AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #1 Skrevet 25. november 2023 Det nærmer seg høysesong for klementiner, men i alle butikkene jeg er innom er klementinene så dårlige i år. Små. Stygge. Rett og slett lite fristende. Har vært innom flere butikker, i ulike kjeder og det er det samme over alt. Andre som merker det samme? Hva er grunnen? Anonymkode: b69d8...521
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #2 Skrevet 28. november 2023 Grunnen er det du skriver. Nærmer seg høysesong, da begynner sesongen for de gode klementinene. Hos oss kom cevita klementiner inn i midten av forrige uke. De før dette var små bløte og ble fort dårlig. Men cevita som er kommet nå er kjempegode og mye større en de som var i begynnelsen av uken. Anonymkode: 0ead1...0e9
Hoppetaujenta Skrevet 28. november 2023 #3 Skrevet 28. november 2023 Jeg har kjøpt noen ganger og jeg reagerer på at de ikke smaker som de skal. Ennå. 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2023 #4 Skrevet 28. november 2023 De små og stygge smaker gjerne best. De med litt grønnfarge i skallet. Jo større de er jo tørrere er de ofte. Jeg har spist et par kg og bare fått 1-2 litt småkjipe, ellers var de nydelig søt-syrlige og saftige som de skal være. Anonymkode: e47e5...7cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå