Gå til innhold

Hva smaker tine gresk yoghurt.


Fremhevede innlegg

Skrevet

Smaker det som yoghurt naturell? Eller mer som kesam? Rømme? Creme fraiche? Eller en blanding?

Veldig syrlig?, er det noe sødme i det eller må det tilsettes?

Anonymkode: 0c085...d98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det smaker ikke som noe av det du nevner her. Det smaker veldig syrlig, men veldig godt. Trenger ikke tilsette noe, forutsatt at du liker gresk yoghurt.

Anonymkode: 60a33...dd2

  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes den minner litt om kesam, men mindre syrlig. Rømme og CF er også mer syrlig. Jeg liker å ha noe frukt eller bær til (og kanel!), dropper sukker utover det. Om du er vant til å spise yoghurt med smak er sikkert overgangen litt stor, du kan ha over litt honning feks. 

Anonymkode: d836d...fc0

Skrevet

Jeg syns den smaker nokså likt naturellyoghurten, men siden den er tykkere gir den en annen munnfølelse.

Anonymkode: 31154...da8

  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...