gidder ikke stresse, men jeg skal ut og plukke litt grønt så jeg har det jeg trenger når jeg vil pynte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...