Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jul kommer hvert år. Du kan velge å ta dette som en onde. Eller så kan det være en gave. En måte å sette pris på mennesker. Dine nærmeste. Jeg kjøper julegaver hele året. Går på bruktbutikker. Når jeg finner en skatt, er jeg kjempefornøyd. Har også en bok. Ja jeg er gammeldags. Jeg skriver ned hver gang jeg har funnet en gave. 

Er litt lei av å høre om kjøpepress foran julen. Julen kommer hvert år. Jeg gleder meg hver gang jeg finner den perfekte gaven. Dette er gjerne på en brukt butikk. Som nevnt ovenfor, kjøper julegaver hele året. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke å gi bort gaver som det ikke er mulig å bytte . 

Anonymkode: 38a7a...8dd

Skrevet

Noen gaver kjøper jeg tidlig, mens et par må jeg ha byttelapp på. Det jeg har gjort er å lage meg en jule konto hvor jeg setter inn penger på hver mnd til julegaver. 

Anonymkode: d141c...894

Skrevet

Du kjøper gaver hele året og er bekymret for andre sin kjøping?

Anonymkode: c8e8c...f33

Skrevet

En vet julen kommer hvert år og en kan planlegge for det. Utfordringen er vel at en del ikke klarer å planlegge, eller at folk har det så stramt ellers at de ikke har anledning. 

Jeg gir gjerne litt alternative gaver, og de trenger jeg ikke byttelapp på. Skulle jeg gitt bøker, klær og en del annet så hadde jeg ikke gitt det uten byttelapp, og da må det kjøpes inn mot jul. 

Ellers for så vidt enig tankegangen din. Jeg begynte med gaver i sommer, fordi jeg kom over noe jeg visste ville passe perfekt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...