Torsketunge Skrevet 23. november 2023 #1 Del Skrevet 23. november 2023 Har begynt å trene på treningssenter for å bygge muskler på rumpe og lår. Blir glad om noen vil dele deres program/skrive hvilke øvelser dere gjør på trening for rumpe/lår. 😁 Selv gjør jeg følgende: ✨Går 20 min til treningssenter for oppvarming. ✨10-15 min i trappemaskin ✨Donkey kicks ✨Bulgarsk utfall ✨Leg press Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #2 Del Skrevet 23. november 2023 Jeg trener mest fullkropp nå, 3 økter i uken, så trener ben/rumpe de tre dagene. Men kan skrive hvilke ben/rumpeøvelser jeg gjør på de forskjellige dagene pr nå. 1. Knebøy, etbens RDL, goblet squat 2. Markløft, bulgarsk splittbøy, kickback i kabel 3. Hip thrust, frontbøy, gående utfall Jeg ville fått med mer tunge løft i treningen, som markløft og hipthrust. Anonymkode: 955e5...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #3 Del Skrevet 23. november 2023 Trener også fullkroppsøkter 3 ganger pr uke, men kan spesifisere underkroppsøvelsene: økt a: knebøy, utfall bak økt b: markløft, utfall bak/step ups økt c : knebøy, hipthrust og bulgarsk splittbøy Ville nok lagt til f.eks hipthrust/booty builder, RDL eller straksmark for litt mer tyngre vekter. Anonymkode: 95b14...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #4 Del Skrevet 26. november 2023 Trener overkropp/underkropp (totalt 4 økter) Underkroppsøktene mine ser slik ut: 1# - oppvarming - knebøy - rygghev - leg curl - leg extension - uttøyning 2# - oppvarming - markløft - hip thrust - glute-apparat (blir vel en form for kick backs) - bulgarsk splittbøy - uttøyning Anonymkode: 517b9...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #5 Del Skrevet 26. november 2023 Torsketunge skrev (På 23.11.2023 den 9.26): ✨Donkey kicks Med vektbelter på anklene. Ellers småjogger jeg opp alpinbakker og det gir lår og rumpe det. Anonymkode: ff6d9...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #6 Del Skrevet 26. november 2023 2-3 økter i uken er nok. Ikke del opp kroppen. Bulgarsk utfall i seg selv er nok om den gjøres riktig. Anonymkode: bb428...2c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2023 #7 Del Skrevet 26. november 2023 Anonymkode: bb428...2c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 26. november 2023 #8 Del Skrevet 26. november 2023 Torsketunge skrev (På 23.11.2023 den 9.26): Har begynt å trene på treningssenter for å bygge muskler på rumpe og lår. Blir glad om noen vil dele deres program/skrive hvilke øvelser dere gjør på trening for rumpe/lår. 😁 Selv gjør jeg følgende: ✨Går 20 min til treningssenter for oppvarming. ✨10-15 min i trappemaskin ✨Donkey kicks ✨Bulgarsk utfall ✨Leg press Trener hele kroppen 3 ganger i uka med 2-3 øvelser.for underkroppen per økt. Knebøy, gående utfall og Hip thrust I en økt. Frontbøy, markløft og stepups i den andre. Knebøy og strakmark (noen ganger en ettbensøvelse i tillegg) i den tredje. Jeg ville hatt fokus på å inkludere følgende tre: 1) en knedominant øvelse som knebøy eller beinpress 2) hoftedominant øvelse som markløft, sumo -mark, rygghev, hip thrust, strakmark 3) ettbensøvelse: utfall (bakover, gående), splittbøy, stepup eller liknende Andre øvelser som kick backs, sidesteg med strikk etc ville jeg.brukt.mer som "ekstra hvis mer tid" og ikke vært det jeg prioriterte å bruke tiden på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 26. november 2023 #9 Del Skrevet 26. november 2023 Trener fullkropp to ganger i uka. Du bør ikke bare fokusere på rumpe/lår. Jeg trener Knebøy eller step ups Rumenske markløft eller hip thrusts Leg extension Lår curl Benkpress eller skulderpress Nedtrekk Ro-øvelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå