AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #1 Skrevet 25. november 2023 Noen som har erfaring med det? Siden jeg ikke har så mye familie, og har mye fritid med ett barn på deltid, tenkte jeg det kunne være koselig å være frivillig som det. Så lurte på om det var noen som har vært eller er en slik kontakt, eller om du har hatt hjelp til det? Anonymkode: 3bb11...692 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #2 Skrevet 25. november 2023 Jeg tror du bør være veldig tydelig på at du ønsker at det skal være koselig. I hvert fall om du bor i Oslo. Her er det så få frivillige at bare de som virkelig, virkelig sliter blir prioritert. Og da blir det ikke så koselig, mer trist og pliktaktig. Anonymkode: 86b91...194
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #3 Skrevet 25. november 2023 Har vært, men er ikke nå lengre. Det var greit å være det, men også ganske krevende. Brukte mest tid på veiledning. Har kursing og erfaring i COS, PMTO, Trygg Base, MI (motiverende intervju) mm. Det kom veldig godt med å ha bred veiledningskompetanse. Anonymkode: 6f60b...4fa
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #4 Skrevet 25. november 2023 Er det mest i innvandrerfamilier? Anonymkode: 4201d...ede
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #5 Skrevet 25. november 2023 Jeg bor ikke i Oslo, men på vestlandet. Vil gjerne være til hjelp for familier, kanskje få ett godt forhold til de, og beholde kontakten hvis man kommer godt overens. Finnes det noe annet sted man kan være slik frivillig? Har inntrykk av at det finnes mange aleneforeldre som kunne trengt hjelp til forskjellig. Anonymkode: 3bb11...692 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå