AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Skrevet 22. november 2023 Jeg er så heldig at jeg har funnet min perfekte elsker, etter det som føles som et halvt liv med dårlig sex. I de andre forholdene jeg har hatt, har menn holdt ut selve penetreringen bare noen få minutter før de "kommer", kanskje 3-4 minutter. Han jeg møter nå, holder ut enormt mye lenger, jeg visste egentlig ikke at det gikk an. Kanskje fordi han tar små pauser innimellom? Jeg oppfatter at han er vant til ganske hardt grep for å komme om han bruker hånden også. Men når han holder ut lenge er jeg redd for at jeg er for vid, så nå begynner jeg å stresse med det. Er utholdenhet så varierende hos menn? Anonymkode: b2f59...b0f
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #2 Skrevet 22. november 2023 Klart den er varierende. Min siste elsker var helt rå i senga. Varte lenge og kunne fint sprute 3-4 ganger på rappen. Lengste «økta» til nå har vel vert på en 5 timers tid med små pauser på 10-20 minutter med bare kosing. Jeg skulle så inderlig ønske jeg kunne beholdt han litt lengre.. Andre igjen har sprutet etter 3 minutter og da sagt seg fornøyd med det.. ganske uinteressant om det kun er en elsker du ser etter. Anonymkode: ff827...0cc 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #3 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er så heldig at jeg har funnet min perfekte elsker, etter det som føles som et halvt liv med dårlig sex. I de andre forholdene jeg har hatt, har menn holdt ut selve penetreringen bare noen få minutter før de "kommer", kanskje 3-4 minutter. Han jeg møter nå, holder ut enormt mye lenger, jeg visste egentlig ikke at det gikk an. Kanskje fordi han tar små pauser innimellom? Jeg oppfatter at han er vant til ganske hardt grep for å komme om han bruker hånden også. Men når han holder ut lenge er jeg redd for at jeg er for vid, så nå begynner jeg å stresse med det. Er utholdenhet så varierende hos menn? Anonymkode: b2f59...b0f Haha jeg er motsatt. Den perfekte elsker for meg er en som ikke må holde på så lenge med selve penetreringen. 3-5 minutter holder i massevis💃🏼 Anonymkode: 63505...602 3 1
Bamseklemmer Skrevet 22. november 2023 #4 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er så heldig at jeg har funnet min perfekte elsker, etter det som føles som et halvt liv med dårlig sex. I de andre forholdene jeg har hatt, har menn holdt ut selve penetreringen bare noen få minutter før de "kommer", kanskje 3-4 minutter. Han jeg møter nå, holder ut enormt mye lenger, jeg visste egentlig ikke at det gikk an. Kanskje fordi han tar små pauser innimellom? Jeg oppfatter at han er vant til ganske hardt grep for å komme om han bruker hånden også. Men når han holder ut lenge er jeg redd for at jeg er for vid, så nå begynner jeg å stresse med det. Er utholdenhet så varierende hos menn? Anonymkode: b2f59...b0f Er normalt å komme etter 3-5 minutter med konstant penetrering.. det trodde jeg alle kvinner med erfaring visste? Btw.. Det er fordi det blir for deilig for menn, det er derfor de kommer. Og føles det ikke så deilig ut, kan enkelte holde ut 3-5 minutter til. Så er du deilig eller ikke TS? Tror du på at utholdenhetstrening, med på utsette orgasmen til 10 minutter hjelper? Det er bare en myte😅 Det som hjelper på utholdenhet, er lengre forspill og samarbeid. Det som en mann kan trene på er å komme flere ganger.. og en kvinne kan trene på å komme fortere og flere ganger. Så de 3-5 minuttene blir som oftes brukt til avslutning, for sex betyr ikke at vi skal ha det travelt med å bli ferdig. Det er nok derfor pirring og oralen i forspillet kan man bruke mye tid på.. Så forspill og sex tar ca 15-30 minutter, det er jo mere enn godt nok. Men også tiden kan variere.. det blir nok alle enige om.. variasjon er så sexy og klokt🥰❤️
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #5 Skrevet 22. november 2023 Bamseklemmer skrev (3 minutter siden): Er normalt å komme etter 3-5 minutter med konstant penetrering.. det trodde jeg alle kvinner med erfaring visste? Btw.. Det er fordi det blir for deilig for menn, det er derfor de kommer. Og føles det ikke så deilig ut, kan enkelte holde ut 3-5 minutter til. Så er du deilig eller ikke TS? Tror du på at utholdenhetstrening, med på utsette orgasmen til 10 minutter hjelper? Det er bare en myte😅 Det som hjelper på utholdenhet, er lengre forspill og samarbeid. Det som en mann kan trene på er å komme flere ganger.. og en kvinne kan trene på å komme fortere og flere ganger. Så de 3-5 minuttene blir som oftes brukt til avslutning, for sex betyr ikke at vi skal ha det travelt med å bli ferdig. Det er nok derfor pirring og oralen i forspillet kan man bruke mye tid på.. Så forspill og sex tar ca 15-30 minutter, det er jo mere enn godt nok. Men også tiden kan variere.. det blir nok alle enige om.. variasjon er så sexy og klokt🥰❤️ Ofte når vi har sex, så har vi ikke «penetrering» i det hele tatt 🙅♀️. Akkurat det er en liten del av sexen for vår del. De gangene vi har «penetrering» så kan det være i starten, midt i eller til slutt, som en «avslutning» for han sin del. Sammeie/penetrering er maks 10 minutter for min del. Utover det blir det bare kjedelig og kan bli litt sår. Anonymkode: 63505...602 1
Bamseklemmer Skrevet 22. november 2023 #6 Skrevet 22. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ofte når vi har sex, så har vi ikke «penetrering» i det hele tatt 🙅♀️. Akkurat det er en liten del av sexen for vår del. De gangene vi har «penetrering» så kan det være i starten, midt i eller til slutt, som en «avslutning» for han sin del. Sammeie/penetrering er maks 10 minutter for min del. Utover det blir det bare kjedelig og kan bli litt sår. Anonymkode: 63505...602 Helt enig.. det er mye variasjoner å nyte sex på og varierende tidsbruk. Sexen er aller best med små pauser i løpet av dagen.. De gangene vi bruker mest tid, er når vi har god tid.. Typisk lørdag og søndagsmorgenen, da blir det jo også mere kyssing og klemming. Med passion og begjær, som en tapt kjærlighet fra en travel uke. Da har vi det ikke travelt med å stå opp😅 Endret 22. november 2023 av Bamseklemmer ..små justeringer bare..
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #7 Skrevet 22. november 2023 Jeg kan bare snakke for meg selv, i motsetning til andre her. Og jeg kan absolutt styre når jeg får orgasmen ved penetrering ved å ta de små kunstpausene med lavere frekvens, ikke så dypt, kanskje stoppe opp et øyeblikk. Da kan jeg balansere på et nivå som gjør at jeg kan slippe løs når kona kommer. Vi får stort sett alltid orgasme sammen. Når vi ikke gjør det er det fordi HUN ikke klarer å holde igjen om jeg trenger mer tid. Hvor lenge? Så lenge som det trengs, men ikke så lite som 3-5 minutter. Det må være stusselig selv med all verdens gode forspill. Anonymkode: 378dd...a86 1
Gjest Lykkedykker Skrevet 22. november 2023 #8 Skrevet 22. november 2023 Har aldri holdt på så lenge som da jeg gikk på cipralex. Det var utrolig frustrerende. Vi gikk begge lei til slutt. Ble så svette at vi begge kunne skli av hverandre. Men 5-10 minutter er lenge nok.
Blåjojo Skrevet 22. november 2023 #9 Skrevet 22. november 2023 Min erfaring er at det varierer stort fra mann til mann. Har vært borti de som kom etter 3 jokk, og de som knullet 10-15 min med konstant inn og ut. Begge delene var utilfredsstillende for meg. God sex innebærer god oppvarming og at han ikke bare jager egen orgasme, men at han tar seg tid til pauser for å nyte, og for å sjekke hvordan min nytelse er. Trenger ikke stoppe helt, men roe litt ned, endre litt stilling el.l. Bare være sikker på at jeg er tilstede både fysisk og psykisk. 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #10 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men når han holder ut lenge er jeg redd for at jeg er for vid, så nå begynner jeg å stresse med det. Er utholdenhet så varierende hos menn? Typisk kvinne, å lete etter feil hos seg selv, selv når du sier det er bra. Jeg er en av dem som kan knulle så lenge kondisen holder, og jeg får ikke mer utløsning av å ta henne i rumpa eller munnen. Derfor stresser vi heller ikke med kaninknulling, men kan ha lange økter, med maks nytelse for begge. Så lenge jeg kommer i, på, eller sammen med henne, et par ganger i uka, så er vi fornøyde. Det har ikke gått ut over selvfølelsen hennes foreløpig, selv om ingen av tidligere partnere har vært slik. Hun er også den første som har matchet meg på hvor mye tid vi kan og vil bruke på sex, og det hjelper mye. Hvis jeg først har kommet, etter to-tre timer, så kan hun fort prøve å få meg på igjen. Anonymkode: 7892a...dda
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #11 Skrevet 22. november 2023 Utholdenhet varierer veldig. Avhengig av dagsform og hvor kåt og sensitiv jeg er, så kan det variere fra å nesten komme av å slikke, til å ikke klare å komme i det hele tatt. Men deiligste sexen er ikke da jeg holder ut ekstremt lenge, både jeg og dama foretrekker heller 5 kortere runder, enn en laaang Anonymkode: 7a8cd...d37
MrAnon Skrevet 22. november 2023 #12 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er så heldig at jeg har funnet min perfekte elsker, etter det som føles som et halvt liv med dårlig sex. I de andre forholdene jeg har hatt, har menn holdt ut selve penetreringen bare noen få minutter før de "kommer", kanskje 3-4 minutter. Han jeg møter nå, holder ut enormt mye lenger, jeg visste egentlig ikke at det gikk an. Kanskje fordi han tar små pauser innimellom? Jeg oppfatter at han er vant til ganske hardt grep for å komme om han bruker hånden også. Men når han holder ut lenge er jeg redd for at jeg er for vid, så nå begynner jeg å stresse med det. Er utholdenhet så varierende hos menn? Anonymkode: b2f59...b0f Jeg er nå av den oppfatning at de fleste menn bør kunne holde igjen dersom man har erfaring og interesse for at dama også kommer og gjerne flere ganger. Min metode for å holde ut lenge er kontroll på hva jeg kjenner etter og selve bevegelsene. Det å stoppe opp litt når en kjenner det bygger opp for mye funker naturligvis også. Ellers holder jeg alltid igjen litt til etter at hun kommer. Er ikke noe som heter for vid eller for våt, så ikke la det stresse deg. Det er _mye_ deiligere med mus en kan plaske rundt i syntes nå jeg🤪.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå