Gå til innhold

Dere som har vaskehjelp hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere mens vaskehjelpen holder på? Går dere ut?

Anonymkode: 8bdd7...0ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på jobb

Anonymkode: 73d36...1fc

• Liker 5
Skrevet

Jeg jobber på hjemmekontoret fram til hun kommer til den etasjen, deretter går jeg til den etasjen hun er ferdig med. 

Anonymkode: 6af10...1e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nei snakker med hen :) 

Anonymkode: 429aa...9a1

Huff, stakkars vaskehjelp 😆

Anonymkode: fbfa3...9ee

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er på jobb. Da jeg var i permisjon gikk jeg ut de timene de er her 

Anonymkode: 5e73e...9aa

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i huset, rett og slett fordi jeg orker ikke å ta sjansen på noe tull. Jeg holder meg til kontoret, døren står åpen, men jeg går ikke ut av rommet mens hun er der

Anonymkode: c74c7...4de

Skrevet

Er som regel på jobb. Men er vi hjemme så går vi som regel ut etter å ha hilst på.

Skrevet

Er hjemme og følger med om hun gjør alt ordentlig

Anonymkode: a3518...b19

Skrevet

Er på jobb. 

Anonymkode: 99ea7...544

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er hjemme og følger med om hun gjør alt ordentlig

Anonymkode: a3518...b19

Da kunne du vel likegodt gjort det selv… (såfremt du ikke er syk eller handikappet).

Anonymkode: f0eec...c72

• Liker 2
Skrevet

Er på jobb. Vedkommende gjør en grundig jobb, og har rengjort hos oss i flere år. 

Anonymkode: 94e40...7f8

Skrevet

Er på jobb, hun er en engel🧚Betaler henne rundhåndet og gir henne alle designerklærne mine som pussig nok blir for trange.  Mannen stikker på Sats når hun jobber hos oss. Han er et A menneske og hun begynner kl 8. Vi er to ekstremt ryddige folk så hun er ferdig i løpet av en time/ halvannen. Under pandemien hilste jeg og gikk inn på hjemmekontoret og holdt meg der til hun var ferdig. Ber til høyere makter om at hun aldri slutter 🙏

Anonymkode: 32813...3fe

• Hjerte 1
Skrevet

Kan jeg spørre hva dere betaler for noe sånt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er i huset, rett og slett fordi jeg orker ikke å ta sjansen på noe tull. Jeg holder meg til kontoret, døren står åpen, men jeg går ikke ut av rommet mens hun er der

Hva slags tull er det du mener du forhindrer ved å sitte på kontoret mens vaskehjelpen er andre steder i huset? 

Anonymkode: 02a5d...af9

• Liker 2
Skrevet

Kan jeg spørre hvor nøye deres vaskehjelper er med å sette ting tilbake på riktig plass?

Jeg må stadig lete etter ting som pleier å stå fremme. Hun legger oppvaskkosten i en skuff, setter skittentøyskurven et annet sted enn der den pleier å stå, legger lokk på søppelbøttene enda vi ikke bruker lokk (så hun går og henter lokkene fra en kasse med rot som står på et annet rom), setter støvsugeren fra seg på et annet rom enn vaskerommet, flytter vaskemiddelet til en annen hylle m.m. Det er veldig irriterende når man er vant til at ting har sin faste plass. Jeg har prøvd ta det opp med henne men jeg tror ikke hun forstod hva jeg prøvde å si, og jeg synes det er så ubehagelig å klage så jeg lar være å ta det opp….

Anonymkode: 478ce...63e

Skrevet

Både mannen min og jeg var på jobb.  Vi hadde vaskehjelp 6 timer hver fredag. Skrev lapp til henne om hvor hun skulle vaske.  Har enda merke på parketten etter en av dem.  Katten hadde tisset på et teppe, og vaskehjelpen hadde nok bare vasket rundt det.  En vaskehjelp fra Pakistan ville være snill, og pusset søljene på bunaden min.  De måtte leveres til rens etterpå :)  

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan jeg spørre hvor nøye deres vaskehjelper er med å sette ting tilbake på riktig plass?

Jeg må stadig lete etter ting som pleier å stå fremme. Hun legger oppvaskkosten i en skuff, setter skittentøyskurven et annet sted enn der den pleier å stå, legger lokk på søppelbøttene enda vi ikke bruker lokk (så hun går og henter lokkene fra en kasse med rot som står på et annet rom), setter støvsugeren fra seg på et annet rom enn vaskerommet, flytter vaskemiddelet til en annen hylle m.m. Det er veldig irriterende når man er vant til at ting har sin faste plass. Jeg har prøvd ta det opp med henne men jeg tror ikke hun forstod hva jeg prøvde å si, og jeg synes det er så ubehagelig å klage så jeg lar være å ta det opp….

Anonymkode: 478ce...63e

Er kanskje litt mye å forvente at hun skal huske nøyaktig hvor ting i huset ditt skal være eller? Hvor mange hus tror du ikke hun vasker?

Anonymkode: 5566d...83f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har du sagt til henne at du ikke stoler på henne? Siste sort folk som sjekker slik. Hadde slutta kjapt hos deg. 

Anonymkode: 96b62...0d1

Skrevet
Amossa skrev (1 time siden):

Både mannen min og jeg var på jobb.  Vi hadde vaskehjelp 6 timer hver fredag. Skrev lapp til henne om hvor hun skulle vaske.  Har enda merke på parketten etter en av dem.  Katten hadde tisset på et teppe, og vaskehjelpen hadde nok bare vasket rundt det.  En vaskehjelp fra Pakistan ville være snill, og pusset søljene på bunaden min.  De måtte leveres til rens etterpå :)  

6 timer hver uke? Hvor stort hus har dere egentlig? Håper uansett feil hen gjorde at dere betalte godt. 

Anonymkode: b2752...160

Skrevet

Jeg sitter ofte hjemme halve eller hele dagen på fredager, vaskehjelpen er her annenhver uke. Bytter etasje når hun er ferdig oppe. 

Dyktige og effektive folk, får skikkelig fredagsfølelse når de har vært her! Og alle barnebursdager og annet legges selvfølgelig til de helgene der det er ryddet, vasket og fint 🤩

Anonymkode: 1a91f...d52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...