AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #1 Skrevet 24. november 2023 Noen her som skrev for litt siden at kvinner i 30 og 40 årene ikke blir utdanka. Javel, men hva slags menn er det de får da? jeg er 28 og det er venninnene mine også som vi begge har blitt på tvunget et dating mønster man blir kvalm av. Det er rett og slett ikke de samme mennene da jeg var 20. og utenom om det. Så ser jeg annerledes ut og ikke tiltrekkende sammenlignet med før. Dette her er krise!!!! har meldt meg på CrossFit. Ble fanken meg ikke yngre av det. hjelp hva gjør jeg???? Anonymkode: 20245...7f7 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #2 Skrevet 24. november 2023 Lærer å trives med deg selv Anonymkode: f0215...4a4 5 1 3
Serafin Skrevet 24. november 2023 #3 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noen her som skrev for litt siden at kvinner i 30 og 40 årene ikke blir utdanka. Javel, men hva slags menn er det de får da? jeg er 28 og det er venninnene mine også som vi begge har blitt på tvunget et dating mønster man blir kvalm av. Det er rett og slett ikke de samme mennene da jeg var 20. og utenom om det. Så ser jeg annerledes ut og ikke tiltrekkende sammenlignet med før. Dette her er krise!!!! har meldt meg på CrossFit. Ble fanken meg ikke yngre av det. hjelp hva gjør jeg???? Anonymkode: 20245...7f7 Du blir jo aldri yngre uansett hva du måtte finne på da 😆😁 det går bare en vei det 😂 6
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #4 Skrevet 24. november 2023 Du kan jo velge selv hvem du vil date? Du må ikke nøye deg med noe helt ok. Tror ikke det at du er 28 år som gjør det vanskelig å finne en kjæreste. Anonymkode: 9c65f...e51 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #5 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): har meldt meg på CrossFit. Ble fanken meg ikke yngre av det. hjelp hva gjør jeg???? Kvinner som eier alderen sin, og bare prøver å være en bra utgave av den, er mest attraktivt i mine øyne. Desperasjon og jag etter ungdom, not so much. Og ja; det gjelder alle kjønn. Anonymkode: 767e3...9f3 3 4
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #6 Skrevet 24. november 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: utenom om det. Så ser jeg annerledes ut og ikke tiltrekkende sammenlignet med før. Dette her er krise!!!! Hvis du fortsatt er i 20-årene og allerede ser synlig forfall så er du jammen dårlig til å ta vare på deg selv. Det skal nesten ikke være mulig. Evt ser du bare mer voksen ut og det er attraktivt i de fleste menns øyne (unntatt de pedofile) Dessverre tar ikke folk vare på seg selv og ser ned på helsefreaks som er opptatt av kosthold og livsstil. Men vi mennesker er ikke skapt for den livsstilen som arbeidslivet påtvinger oss og særlig ikke hvis vi kombinerer med dårlig livsstil på fritiden også. Da blir man veldig fort gammel. Å melde seg på crossfit er nok en god start. Se an kosthold og livsstil helhetlig også. Men driv helst med en fysisk aktivitet du gleder deg til å dra på. Så til det mentale: Det er ingen som tvinger dere inn i et datingopplegg dere blir kvalme av. Men det står dårlig til med psykisk helsevern. Folk får kunnskapen sin fra Tik Tok, KG, og YouTube. Dette er medier som ikke har noe forankring i reell kunnskap eller kvalitetssikring av hva som formidles. Men de har til hensikt å gjøre deg avhengig. Så du hjernevaskes av driten de spyr ut og ender med å tro blindt på "dating-coacher", flat-earthere og det som værre er. Ta tak i deg selv og slutt å jage etter menn på et dating marked som bare er rigget for kyniske datere som bruker hverandre som underholdning. Det finnes mer enn nok av normale mennesker å treffe på normalt vis. Anonymkode: 9e6b7...171 1 4
EvigSingel Skrevet 24. november 2023 #7 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Noen her som skrev for litt siden at kvinner i 30 og 40 årene ikke blir utdanka. Javel, men hva slags menn er det de får da? jeg er 28 og det er venninnene mine også som vi begge har blitt på tvunget et dating mønster man blir kvalm av. Det er rett og slett ikke de samme mennene da jeg var 20. og utenom om det. Så ser jeg annerledes ut og ikke tiltrekkende sammenlignet med før. Dette her er krise!!!! har meldt meg på CrossFit. Ble fanken meg ikke yngre av det. hjelp hva gjør jeg???? Anonymkode: 20245...7f7 Ikke tiltrekkende for hvem? Hva slags mann er det du ser etter?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #8 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Noen her som skrev for litt siden at kvinner i 30 og 40 årene ikke blir utdanka. Javel, men hva slags menn er det de får da? jeg er 28 og det er venninnene mine også som vi begge har blitt på tvunget et dating mønster man blir kvalm av. Det er rett og slett ikke de samme mennene da jeg var 20. og utenom om det. Så ser jeg annerledes ut og ikke tiltrekkende sammenlignet med før. Dette her er krise!!!! har meldt meg på CrossFit. Ble fanken meg ikke yngre av det. hjelp hva gjør jeg???? Anonymkode: 20245...7f7 Jeg vet ikke, jeg har en to år yngre mann (er selv 40), som er kjekk, oppmerksom, morsom og god i senga. De finnes. Men så har jeg aldri "datet" eller forstått vitsen med det. Anonymkode: 14f02...077
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #9 Skrevet 24. november 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vet ikke, jeg har en to år yngre mann (er selv 40), som er kjekk, oppmerksom, morsom og god i senga. De finnes. Men så har jeg aldri "datet" eller forstått vitsen med det. Anonymkode: 14f02...077 Yeah right. Ts Anonymkode: 20245...7f7 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #10 Skrevet 24. november 2023 2 hours ago, EvigSingel said: Ikke tiltrekkende for hvem? Hva slags mann er det du ser etter? De jeg datet tidligere. Kjekke, atletiske grupper, etc. Nå selv de vellykket menna med gåsetegn ser ikke ut som de i begynnelsen eller midten av 20 årene… TS Anonymkode: 20245...7f7 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #11 Skrevet 24. november 2023 Vær så snill og ikke tenk at du er gammel når du er 28. Du er fortsatt pur ung. Mennene er jo stort sett de samme, og de eldes jo også, uten at det bør være noe problem - menn SKAL jo se ut som menn og ikke som barnerumper på 20. Anonymkode: c5b19...f8e 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #12 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): De jeg datet tidligere. Kjekke, atletiske grupper, etc. Nå selv de vellykket menna med gåsetegn ser ikke ut som de i begynnelsen eller midten av 20 årene… TS Anonymkode: 20245...7f7 Hvor er det du leter da? Er dette sjokk rundt observeringer på tinder eller? Problemet med tinder er jo at "alle" over 28 vil ha en ung barnløs dame på 28 som trener og er slank og har en jobb og er ellers oppegående. ALLE. Da snakker jeg ikke bare om de som er på din alder. Jeg snakker også om trailer basse (45), og Børre Laurits, alkoholiker (50) og Lasselur,(på nav) 40. ALLE finner deg på tinder. Og det er så mange timewasters der ute. DE vil ikke ha en som seg selv. En dame som ikke gjør noe, drikker og er overvektig osv. De vil ha en trent babe. Derfor får du sjokk på tinder. Men om du heller bare er sosial i din krets og treffer en i din krets, som også er normal, så er det lettere for deg. Anonymkode: 47095...a26 1 1
EvigSingel Skrevet 24. november 2023 #13 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De jeg datet tidligere. Kjekke, atletiske grupper, etc. Nå selv de vellykket menna med gåsetegn ser ikke ut som de i begynnelsen eller midten av 20 årene… TS Anonymkode: 20245...7f7 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vær så snill og ikke tenk at du er gammel når du er 28. Du er fortsatt pur ung. Mennene er jo stort sett de samme, og de eldes jo også, uten at det bør være noe problem - menn SKAL jo se ut som menn og ikke som barnerumper på 20. Anonymkode: c5b19...f8e Hun ønsker seg barneromper på 20
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #14 Skrevet 24. november 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Yeah right. Ts Anonymkode: 20245...7f7 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vet ikke, jeg har en to år yngre mann (er selv 40), som er kjekk, oppmerksom, morsom og god i senga. De finnes. Men så har jeg aldri "datet" eller forstått vitsen med det. Anonymkode: 14f02...077 Min er 6 år eldre enn meg altså 52, kjekk, oppmerksom, morsom og god i senga. En 20 åring hadde ikke kunne måle seg med han på oppmerksom og god i senga. Kun på morsom og kjekk. Anonymkode: 6eab2...926 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #15 Skrevet 24. november 2023 Du har jo et fryktelig negativt syn på ting og da. Dating er så klart ikke det samme når man er 20 som 30, eller 40 og 50 for den sakens skyld. I likhet med at menn endrer seg, så gjør vi det og. Jeg er 45, ble single etter et veldig langt ekteskap i fjor. Mange bunnfisker på markedet ja. Men den som fanget meg er en veltrent tidligere toppidrettsutdøver… jeg er selv rund og god. Utseende er ikke alt nemlig… viste seg at han var betatt av meg som ung og, men den gangen var gruppepresset på utseendet for stort til at han turte å ta sjansen. Anonymkode: aa9f1...914 2
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #16 Skrevet 24. november 2023 Fant drømmemannen i en alder av 30 på tinder, han er året yngre Anonymkode: d5d0a...256 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #17 Skrevet 24. november 2023 er 29 år selv. Enig vi ikke får de beste gutta nå.. det er det de yngre som tar seg av. Merkelig nok så synker utseende etter 23 for oss og 26 for menn Anonymkode: b9450...77b
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #18 Skrevet 24. november 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Noen her som skrev for litt siden at kvinner i 30 og 40 årene ikke blir utdanka. Javel, men hva slags menn er det de får da? jeg er 28 og det er venninnene mine også som vi begge har blitt på tvunget et dating mønster man blir kvalm av. Anonymkode: 20245...7f7 Hvem er det som tvinger dere til å date folk dere ikke liker? Anonymkode: 6e077...bdb
AnonymBruker Skrevet 24. november 2023 #20 Skrevet 24. november 2023 Kvinner på 28 kan fortsatt være interessante for menn over 50. Anonymkode: cfbda...39e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå