Gå til innhold

Hun rapper ikke over penis

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lurven skrev (2 timer siden):

Vanskelig å rappe med penis i munnen. 

Har aldri sett doja cat eller nicki minaj gjøre det feks 

Det er fordi de er poser wannabes. Sett på noe ordentlig old-style. Naz, Run-DMC, Rakim, 2Pac...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk noen morsomme bilder i hodet nå 🤣🤣🤣

Anonymkode: cbf96...97d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei hei, deg igjen trollegutt? Du lagde den samme tråden for for noen måneder siden. "Rappe" skrev du da også. 

Ikke la dere provosere folkens, da gir dere trollet det det vil ha.

Anonymkode: a9137...2b5

Noen måneder siden? Jeg leste en av disse for noen år siden minst! 😂 Men den gangen tror jeg det var rape! Fint med litt variasjon si.

Anonymkode: 8e76c...349

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):
Heisann, jeg har truffet en jente som jeg er blitt forelsket i. Men hun vil ikke rappe ove min penis, bare suge, men jeg vil ha lengre ned i gapet. Hun føler det blir for trangt, jeg synes det kan man tåle en stund. Hvordan kan man få henne til å elske meg nok til å fullføre? Jeg vil ikke presse henne, men for å være elsket må det utføres.

Anonymkode: 749b5...118

Huffda...stakkars deg og du har min fulle medfølelse...makan til slapp jente da

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:
Heisann, jeg har truffet en jente som jeg er blitt forelsket i. Men hun vil ikke rappe ove min penis, bare suge, men jeg vil ha lengre ned i gapet. Hun føler det blir for trangt, jeg synes det kan man tåle en stund. Hvordan kan man få henne til å elske meg nok til å fullføre? Jeg vil ikke presse henne, men for å være elsket må det utføres.

Tror du må gå på en homobar, der kan du nok muligens finne en som klarer det. 

Anonymkode: 25a04...edc

• Nyttig 2
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hun vil ikke, og synes det er for trangt - synes du ikke det er tilstrekkelig info for å la det ligge?

• Liker 2
Skrevet
Fioljenta skrev (5 timer siden):

Hvis du virkelig vil få henne til å elske deg mer, kan du starte med å respektere henne og gjøre alt du kan for å snakke hennes kjærlighetsspråk. 🙂

Enig.. og en god start er å bli moden nok før sex🤭

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kanskje hun har hovne mandler

Anonymkode: 27e7c...6d4

Seriøst. Jeg deeptroated min mann, og fikk halsbetennelse de lux! Ingen skjønnssykdommer, men det er tydelig at pikken ikke skal ned i svelget. :syk:

Anonymkode: 0a936...5f5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det du må gjøre er og vise henne at du elsker alle, også menn, foreslår da at du inviterer en mann hjem til deg som du ''rapper'' på den måten så viser du henne ydmykhet ved at du også, kan gjennomføre dette her.

Dersom hun er ukomfortabel med hele opplegget så kan du foreslå at hun tar med noen venniner som ser at du''rapper'' over en annen manns penis.

Og noe som vil bli satt stor pris på, er om de kunne filme dette her, slik at når de er i tvil, så kan de bare se på den filmen.

Lykke til! 

Spør hvis du lurer på noe :) 

Anonymkode: 231d0...fdf

Nydelig idé!

Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

En mann presset hodet mitt ned for å gjøre dette en gang. Jeg holdt på å kaste opp. Jævlig ubehagelig. Jeg nektet å gjennomføre dette. 

Anonymkode: bcf2c...c4e

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.11.2023 den 20.21):

Skjerp deg. Hun er ikke din slave. hun skal nyte sex og dur vet ikke best hva hun nyter

• Liker 2
Skrevet

Hvis hun er hvit så er det kanskje bare at hun ikke er god på å rappe, nesten alle rappere er jo mørkhudede.

Anonymkode: c2bcb...8df

Skrevet

Rappe over penis er for pyser. For meg er det et minimumskrav og helt klart en selvfølge at dama skal kunne beatboxe over penis. Det minste hun kan gjøre for å bevise at hun elsker meg er jo å dra noen heftig beatbox over penis during sexy time.... Det er dumpegrunn hvis hun ikke nyter dette.

Anonymkode: d00b5...32b

Skrevet (endret)

Kanskje du etterhvert burde finne en kvinne du elsker høyt nok til å respektere hennes grenser. Det er jo du som er ugrei her, ved å kreve noe hun ikke ønsker/nyter. 

Jeg har elsket en mann i 20 år uten å rape eller ha rappet over penis. Han forstår faktisk at sex er noe som skal være deilig for begge, og det er ikke å klare å overstyre brekningsrefleks som sier noe om hvor høyt en kvinne elsker. 

Sex har man fordi det er deilig, så nei, man skal ikke tåle noe man synes er ekkelt, vondt,  ubehagelig og så videre. Det som kun ene nyter og andre synes er fælt er ikke ok. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 2
Skrevet

Er det old school rapping?

Skrevet

Rappe til penis = Fike til penisen. Forstår godt at hun ikke ønsker å slå deg på tissemannen din.

Ved nærmere ettertanke så kanskje du fortjener det? Håper hun i så fall surrer piggtråd rundt en linjal og gir deg en skikkelig fik for du høres rimelig ufyselig ut 🙂

Anonymkode: 69a46...aa9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
DeLorean skrev (3 timer siden):

Er det old school rapping?

Kanskje, men tror ikke TS er så opptatt av detaljer.

For min del, som stort sett spiller rock, tenker jeg på hvilke vibrasjoner som gir den beste opplevelsen.

Jeg stemmer for opera i denne sammenheng. Sjekk den munnen😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...