Gå til innhold

Er dere ferdig med julegavene?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er mann og kjøper ikke julegaver før lille julaften sent ettermiddag. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt 10 gaver, gjenstår 1. Man får jo nesten vondt i kroppen av denne «sløsingen.» Tidligere har jeg kjøpt for opptil 500 til hver (for det meste tantebarn), men denne gangen satte jeg en grense på 250. Fant overraskende mye fint til lav pris, men ble fort et par tusen uansett.

Nå er jeg ung og singel og synes ikke det er kjempestas å bruke penger på folk som «har alt fra før.» Men sånn er det, heldigvis bare en gang i året😀

Anonymkode: 09b62...68a

Skrevet
Helene skrev (3 timer siden):

Mangler 3 gaver. 2 av de vet jeg hva som skal kjøpes. Den siste er til foreldrene mine. De har alt. Tenker noe spiselig. Noen gode råd?

Gavekort slår jo ikke feil. Enten på restaurant eller noe de trenger. Evt noen praktiske klesplagg. Jeg kjøpte et sett merinoull til moren min i fjor og det har hun brukt masse.

Konfektesker og vin er ihvertfall dødskjedelig etter min mening.

Anonymkode: 09b62...68a

Skrevet

Ja, så og si helt ferdig. Har til og med pakket inn alt i dag. Trodde jeg var helt ferdig, men kom på 2 gaver til 2 personer jeg hadde glemt tidligere i kveld 😅 

Anonymkode: b2d33...9a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det er ikke jeg. Vet ikke hva jeg skal kjøpe til tenåringene og til mannen. De voksne i familien får vin. Har ingen andre å kjøpe til utenom de 

Anonymkode: c6aef...a22

Har ca 1/3 igjen å handle. 

Anonymkode: 63978...301

Skrevet

Mangler 1 gavekort, så er jeg helt ferdig 👏🏼

Anonymkode: 06d68...419

Skrevet

Ferdig og har sendt alt som skal utenlands. Det som skal sendes i Norge sendes neste uke, det som skal lokalt får og litt hjemmelaget så det er jeg ferdig med medio desember 

Skrevet

Ja, gjør meg alltid ferdig i november, bestiller alt på nett så og si rett etter lønning 😅

Anonymkode: b72f8...bb3

Skrevet

Var ferdig andre helga i november 😊 første gang jeg er ferdig før 20 desember! Sååå digg følelse! 

Anonymkode: 13de0...57b

Skrevet

Ferdig, sendt og levert. Reiser til India neste uke og blir der til over nyttår. 

Anonymkode: 35098...c20

Skrevet

Mangler noen få, overraskende tidlig ute i år. Har vanligvis såvidt begynt på denne tida.

Anonymkode: f5be8...8d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...