Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julegavetips til gutt på 17 år og jente på 14 år? Helst så billig som mulig😂

Anonymkode: a057c...71a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bok, neglelakk, smykker, veske, lommebok, rumpetaske, smykkeskrin, produkter fra Rituals, badebomber eller såpe fra Lush, hudpleie fra The Body Shop, gavekort på et kjøpesenter, kinobilletter, pysj, spill, en kurv med morsomme drikker/godteri, caps, hettegenser, penger, powerbank, tøfler eller gavekort på strømmetjenester😊

• Liker 1
Skrevet

Gavekort på AppStore eller spillkonsollen de spiller på, og det kan sendes på mail 😄

Skrevet

Jeg vil tenke en PS5 til han på 17 og kanskje barbie eller barbiehus til hun på 14

Skrevet
Tobias001 skrev (37 minutter siden):

Jeg vil tenke en PS5 til han på 17 og kanskje barbie eller barbiehus til hun på 14

Hun er 14, ikke 4😂

Anonymkode: 9bc1a...373

• Liker 3
Skrevet

17 åringen: en god parfyme, deospray, lue fra Carlings, Session eller Junkyard, eventuelt finne noe kult fra Outland om han gamer.

14 åringen: produkter fra Rituals eller Body shop. F.eks dusjolje, bodylotion, hårprodukter, parfyme. Gavekort på h&m. Totebag fra Arnie Says eller Day.

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun er 14, ikke 4😂

Etter hva jeg vet så liker jenter på 14 Barbie! 

Skrevet
Tobias001 skrev (1 time siden):

Billig? Nå må du gå på skolen, Tobias!

Anonymkode: f7365...cc7

Skrevet

Hva er billig for deg? Snakker vi 20 kr eller 200 kr?

Da jeg var 14 så var hudpleie og slikt det kjipeste jeg kunne få i gave... Da ville jeg heller ha ett par billige sokker eller en sjokolade.

Anonymkode: e9434...feb

• Liker 1
Skrevet
Tobias001 skrev (På 22.11.2023 den 11.01):

Etter hva jeg vet så liker jenter på 14 Barbie! 

Halvvoksne jenter leker ikke med dukker. Barbie er interessant i aldersspennet 3-10 cirka, med individuelle forskjeller.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Halvvoksne jenter leker ikke med dukker. Barbie er interessant i aldersspennet 3-10 cirka, med individuelle forskjeller.

Datteren min er 9 og de er 2 jenter i klassen som fremdeles leker med Barbie, de fleste har sluttet med det for lenge siden ja.

Jeg ville gitt gavekort, feks. på H&M, men dersom det ikke er aktuelt: godteri, energidrikker (spesielt til gutten), en god bok eller et brettspill.

Ville vært forsiktig med sminke, hårpynt og sånt og spesielt med deodorant/parfyme/hudpleie, man kan bomme HELT og gi ungene noe de ikke tåler, eller de kan ta det i verste mening ("lukter jeg så ille? har jeg SÅ mye kviser? synes hun jeg er så stygg at jeg trenger sminke?" - tenåringer overtenker veldig lett. 

Anonymkode: 75bd9...7c9

Skrevet (endret)

Min datter på snart 14 ønsker seg gave kort på klesbutikker, sminke, Lego for ungdom, spennende bøker, kinobilletter, 3D puslespill, tegnesaker  osv 

hun har ikke rørt barbir siden 8 årsalderen,

den minste er 9 og har null interesse for barbie

Endret av Januar2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...