NatNat Skrevet 27. november 2023 #21 Skrevet 27. november 2023 (endret) 51 minutter siden, Capazitet said: Har hørt om dette i utanlandske fora, men ikkje fått ordentlig tak i kva det gjekk i En mann angrep med kniv flere små barn og voksne foran en barnehage. Myndigheter nektet å si noe om mannsidentitet, men folk fant ut at han var opprinelig fra Nord-Africa og det oppsto en del opptøyer i Dublin. Kan det ha vært en jødisk barnehage ? Jeg vet absolutt ikke men det minnet meg med en gang om ham som drepte 3 jødiske barn i Toulouse for 10 år siden... Endret 27. november 2023 av NatNat 2
Fremmed fugl Skrevet 28. november 2023 #22 Skrevet 28. november 2023 Madame Butterfly skrev (6 timer siden): Brasil var det han kom fra? Eller et annet land i Sør-Amerika? Brasil
Fremmed fugl Skrevet 28. november 2023 #23 Skrevet 28. november 2023 NatNat skrev (6 timer siden): En mann angrep med kniv flere små barn og voksne foran en barnehage. Myndigheter nektet å si noe om mannsidentitet, men folk fant ut at han var opprinelig fra Nord-Africa og det oppsto en del opptøyer i Dublin. Kan det ha vært en jødisk barnehage ? Jeg vet absolutt ikke men det minnet meg med en gang om ham som drepte 3 jødiske barn i Toulouse for 10 år siden... Høyre ekstreme begynte rask å spre falske rykten om at bland annet barn skulle ha blitt drept. Var tre barn som ble lettere skadd, et som ble hardt skadd, en voksen ansatt som fikk alvorlige skader. Gjerningspersonen var en hjemmeløs mann opprinnelig fra nord Afrika, som fikk alvorlige skader i samband med hendelsen (vil tro hodeskader, men det er kun utfra beskrivelsen av baskataket der han ble neutralisert). Politiet benekter terrorisme. Var en skole som har undervisning på Gaelisk, så har absolutt ikke noe med jøder å gjøre. Vil tro at hvis man skal plassere system kritikk så er det mot psykisk helsevern.
Fremmed fugl Skrevet 28. november 2023 #24 Skrevet 28. november 2023 NatNat skrev (På 25.11.2023 den 14.21): ja ja, de er alltid "psykist syk" og de som tåler ikke mer av dette tullet er alltid "høyre ekstreme bøller" 🙃 Om han var psykisk syk, det vet vi ikke ennå men virker sånn. Ja, var høyreekstreme grupper som spredte løgner og startet plundring, brenning av kjøretøyer og angrep politiet.
NatNat Skrevet 28. november 2023 #25 Skrevet 28. november 2023 5 hours ago, Fremmed fugl said: Om han var psykisk syk, det vet vi ikke ennå men virker sånn. Ja, var høyreekstreme grupper som spredte løgner og startet plundring, brenning av kjøretøyer og angrep politiet. ja det var en del høyreekstreme grupper men... spredte løgner ? De sa at det var nok en som kom opprinelig fra et muslimsk land, myndighetene sa det var tull og nektet å si noe og det viste at han er faktisk opprinelig fra Algerie, som er et muslimsk land i Nord Africa. Om han har irsk statsborgerskap eller ikke spiller ingen rolle, det er fakta at myndigheter prøver å skule fakta eller rett og slett lyve som driver folk gale.. 2 2
NatNat Skrevet 28. november 2023 #26 Skrevet 28. november 2023 5 hours ago, Fremmed fugl said: Høyre ekstreme begynte rask å spre falske rykten om at bland annet barn skulle ha blitt drept. Var tre barn som ble lettere skadd, et som ble hardt skadd, en voksen ansatt som fikk alvorlige skader. Gjerningspersonen var en hjemmeløs mann opprinnelig fra nord Afrika, som fikk alvorlige skader i samband med hendelsen (vil tro hodeskader, men det er kun utfra beskrivelsen av baskataket der han ble neutralisert). Politiet benekter terrorisme. Var en skole som har undervisning på Gaelisk, så har absolutt ikke noe med jøder å gjøre. Vil tro at hvis man skal plassere system kritikk så er det mot psykisk helsevern. så igjen, fordi han klarte ikke å drepe noen, er han uskylig ??!! Har du hørt om intensjon ????? og slutt med psykisk helsevern eller må vi ha alle som er sterke troende innelåst. 2 2
Julebrunost Skrevet 28. november 2023 #27 Skrevet 28. november 2023 (endret) Det er en skummel tendens at om man er kritisk til innvandring så er man høyreekstrem. Det var mange vanlige folk som ikke er ekstreme ute i gatene. Det ble helt galskap til slutt, og burde vært en fredelig demonstrasjon, som de har hatt i ettertid. Jeg forsvarer ikke vandalisme, men må si jeg forstår at de demonstrerer. De vet ikke om det var terrorisme. Og en som går etter barn? Den fem år gamle jenta er kritisk skadd. Psykisk er mange skadd for livet av denne hendelsen. Mannen burde vært i Algerie. Ikke i Irland. Styresmaktene i Irland svikter, men mest av alt svikter de sitt eget folk. Endret 28. november 2023 av Julebrunost Skrivefeil 1 2
Fremmed fugl Skrevet 28. november 2023 #28 Skrevet 28. november 2023 NatNat skrev (7 minutter siden): så igjen, fordi han klarte ikke å drepe noen, er han uskylig ??!! Har du hørt om intensjon ????? og slutt med psykisk helsevern eller må vi ha alle som er sterke troende innelåst. Har ikke skrevet at han var uskyldig, men de høyreekstreme som organiserte plundring, brenning av kjøretøyer og angrep på politiet gjorde seg skyldige til løgn for å mobilisere radikaliserte personer. Dette var en mann som er hjemløs, og som gjennomførte en grusom voldshandling, som heldigvis ble stanset av to sivile innvandrere og en innfødt. Sett fra bildet som har kommet frem i media og hva politiet så langt har sagt i saken, er det sannsynlig at mannen er psykisk syk. PS. Håper du er klar over at Irland er litt spesielt i forhold til Midtøsten, på grunn av alle år med tett samarbeid mellom radikale palestiner og irske nasjonalister. Irske nasjonalister er typisk pro Palestina og orientert politisk til venstre. Barnen som ble angreppet går på en skole som har Gealisk som språk, så er vel et helt idiotisk mål for en typisk terrorist fra Midtøsteren.
NatNat Skrevet 28. november 2023 #29 Skrevet 28. november 2023 (endret) 18 minutter siden, Fremmed fugl said: Dette var en mann som er hjemløs, og som gjennomførte en grusom voldshandling, som heldigvis ble stanset av to sivile innvandrere og en innfødt. At han er hjemløs er ikke akkurat en unnskylding. Nå, jeg er klar at de fleste Muslimer i Europa angreper ikke folk med kniv men hvergang det skjer noe sånn, det er ofte Muslimer.. Og, at myndigheter unnlot å si noe om mannen gjør at man blir enda mer sinn. Det skjer veldig lite i Norge, heldigvis. Men det skjer stadig noe i Frankrike hvor vi har den største andel Muslimer. En gutt ble drept og 9 andre såret for noen dager siden. I Norge det hadde vært første sida på alle avis. Dere har nok ikke hørt noe om det. Franske myndighetene nektet å gi navn på de gutta i gjengen som kom og angrep alle på stedet, med kniver. Men noen fant ut og nå hele Frankrike vet om navnene : Ilyes, Chaïd, Yasir, Mathys, Fayçal, Kouider et Yanis (fornavn) Etternavn er like arabiske. Og når folk reagerer, de er alltid "høyre ekstrem".. Vet du hva ? da er jeg også høyre ekstrem, enda om jeg er pro equal right, pro LGTB, jeg er høyre ekstremt, akkurat pga det. https://www.france24.com/en/live-news/20231127-french-government-urges-calm-after-teen-s-killing https://www.telegraph.co.uk/world-news/2023/11/20/crepol-drome-southern-france-village-fete-teenager-killed/ Endret 28. november 2023 av NatNat 3
NatNat Skrevet 28. november 2023 #30 Skrevet 28. november 2023 (endret) 1 hour ago, Julebrunost said: Det er en skummel tendens at om man er kritisk til innvandring så er man høyreekstrem. Det var mange vanlige folk som ikke er ekstreme ute i gatene. Det ble helt galskap til slutt, og burde vært en fredelig demonstrasjon, som de har hatt i ettertid. Jeg forsvarer ikke vandalisme, men må si jeg forstår at de demonstrerer. De vet ikke om det var terrorisme. Og en som går etter barn? Den fem år gamle jenta er kritisk skadd. Psykisk er mange skadd for livet av denne hendelsen. Mannen burde vært i Algerie. Ikke i Irland. Styresmaktene i Irland svikter, men mest av alt svikter de sitt eget folk. 👍 Sånn er det i hele Vest Europa.... Det er et grunn at så kalt "ytre høyre" eller populiste partier blir større og større. Folk er ikke blitt mer rasiste, de er bare lei at ingen hører på dem, at vanlige partier finner alltid unnskylninger til en viss type innvandrer.. folk er ikke blinde. Endret 28. november 2023 av NatNat 4
NatNat Skrevet 28. november 2023 #31 Skrevet 28. november 2023 leste akkurat en artikkel i Telegraph om de siste oppttøyer i Irland. De ser ut som eliten i Irland er ikke mye bedre enn resten av Europa. Jeg stusset særlig på dette : "Last year, when Boko Haram murdered 40 Christians in Nigeria, the president of Ireland, Michael Higgins, blamed the massacre on global warming. " Vet ikke om man må le eller gråte... https://www.telegraph.co.uk/news/2023/11/27/irelands-new-elite-deludes-itself-with-platitudes-about-mig/?li_source=LI&li_medium=liftigniter-rhr 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå