AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #1 Skrevet 26. november 2023 Smaker det som yoghurt naturell? Eller mer som kesam? Rømme? Creme fraiche? Eller en blanding? Veldig syrlig?, er det noe sødme i det eller må det tilsettes? Anonymkode: 0c085...d98
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #2 Skrevet 26. november 2023 Det smaker ikke som noe av det du nevner her. Det smaker veldig syrlig, men veldig godt. Trenger ikke tilsette noe, forutsatt at du liker gresk yoghurt. Anonymkode: 60a33...dd2 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Skrevet 26. november 2023 Jeg synes den minner litt om kesam, men mindre syrlig. Rømme og CF er også mer syrlig. Jeg liker å ha noe frukt eller bær til (og kanel!), dropper sukker utover det. Om du er vant til å spise yoghurt med smak er sikkert overgangen litt stor, du kan ha over litt honning feks. Anonymkode: d836d...fc0
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #4 Skrevet 26. november 2023 Jeg syns den smaker nokså likt naturellyoghurten, men siden den er tykkere gir den en annen munnfølelse. Anonymkode: 31154...da8 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå