Gå til innhold

Dårlige klementiner


Fremhevede innlegg

Skrevet

Det nærmer seg høysesong for klementiner, men i alle butikkene jeg er innom er klementinene så dårlige i år. Små. Stygge. Rett og slett lite fristende. Har vært innom flere butikker, i ulike kjeder og det er det samme over alt. Andre som merker det samme? Hva er grunnen? 

Anonymkode: b69d8...521

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen er det du skriver. Nærmer seg høysesong, da begynner sesongen for de gode klementinene.  Hos oss kom cevita klementiner inn i midten av forrige uke. De før dette var små bløte og ble fort dårlig. Men cevita som er kommet nå er kjempegode og mye større en de som var i begynnelsen av uken. 

Anonymkode: 0ead1...0e9

Skrevet

Jeg har kjøpt noen ganger og jeg reagerer på at de ikke smaker som de skal. Ennå. :klo:  

  • Liker 1
Skrevet

De små og stygge smaker gjerne best. De med litt grønnfarge i skallet. Jo større de er jo tørrere er de ofte.

Jeg har spist et par kg og bare fått 1-2 litt småkjipe, ellers var de nydelig søt-syrlige og saftige som de skal være.

Anonymkode: e47e5...7cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...