Geojak Skrevet 26. november 2023 #1 Skrevet 26. november 2023 Leser mange innlegg som sier «ikke heng deg opp i orgasmen» Jeg har i alle år tenkt at det er viktig hun når høydepunktet når vi «holde på» Det har ført til vanen at jeg så,og si alltid sørger for at hun får orgasme først, så får jeg min utløsning etterpå. Sikkert store forskjeller her også, er orgasmen viktig? Jeg tror nok at om jeg slikker henne til orgasme, hun sier takk og snur seg på siden for å sove, så blir jeg litt sånn «hvamed meg da» Og det er vel begge veier, om jeg gjør meg «fe4dig» uten at hun har fått sin orgasme tror jeg hun vil være skuffet og forvente mer. Men hver gang? Kan man ha god sex uten at begge kommer hver gang? Eller mangler det liksom litt da? Vi har for vane at begge «får»
Perfume Skrevet 26. november 2023 #2 Skrevet 26. november 2023 (endret) Kan man ikke bytte på? Eller komme sammen? Hvis jeg får orgasme før mannen så snur jeg meg faktisk og har mistet All lyst..... Og forstår at det også er slik for menn. Nå skal det sies at orgasme ikke må komme hver gang heller.. Endret 26. november 2023 av Perfume
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Skrevet 26. november 2023 Nei for meg så er det ikke kjempe viktig hver gang. Og har jeg kommet så klarer jeg ikke å ha mere sex. Det blir alt for følsomt der nede at det gjør vondt. Men har mye sex og god sex. Men orgasme er ikke det viktigste for min del. Anonymkode: e5a14...4b8
SlemUlv Skrevet 26. november 2023 #4 Skrevet 26. november 2023 Det vil jo være forskjellig fra person til person, så man må jo snakke sammen. For meg er orgasmen viktig ja. Men jeg blir ikke sur/gretten av å ikke få orgasme heller. 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Skrevet 26. november 2023 For meg er den ikke viktig. Tipper jeg har orgasme 5 av 10 ganger vi har sex. Jeg har partners nytelse nærmest som en fetisj. Min egen nytelse blir mindre viktig. Heldigvis har jeg en partner som er kompatibel med meg og er en utpreget «mottager». Anonymkode: 995c9...a3d
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #6 Skrevet 26. november 2023 Det jeg tenker når jeg hører at orgasme ikke er så viktig, er at orgasme ikke er så viktig for hun. Og denne tanken går igjen ofte, og det blir feil synes jeg. Ja orgasme er viktig for meg, ikke slik at jeg må ha den hver gang men den må bli prioritert på lik linje som mannen min sin orgasme. Det blir på samme måte som når jeg hører at kvinnen er ansvarlig for sin egen orgasme men om vi tenker slik kan jo likegodt både menn og kvinner bare runke da istedenfor. Jeg nyter å se mannen komme, det er viktig for meg, men det er tilsvarende viktig for meg med en mann som nyter at jeg når klimax. Anonymkode: 904c6...1b7 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #7 Skrevet 26. november 2023 Orgasme er viktig, ja. Ikke absolutt hver gang, men ofte. Hilsen kvinne Anonymkode: 20a4b...381
Miss91 Skrevet 26. november 2023 #8 Skrevet 26. november 2023 Jeg må ikke komme hver gang, men det er jo hyggelig da det veste er å komme samtidig syns jeg, helst at han kommer i meg
feliek54 Skrevet 26. november 2023 #9 Skrevet 26. november 2023 Geojak skrev (3 timer siden): Leser mange innlegg som sier «ikke heng deg opp i orgasmen» Jeg har i alle år tenkt at det er viktig hun når høydepunktet når vi «holde på» Det har ført til vanen at jeg så,og si alltid sørger for at hun får orgasme først, så får jeg min utløsning etterpå. Sikkert store forskjeller her også, er orgasmen viktig? Jeg tror nok at om jeg slikker henne til orgasme, hun sier takk og snur seg på siden for å sove, så blir jeg litt sånn «hvamed meg da» Og det er vel begge veier, om jeg gjør meg «fe4dig» uten at hun har fått sin orgasme tror jeg hun vil være skuffet og forvente mer. Men hver gang? Kan man ha god sex uten at begge kommer hver gang? Eller mangler det liksom litt da? Vi har for vane at begge «får» Jeg kan ha sex med ei dame og tilfredsstille henne uten selv å få orgasme og nyte hun fikk. Men for meg er det ikke morsomt om jeg får orgasme og ikke dama. da kan jeg bli lei meg. Men det er best når begge kommer og gjerne samtidig
urenluren Skrevet 26. november 2023 #10 Skrevet 26. november 2023 Jeg blir litt skuffa om jeg ikke rekker å få orgasme ja. Veldig frustrerende hvis jeg er veldig nære.
Chiubi Skrevet 26. november 2023 #11 Skrevet 26. november 2023 Orgasme er viktig hver gang, og flere ganger hver gang. Jeg har sluttet å ha sex bare for å være grei. 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #12 Skrevet 26. november 2023 Ja for meg er det det. Går greit om jeg ikke kommer 1 av 20 ganger men uteblir det noe særlig oftere enn det blir sex mer belastende enn gledelig for meg og jeg mister interessen for mannen om han later til å være uinteressert i min nytelse Anonymkode: 5f108...65c 1
Silvia515 Skrevet 26. november 2023 #13 Skrevet 26. november 2023 Jeg må ikke ha orgasme hver gang, men jeg vil veldig gjerne. Forstår det er annerledes for menn som tross alt har en tank med sperm som blir full, eller?
Mardina Skrevet 26. november 2023 #14 Skrevet 26. november 2023 Jeg trenger ikke få orgasme hver gang, for å nyte sexen. For meg er det mer viktig med nærheten til min kjære 🥰 At jeg kan få kose med han 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #15 Skrevet 26. november 2023 Ser ikke helt poenget med sex uten orgasme, det hadde vært ekstremt frustrerende. Og ikke bare en, men mange. (Jeg får lett mange altså.) Anonymkode: 58f3d...577 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #16 Skrevet 26. november 2023 Jeg ønsker meg en mann som ikke trenger å få orgasme hver gang. For meg kan det da kjennes ut som at vi har sex mest for "orgasmens skyld" heller enn at det er meg han tenner mest på. Det er for meg en viktig bekreftelse at det å kose, og ikke minst kunne være litt kinky, med meg er det viktigste. Dette føler jeg jeg får bekreftet dersom han ikke trenger å få orgasme hver gang. På den andre siden så ønsker jeg orgasme hver gang, sittringen i kroppen blir veldig irriterende hvis ikke. Jeg er ikke helt logisk her, men noe i meg trenger bekreftelsen fra ham på at han ikke må ha orgasme hver gang. Det at han kan tillate både å gi meg nytelse og at jeg kan komme uten å kjenne at jeg må gjengjelde er en veldig deilig ting å få oppleve. Jeg kjenner meg enda mer elsket da. Anonymkode: aa801...a50 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #17 Skrevet 26. november 2023 Min kone vil ikke ha orgasmer… har aldri skjønt det men sånn er det. Hun stopper meg fra alt som får en kvinne til å komme under sex…vil ikke bli tatt på eller slikket f.eks… Så hun synes ikke det er viktig. Anonymkode: 123c2...e05
Irak Skrevet 26. november 2023 #18 Skrevet 26. november 2023 Tenker at hvis begge fokuserer på nytelse for begge så kommer dette ganske naturlig av seg selv. Også berømmer jeg innsats fremfor ferdigheter anyday 😍. En mann som er interessert i min nytelse og gjør en innsats for det er gull verdt 💛. Så gjør jeg det samme til han ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #19 Skrevet 26. november 2023 Sex uten orgasme er helt ellevilt utilfredsstillende for min del. Jeg kommer lett, og hver gang. Å gi seg midtveis er helt unaturlig. Men det er ikke hans ansvar, han kan ikke lese tanker. Anonymkode: 13c4c...051
AprilLudgate Skrevet 26. november 2023 #20 Skrevet 26. november 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Min kone vil ikke ha orgasmer… har aldri skjønt det men sånn er det. Hun stopper meg fra alt som får en kvinne til å komme under sex…vil ikke bli tatt på eller slikket f.eks… Så hun synes ikke det er viktig. Anonymkode: 123c2...e05 Dette pleier bety pliktsex. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå