AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #1 Del Skrevet 25. november 2023 Google podcast legges visst ned og jeg må få lasta ned en ny app på telefonen til å spille av mine ukentlige podcaster 😊 Den må være enkel å bruke og man må kunne legge inn RSS-feed fra ting man abonnerer på via Patreon. Jeg har brukt Spotify, men jeg syntes den er ustabil og dessuten deler jeg det med familien og den er ofte opptatt (feks at jeg spiller av en lydbok til datteren min på Spotify som sendes til hennes høytaler, samtidig som jeg hører på podcast på google podcast) Hva bruker dere? Jeg har en Android telefon. Anonymkode: 138d7...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forrvirret mann Skrevet 25. november 2023 #2 Del Skrevet 25. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Google podcast legges visst ned og jeg må få lasta ned en ny app på telefonen til å spille av mine ukentlige podcaster 😊 Den må være enkel å bruke og man må kunne legge inn RSS-feed fra ting man abonnerer på via Patreon. Jeg har brukt Spotify, men jeg syntes den er ustabil og dessuten deler jeg det med familien og den er ofte opptatt (feks at jeg spiller av en lydbok til datteren min på Spotify som sendes til hennes høytaler, samtidig som jeg hører på podcast på google podcast) Hva bruker dere? Jeg har en Android telefon. Anonymkode: 138d7...c40 Pocketcast 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #3 Del Skrevet 26. november 2023 Podbean har jeg brukt i alle år Anonymkode: 80d52...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #4 Del Skrevet 26. november 2023 Har brukt podcast addict i mange år, er veldig fornøyd. Anonymkode: e6589...59f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå