AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #1 Skrevet 22. november 2023 Jeg har nå endelig tatt mot til meg å blokkert og kuttet kontakt med et yngre familiemedlem som i årevis har behandlet meg dårlig. Vi snakker trakkasering og snylting og en rekke spydigheter. Jeg må etter mange år endelig sette ned foten. Dette gjør at jula blir komplisert og at jeg kanskje også må regne med mindre kontakt med øvrig familie, noe som er sårt. Skulle så gjerne opprettholdt kontakten med øvrig familie, men jeg lurer på om det blir for vanskelig å manøvrere? Anonymkode: f180b...0ee
Miaiai Skrevet 22. november 2023 #2 Skrevet 22. november 2023 Ta og snakk med familien om hvordan opprette kontakten med dem. Er denne personen alltid der? Typ høytider osv. har du andre du kan feire med til jul. Bra du står opp for deg selv, man skal ikke tåle alt selv fra familie.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #3 Skrevet 22. november 2023 Miaiai skrev (Akkurat nå): Ta og snakk med familien om hvordan opprette kontakten med dem. Er denne personen alltid der? Typ høytider osv. har du andre du kan feire med til jul. Bra du står opp for deg selv, man skal ikke tåle alt selv fra familie. Takk for råd. Det yngre familiemedlemmet kommer bare hjem på ferier heldigvis og jeg kan kanskje besøke øvrig familie litt ellers i året. Jeg har andre å feire jul med ja. Anonymkode: f180b...0ee
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå