Gå til innhold

Er dere ferdig med julegavene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke jeg. Vet ikke hva jeg skal kjøpe til tenåringene og til mannen. De voksne i familien får vin. Har ingen andre å kjøpe til utenom de 

Anonymkode: c6aef...a22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Bruker å være ferdig til desember kommer, men har vært sykdom etter sykdom siden i sommer. Blir litt blank når jeg ikke kan gå rundt å se i butikkene.

Anonymkode: 82178...f27

Skrevet

Jepp, iår ble det nesten bare veldedighetsgaver fra unicef. Veldig deilig å ha alt i boks tidlig! 

Anonymkode: 7fe8f...107

• Hjerte 1
Skrevet

Så å si. Mangler til pappa, men vet hva jeg skal ha og at det er i boks om ei uke.

Anonymkode: 03d38...bbf

Skrevet

Ja, men venter på å få de levert i posten :)

Anonymkode: 8c728...f65

Skrevet

Mangler 5 gaver. Gjort unna mange gaver i dag.

Anonymkode: 92974...8eb

Skrevet

Har kommet halvveis, men stresser ikke. Vet hva alle utenom barna mine skal få.

Skrevet

Har ikke begynt, orker ikke tenke på det engang 🙃

Anonymkode: eaaba...95f

Skrevet

Nesten ferdig ja. Starta i oktober. Har bare noen småting som gjenstår. 

Anonymkode: e754c...bb1

Skrevet

Nei. Jeg tenker alltid at neste år skal jeg være ute i god tid, og så ender jeg med å være ute i siste liten. I år ligger jeg bedre an enn vanlig, for jeg har faktisk kjøpt noen gaver og desember har ikke begynt. 

Anonymkode: 2eefd...1a1

Skrevet

Jeg har ikke begynt. Har ikke så sinnsykt mange gaver som skal kjøpes, 12-13 stk tror jeg. Jeg lager alltid gode lister før handleturene, så det går raskt og greit, og handler en del på nett. Ikke stressa, gleder meg til å komme i gang😊

Anonymkode: 25cdf...405

Skrevet

Jeg er halvveis med julegavene. 

Skrevet

Mangler 2-3 stk. Nesten ferdig 💸

Anonymkode: 027c4...e10

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke jeg. Vet ikke hva jeg skal kjøpe til tenåringene og til mannen. De voksne i familien får vin. Har ingen andre å kjøpe til utenom de 

Anonymkode: c6aef...a22

Hav interesserer de seg for, da? Dette er jo folk du bor med. De har bøker de liker å lese, sport de liker å utøve, spill de liker å spille, hobbyer de liker å pleie. Mengdevis av gode gaveideer. 

Jeg har de fleste gavene igjen. Men jeg vet hva alle bortsett fra 3 skal få. Gavekort konsert, gavekort lokal nisje-sjappe, mer gavekort konsert (studenter er så moro å kjøpe til!), lokalprodusert mat og drikke.

De siste 3 barna koser jeg meg med å finne de perfekte bøkene til, og så skal de trolig få en «snack pack» til den og muligens billetter til kino. Så mange muligehter, det er vrient å bestemme seg!

Jeg har dog bare 15-16 gaver. Jeg er knapt innom en eneste butikk for å løse handelen.

Anonymkode: 53bb5...bb6

Skrevet

Ja, flere mnd siden :) 

Anonymkode: 06d68...419

Skrevet

Mangler 3 gaver. 2 av de vet jeg hva som skal kjøpes. Den siste er til foreldrene mine. De har alt. Tenker noe spiselig. Noen gode råd?

Skrevet
Helene skrev (3 timer siden):

Mangler 3 gaver. 2 av de vet jeg hva som skal kjøpes. Den siste er til foreldrene mine. De har alt. Tenker noe spiselig. Noen gode råd?

Det kommer an på budsjettet og hvor de bor:) Send de ut på god restaurant, eller middag med show. Tenker du mat i en pakke; god vin og ost (ikke under treet seff), digg fra f.eks Olivenlunden, eller fancy sjokolade.

Anonymkode: 25cdf...405

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...