Gå til innhold

Squid Game: The Challenge


Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fame skrev (Akkurat nå):

Sett alle episodene som har kommet ut. Ganske underholdende ^,^

Kunne du tenkt å være med? (Når du ikke er gravid lenger altså 😅) Håper dette kommer til Norge så jeg kan melde meg på, blir som en mer ekstrem versjon av Wipeout 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Kunne du tenkt å være med? (Når du ikke er gravid lenger altså 😅) Håper dette kommer til Norge så jeg kan melde meg på, blir som en mer ekstrem versjon av Wipeout 😄 

Har ingen interesse av å delta i realityprogrammer :risterpåhodet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (1 minutt siden):

Har ingen interesse av å delta i realityprogrammer :risterpåhodet:

Så blir ikke å se deg i Paradise med andre ord?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var veldig bra de første 3 episodene før det plutselig ble veldig reality-show aktig. Men ser ut som det skal det ta seg opp neste episode.

Det eneste som irriterer meg er hvorfor de gir folk som ryker ut første 5 minuttene så mye skjermtid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett de tre første, helt greit synes jeg, kanskje litt langdrygt av og til. Veldig "amerikaniserte" deltagere selvsagt, synes ikke klipping og slikt er så ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De neste episodene kommer neste onsdag,så er finalen uken etter det tror jeg. Synes det var kjempegøy. Fikk skikkelig lyst å være med selv,dersom en Norsk eller Nordisk versjon hadde kommet. Ser utrolig gøy ut. Det er og designet slik at det er ikke sån at de største bøllene,eller de beste idrettstjernene vinner. Skal så absolutt få med meg resten. Skal sies jeg var stor Squid-Game fan fra før av.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så skuffet! Jeg trodde det skulle komme en sesong 2…..

Dette er noe ganske annet. Og den bakgrunnsmusikken kunne de spart oss for, med unntak av at de spiller fjoråret norske «The Voice» listen fra Spotify!😅 Det var gøy !!

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt måten de har rekonstruert serien. Veldig bra at de har laget twister på noen av oppgavene slik at deltakerne ikke hele tiden vet hva som kommer. Positivt overasket 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotemor skrev (På 24.11.2023 den 19.49):

Jeg er så skuffet! Jeg trodde det skulle komme en sesong 2…..

Dette er noe ganske annet. Og den bakgrunnsmusikken kunne de spart oss for, med unntak av at de spiller fjoråret norske «The Voice» listen fra Spotify!😅 Det var gøy !!

Det kommer en sesong 2 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SITC skrev (52 minutter siden):

Det kommer en sesong 2 

Bra! Ikke at den er så veldig bra, egentlig.. Men den er fascinerende!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke helt det samme når man ikke tok livet av deltagerne, merker jeg. 😛 De kunne spart seg for paintballgreia og den teatralske ramlingen. Også en del for mye realitypjatt og baksnakking på bakrommet. Og all den klemmingen på glassbrua når tiden er i ferd med å renne ut, folk kan ikke være så korka. Så en del er nok oppkonstruert for spenningens skyld. 

Spoiler

Jeg ventet også hele tiden på at en av deltagerne skulle ha en hemmelighet ala gamlingen i originalserien, men ble skuffet der også. Savnet også rømningsforsøk, eller at de fikk stemme over å dra hjem. Men det ville vel forsåvidt ingen gjort når livet ikke står på spill.

Synes likevel serien tok seg opp i de siste episodene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

 Ble så skuffa over at det var plutselig var et reality program og det var ingen som skulle dø i lekene..

Trodde det var oppfølgeren og ikke et reality program, super teit konsept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
nattanatta skrev (På 26.12.2023 den 3.43):

 Ble så skuffa over at det var plutselig var et reality program og det var ingen som skulle dø i lekene..

Trodde det var oppfølgeren og ikke et reality program, super teit konsept.

Synes de var flinke til å dø jeg 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...