Gå til innhold

Hvilken kake baker du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har pleid å laget en enkel oppskrift av Sukseekaken. I det  siste har jeg gått over til Ostekake med hvit sjokolade/daim og bringebær. Fått mye skryt for den. Hva lager dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Toro brownies med litt hakket sjokolade oppi. Kjempegodt! 

• Liker 2
Skrevet

Enten oboykake, som er en supersaftig og god langpannekake. Stor hit hos liten og stor. Eller så lager jeg pavlova eller osteiskake med daim :)

Skrevet

Ostekake eller eplekake av mørdeig. Akkurat nå i dag har jeg bakt tyske skiver og peanøttcookies, men det er jo fordi vi nærmer oss jul. 

Skulle ønske jeg gadd i gi meg i kast med en vegansk rawfood kake med blåbær som jeg laget for en tid tilbake. Den var kjempegod, men litt krevende.

Anonymkode: 3e08f...489

Skrevet

Tiramisu rullekake. Får masse skryt, og den blir ofte etterspurt når det skal samles folk 

• Liker 1
Skrevet

I det siste har det vært en god oppskrift på vanilje muffins. Skal lage eplepai med hjemmelaget salt karamell og is som dessert julekvelden. Den er så god og enkel å lage. Er ellers veldig glad i pavlova. Kan spise hele langpanne alene😂

• Liker 1
Skrevet

Blir oftest formkaker av et eller annet slag; eplekake, krydderkake eller gulrotkake. 

Anonymkode: 395c0...7a1

Skrevet

Har pleid å lage eplekake med mye kanel. Og ostekake med geleen innblandet. Ikke laga det så mye etter de slutta med stikkelsbær gele. Har laga litt andre kaker og. Ofte med en tvist.

Skrevet

Som regel baker jeg Oreo ostekake, for det er barnas favoritt her i huset. Baker som regel bare til bursdager, så da blir det slik. Ellers lager jeg gjerne tiramisu til selskap med voksne. 

Anonymkode: d307d...1e2

Skrevet

Gulrotkake, tropisk aroma, ostekake, pavlova og en bringebær raw food kake er mine go to kaker.

Anonymkode: 2a81d...675

Skrevet
Hmmmmmm skrev (9 timer siden):

I det siste har det vært en god oppskrift på vanilje muffins. Skal lage eplepai med hjemmelaget salt karamell og is som dessert julekvelden. Den er så god og enkel å lage. Er ellers veldig glad i pavlova. Kan spise hele langpanne alene😂

Oppskrift på eplepai?

Anonymkode: 8284c...cb9

Skrevet

Ostekake med jordbær 

Anonymkode: c16cf...48b

Skrevet

Brownie med valnøtter fra det søte liv.

Krydderurter. 

Daimler iskake. 

Anonymkode: 0f6e5...31d

Skrevet
Cecilie82 skrev (10 timer siden):

Har pleid å laget en enkel oppskrift av Sukseekaken. I det  siste har jeg gått over til Ostekake med hvit sjokolade/daim og bringebær. Fått mye skryt for den. Hva lager dere?

Har du oppskrift på ostekaken?:)

Skrevet

Eneste kaken jeg tar meg bryderiet til å lage et bestemor sin digge sirupskake. Ingen over, ingen ved siden av!

• Liker 1
Skrevet

Baker mest til bursdag og dugnader. Barna vil som regel ha en eller variant av sjokoladekake (blir da enten oreokake, brownies, vanlig sjokoladekake dekorert, cupcakes eller brookies), og så blir det gjerne ostekake tillegg! Enten med ferske jordbær/bringebær på sommeren eller med pepperkake, kanel og appelsin til jul. Og så lager jeg gjerne gjærbakst i tillegg, ofte Trines kanelboller med osteglasur. Også veldig glad i gulrotkake, eplekake, blåbærpai osv, så det blir det også i blant.

Anonymkode: 4c10d...69a

Skrevet

Crazy devil cake med frosting av melis,melkefritt margarin,kakao,vaniljesukker og litt sterk kaffe.

Anonymkode: 0cb3b...a48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...