Gå til innhold

Oppgitt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg vil med dette.. Jeg sliter med barn og barnefar. Vi er samboere. Problemet er at barnefar og barn krangler for ALT.. og jeg må hele tiden gå å megle og roe ned. Fungerer ikke å holde seg unna da ungen blir intens og far da tar barn hardt i armen.. Og far er motstander av å fikse opp etter en krangel.. Barn prøver fortvilt å vil at begge ska si unnskyld og snakke om problemet men dette er bare tull i følge far. Og dermed bli neste krangel værre. Far er sur på meg for at jeg tar parti med barn og mener det må ordnes opp etter krangel. Dette påvirker sexlivet også, da jeg ikke er intr pga mye konflikt. Og dermed er det sure miner fra far. Føler at det beste er å flytte fra far men er ufør og har Ingen økonomi til å klare å holde husleie da det er høye priser.. Har i tillegg hund og det er ikke et pluss når man trenger bolig.. Hunden må jeg ha, da den hjelper meg med psyken. Er så sliten og rådvill.. Har bedt om at vi kontakter familievern kontor men far nekter for han trenger ikke hjelp. 

Anonymkode: 54742...34c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...