AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #1 Skrevet 24. november 2023 Vil ha et baderomsmøbel med skuffer. Vi har er moderne bad, men møbelet er ekstremt basic med helt tullete oppsett og lite plass til håndklær og andre ting. Noen her som har et møbel (med en vask) de er fornøyde med som har skuffer og god plass, både på benk og i skuffene? Gjerne i lav-middels prisklasse. Anonymkode: 166ff...436
Amossa Skrevet 24. november 2023 #2 Skrevet 24. november 2023 Vi har nylig utvidet og pusset opp et bad. Fant fort ut at baderomsmøbler er veldig dyre. Greit nok, og de ikke også ser veldig ordinære ut. Vet ikke om det passer din stil, men jeg fant en eldre kjøpmannsbenk i heltre eik på finn.no, som jeg er veldig fornøyd med. Fikk rørleggeren til å lage plass til to vasker. 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #3 Skrevet 24. november 2023 Jeg har satt inn God morgon fra Ikea i to bad, superfornøyd med masse skuffeplass. Anonymkode: 9849d...257
AnonymBruker Skrevet 25. november 2023 #4 Skrevet 25. november 2023 Jeg har en 100cm vaske fra vikingbad (modell mie). Duger bra med masse plass. Anonymkode: 84dec...168
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå