Gå til innhold

Beste foundation eller stick? For moden hud!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har forslag til god naturlig foundation eller stick (som passer til litt sensitiv hud) ?

Har brukt pudder i noen år noe (Bare minerals Pudder) og veldig fornøyd, har lurt på denne foundation de har og evt andre om noen kan anbefale? Har innsynk under øyne og litt rynker så det må ikke legge seg i det.

Vil ha ett dekkende med naturlig resultat!

Tusen takk! 

Anonymkode: 0db47...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker denne: https://www.skincity.com/no/clarins/makeup/base/foundation/skin-illusion-foundation-spf15-105-nude?gclid=CjwKCAiA9ourBhAVEiwA3L5RFlw5hMht_qf0lDDWj6MZw2INlgjEui3FON3-z4EWQFRT_KvPktOlkRoC4J0QAvD_BwE

Jeg bruker litt under øynene, men fordi jeg bruker en concealer har jeg på ganske lite på de områdene. Opplever ikke at denne setter seg i rynkene hvis den jobbes inn i huden. Ser veldig naturlig og jevn ut på meg i hvert fall. Ikke for dekkende. 🙂

Anonymkode: 811fe...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg liker denne: https://www.skincity.com/no/clarins/makeup/base/foundation/skin-illusion-foundation-spf15-105-nude?gclid=CjwKCAiA9ourBhAVEiwA3L5RFlw5hMht_qf0lDDWj6MZw2INlgjEui3FON3-z4EWQFRT_KvPktOlkRoC4J0QAvD_BwE

Jeg bruker litt under øynene, men fordi jeg bruker en concealer har jeg på ganske lite på de områdene. Opplever ikke at denne setter seg i rynkene hvis den jobbes inn i huden. Ser veldig naturlig og jevn ut på meg i hvert fall. Ikke for dekkende. 🙂

Anonymkode: 811fe...09f

Takk for svar, skal sjekke den ut! :)

Anonymkode: 0db47...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den du fikk anbefalt fra Clarins inneholder titandioksid, så den hadde jeg styrt unna :)  Anbefaler Idun minerals Illuminating foundation.

Anonymkode: 51822...a6d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er glad i babor sine, de er en slags kombinasjon av hudpleie og foundation. Opplever de som friske og pleiende, og gir en fin glød. 

Anonymkode: ac8f7...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chanel Vitalumiere ❤️ Gir glød, fukt og bra dekk. Har ikke tall på hvor mange venninner/kolleger som har kommentert og kjøpt denne når jeg har hatt den på

Anonymkode: 8b4b3...823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...