AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Del Skrevet 21. november 2023 Jeg leste i en annen tråd at man burde få uføreforsikring så snart man er gammel nok. Jeg har aldri blitt anbefalt dette, og har forsåvidt ikke råd til det heller. Men det er kanadiske lurt? Er 27 år, og har reise og innboforsikring til ca 1600kr/året for begge. Hvor gammel er dere, og hvilken forsikringer har dere? Anonymkode: 42da3...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Del Skrevet 21. november 2023 Kanskje* Anonymkode: 42da3...9ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Del Skrevet 21. november 2023 Det anbefales jo å tegne uføreforsikring i ung alder, men hvem tenker på sånne ting når man er ung og frisk? De fleste gjør jo ikke det. Jeg tror at viktigheten av uføreforsikring er veldig individuelt Anonymkode: 3f4e7...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #4 Del Skrevet 21. november 2023 Hvis du kan bør du definitivt tegne uføreforsikring nå (bare les det med liten skrift, mange har mange begrensninger og spesielt til psykisk sykdom). Vi har barneforsikring, hunde- og katteforsikring, innboforsikring, byggforsikring (gjennom fellesutgifter), bilforsikring og reiseforsikring. Tror det er alle. Fikk ikke tegne uføreforsikring. Anonymkode: f341b...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #5 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Hvis du kan bør du definitivt tegne uføreforsikring nå (bare les det med liten skrift, mange har mange begrensninger og spesielt til psykisk sykdom). Vi har barneforsikring, hunde- og katteforsikring, innboforsikring, byggforsikring (gjennom fellesutgifter), bilforsikring og reiseforsikring. Tror det er alle. Fikk ikke tegne uføreforsikring. Anonymkode: f341b...104 Har du prøvd flere steder? Anonymkode: 3f4e7...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #6 Del Skrevet 21. november 2023 Den eneste forsikringen jeg har, er bilforsikring. Jeg hører om folk som har livsforsikring osv osv.. Det tviler jeg på at jeg kan få. Anonymkode: 911b5...393 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #7 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Har du prøvd flere steder? Anonymkode: 3f4e7...27c Selvfølgelig. Anonymkode: f341b...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #8 Del Skrevet 21. november 2023 Har forsikring på bil, hus og innbo, og reiseforsikring og livsforsikring Anonymkode: bba30...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #9 Del Skrevet 21. november 2023 Helseforsikring må du tegne når du er ung og frisk! jeg fjerna nylig min livsforsikring da jeg eier bolig alene og ikke har barn. Om jeg dør får det bli mine søsken sitt problem😂 derimot økte jeg uføre nettopp fordi jeg eier bolig alene og vil slite ekstremt mye med å betale den på 60% inntekt. i tillegg har jeg bilforsikring, hundeforsikring, husforsikring, reiseforsikring. Innbo har jeg via fagforbundet. Anonymkode: 39fa1...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #10 Del Skrevet 21. november 2023 30 år, to barn. Har forsikring på hus, innbo, bil, atv, henger, livsforsikring, kritisk sykdom, ufør, barneforsikringer og innbo på hytta. Anonymkode: c18c8...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #11 Del Skrevet 21. november 2023 Og reiseforsikring selvfølgelig Anonymkode: c18c8...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #12 Del Skrevet 21. november 2023 Jeg har innboforsikring og reiseforsikring. Har ikke tegnet uføreforsikring siden jeg aldri har vært i en situasjon der jeg ikke ville hatt råd til å bli ufør. Livsforsikring har jeg heller ikke, de som måtte arve meg får mer enn nok gjennom min bolig. Anonymkode: 87d5e...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #13 Del Skrevet 21. november 2023 Bil,innbo med uhell og husdyr. Anonymkode: 0864b...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #14 Del Skrevet 21. november 2023 K34, jeg har innbo-, reise-, ulykke-, kritisk sykdom-, bil-, verdi-, hus- og livsforsikring. Eneste jeg mangler som jeg føler jeg må (og vil) ha er uføreforsikring og tannhelseforsikring. Vet om to stk som ble uføre hvor uføreforsikringen deres ikke hjalp et gram, pluss at den er ganske dyr, så det er liksom derfor det har stoppet litt opp. Vi er 2 stk og betaler litt over 2000kr i forsikringer i måneden tilsammen allerede. De vi har av forsikringer allerede er de vi absolutt ikke kan unnvære... og uføre bør jo egentlig være på den lista og. Anonymkode: 7114d...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #15 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): K34, jeg har innbo-, reise-, ulykke-, kritisk sykdom-, bil-, verdi-, hus- og livsforsikring. Eneste jeg mangler som jeg føler jeg må (og vil) ha er uføreforsikring og tannhelseforsikring. Vet om to stk som ble uføre hvor uføreforsikringen deres ikke hjalp et gram, pluss at den er ganske dyr, så det er liksom derfor det har stoppet litt opp. Vi er 2 stk og betaler litt over 2000kr i forsikringer i måneden tilsammen allerede. De vi har av forsikringer allerede er de vi absolutt ikke kan unnvære... og uføre bør jo egentlig være på den lista og. Anonymkode: 7114d...85c Dekker ikke ulykke og kritisk sykdom cirka det samme som uføreforsikring? Anonymkode: 3f4e7...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 21. november 2023 #16 Del Skrevet 21. november 2023 Hus, innbo, reise, uføre,død, katt Er dobbeltforsikret via jobb på mye av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias001 Skrevet 21. november 2023 #17 Del Skrevet 21. november 2023 Jeg betaler ca 15.000 i året for mine helse og livsforsikringer. Mye penger nå, men lite når jeg trenger dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Portia Catonis Skrevet 22. november 2023 #18 Del Skrevet 22. november 2023 - Uføreforsikring gjennom jobben - Reiseforsikring gjennom kredittkort - Kjøretøy x 3 - Hytte - Hund - Verdigjenstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #19 Del Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): K34, jeg har innbo-, reise-, ulykke-, kritisk sykdom-, bil-, verdi-, hus- og livsforsikring. Eneste jeg mangler som jeg føler jeg må (og vil) ha er uføreforsikring og tannhelseforsikring. Vet om to stk som ble uføre hvor uføreforsikringen deres ikke hjalp et gram, pluss at den er ganske dyr, så det er liksom derfor det har stoppet litt opp. Vi er 2 stk og betaler litt over 2000kr i forsikringer i måneden tilsammen allerede. De vi har av forsikringer allerede er de vi absolutt ikke kan unnvære... og uføre bør jo egentlig være på den lista og. Anonymkode: 7114d...85c Et gram? Du vet at det ikke heter det? Anonymkode: 6428e...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #20 Del Skrevet 22. november 2023 Singel, 40 år uten barn. Reise, uføre, kritisk sykdom, bil og innbo. Er også forsikret gjennom jobb. Anonymkode: f54f1...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå