AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #1 Skrevet 21. november 2023 Jeg skal prøve å gjøre historien kort. Jeg har en sønn som begynner på skolen til nesteår og ønsker å flytte nærmere BF så sønnen min slipper å kjøre så langt mellom oss. For vi har han 50/50. Jeg jobber som lastebilsjåfør og jobber en god del overtid. Det er her problemene begynner. Min nåværende mann liker ikke at jeg jobber så mye og vil ha mere tid med meg. Jeg har prøvd å fortelle at jeg ønsker å tjene non penger til å kjøpe meg hus og ta vare på sønnen min så godt som mulig. Da jeg ønsker han et stabilt og godt hjem. Men min mann forstår ikke dette og blir bare forbanna og vil at jeg skal ha en 7 - 16 jobb slik han har. Så han kan ha meg aleine, og at jeg kan gjøre mine kvinnelige plikter som husarbeid og middagslaging. Jeg har foreslått parterapi for nå er jeg så sliten, men får ikke svar fra han. Han legger seg sint og står opp igjen dagen etter som ingen ting har skjedd. Hva gjør jeg, jeg trenger sårt råd. Jeg er jo glad i mannen min, jeg vil jo at det her skal funke. Gjøre det slutt er jo siste utvei. Anonymkode: dd2d3...94c
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Skrevet 21. november 2023 Kjærlighet er ikke alt. Ta siste utvei. Anonymkode: f2886...da3 5 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Skrevet 21. november 2023 Men alvorlig talt. Sett han på plass eller klar deg alene. Dine kvinnelige plikter, seriøst? Jeg hadde prioritert sønnen og en bolig nærmere barnefar. Anonymkode: 79fba...496 11 2
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #4 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Men alvorlig talt. Sett han på plass eller klar deg alene. Dine kvinnelige plikter, seriøst? Jeg hadde prioritert sønnen og en bolig nærmere barnefar. Anonymkode: 79fba...496 Ja han mener det er mine kvinnelige plikter. Fordi han er sliten og orker ikke å gjøre husarbeid. Jeg har prøvd å sette han på plass. Men han vil ikke kommunisere med meg. Han blir bare fly forbanna. Planen er å flytte for meg selv og konsentrere meg om min sønn og meg. Men håper jo at forholdet går ann å redde. Anonymkode: dd2d3...94c
kaarebjarne Skrevet 21. november 2023 #5 Skrevet 21. november 2023 (endret) AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg skal prøve å gjøre historien kort. Jeg har en sønn som begynner på skolen til nesteår og ønsker å flytte nærmere BF så sønnen min slipper å kjøre så langt mellom oss. For vi har han 50/50. Jeg jobber som lastebilsjåfør og jobber en god del overtid. Det er her problemene begynner. Min nåværende mann liker ikke at jeg jobber så mye og vil ha mere tid med meg. Jeg har prøvd å fortelle at jeg ønsker å tjene non penger til å kjøpe meg hus og ta vare på sønnen min så godt som mulig. Da jeg ønsker han et stabilt og godt hjem. Men min mann forstår ikke dette og blir bare forbanna og vil at jeg skal ha en 7 - 16 jobb slik han har. Så han kan ha meg aleine, og at jeg kan gjøre mine kvinnelige plikter som husarbeid og middagslaging. Jeg har foreslått parterapi for nå er jeg så sliten, men får ikke svar fra han. Han legger seg sint og står opp igjen dagen etter som ingen ting har skjedd. Hva gjør jeg, jeg trenger sårt råd. Jeg er jo glad i mannen min, jeg vil jo at det her skal funke. Gjøre det slutt er jo siste utvei. Anonymkode: dd2d3...94c Hvordan er du glad i noen som ikke respekterer deg som menneske?! Endret 21. november 2023 av kaarebjarne 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #6 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja han mener det er mine kvinnelige plikter. Fordi han er sliten og orker ikke å gjøre husarbeid. Jeg har prøvd å sette han på plass. Men han vil ikke kommunisere med meg. Han blir bare fly forbanna. Planen er å flytte for meg selv og konsentrere meg om min sønn og meg. Men håper jo at forholdet går ann å redde. Anonymkode: dd2d3...94c Jeg hadde heller håpet på et bedre forhold med noen andre. Godt voksne menn som ikke greier å kommunisere og blir fly forbanna i stedet endrer seg gjerne ikke. Anonymkode: 79fba...496 3
Pappi Skrevet 21. november 2023 #7 Skrevet 21. november 2023 Hvorfor er du sammen med en med dette kvinnesynet? 5
Maleficenta Skrevet 21. november 2023 #8 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal prøve å gjøre historien kort. Jeg har en sønn som begynner på skolen til nesteår og ønsker å flytte nærmere BF så sønnen min slipper å kjøre så langt mellom oss. For vi har han 50/50. Jeg jobber som lastebilsjåfør og jobber en god del overtid. Det er her problemene begynner. Min nåværende mann liker ikke at jeg jobber så mye og vil ha mere tid med meg. Jeg har prøvd å fortelle at jeg ønsker å tjene non penger til å kjøpe meg hus og ta vare på sønnen min så godt som mulig. Da jeg ønsker han et stabilt og godt hjem. Men min mann forstår ikke dette og blir bare forbanna og vil at jeg skal ha en 7 - 16 jobb slik han har. Så han kan ha meg aleine, og at jeg kan gjøre mine kvinnelige plikter som husarbeid og middagslaging. Jeg har foreslått parterapi for nå er jeg så sliten, men får ikke svar fra han. Han legger seg sint og står opp igjen dagen etter som ingen ting har skjedd. Hva gjør jeg, jeg trenger sårt råd. Jeg er jo glad i mannen min, jeg vil jo at det her skal funke. Gjøre det slutt er jo siste utvei. Anonymkode: dd2d3...94c dine kvinnelige plikter? SA han faktisk dette i fullt alvor. Altså jeg syns han gjør valget lett for deg. Velg sønnen din. Drit i denne møkkamannen. Han vil ikke deg og din sønn ditt beste. Ikke noe å prøve å få til å fungere. 2
Maleficenta Skrevet 21. november 2023 #9 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja han mener det er mine kvinnelige plikter. Fordi han er sliten og orker ikke å gjøre husarbeid. Jeg har prøvd å sette han på plass. Men han vil ikke kommunisere med meg. Han blir bare fly forbanna. Planen er å flytte for meg selv og konsentrere meg om min sønn og meg. Men håper jo at forholdet går ann å redde. Anonymkode: dd2d3...94c da er han ikke noe å ha. Ferdig snakka. Du og blir sliten av husarbeid. Er ingebting å redde. Be han om å reise tilbake til 1920 3
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #10 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja han mener det er mine kvinnelige plikter. Fordi han er sliten og orker ikke å gjøre husarbeid. Jeg har prøvd å sette han på plass. Men han vil ikke kommunisere med meg. Han blir bare fly forbanna. Planen er å flytte for meg selv og konsentrere meg om min sønn og meg. Men håper jo at forholdet går ann å redde. Anonymkode: dd2d3...94c Det er ikke noe å redde. Han vil ha deg i en rolle du ikke ønsker å være i. Virker som han tror han eier deg…. Anonymkode: 3e9a7...d86 4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #12 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg skal prøve å gjøre historien kort. Jeg har en sønn som begynner på skolen til nesteår og ønsker å flytte nærmere BF så sønnen min slipper å kjøre så langt mellom oss. For vi har han 50/50. Jeg jobber som lastebilsjåfør og jobber en god del overtid. Det er her problemene begynner. Min nåværende mann liker ikke at jeg jobber så mye og vil ha mere tid med meg. Jeg har prøvd å fortelle at jeg ønsker å tjene non penger til å kjøpe meg hus og ta vare på sønnen min så godt som mulig. Da jeg ønsker han et stabilt og godt hjem. Men min mann forstår ikke dette og blir bare forbanna og vil at jeg skal ha en 7 - 16 jobb slik han har. Så han kan ha meg aleine, og at jeg kan gjøre mine kvinnelige plikter som husarbeid og middagslaging. Jeg har foreslått parterapi for nå er jeg så sliten, men får ikke svar fra han. Han legger seg sint og står opp igjen dagen etter som ingen ting har skjedd. Hva gjør jeg, jeg trenger sårt råd. Jeg er jo glad i mannen min, jeg vil jo at det her skal funke. Gjøre det slutt er jo siste utvei. Anonymkode: dd2d3...94c AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja han mener det er mine kvinnelige plikter. Fordi han er sliten og orker ikke å gjøre husarbeid. Jeg har prøvd å sette han på plass. Men han vil ikke kommunisere med meg. Han blir bare fly forbanna. Planen er å flytte for meg selv og konsentrere meg om min sønn og meg. Men håper jo at forholdet går ann å redde. Anonymkode: dd2d3...94c Beklager, men det her er jo helt på trynet…! Han vil ikke kommunisere. Reagerer med sinne for å slippe å snakke sammen. Han vil ha deg for seg selv. Han vil at du skal jobbe mindre. Han vil at du skal ta alt husarbeidet og matlaging - fordi han er sliten….. Det er ‘dine kvinnelige plikter’. Viktigere for ham at du er hjemme og varter opp ham, enn at du er ute og jobber og bygger opp en fremtid for deg og sønnen din. Sorry, men hva skal du med denne mannen? Du tror vel ikke selv engang at parterapi kan hjelpe? Om du i det hele tatt hadde fått ham dit…. Hans grunnleggende kvinnesyn får du ikke gjort stort med. Da må det en enorm omveltning til, og den må komme fra ham selv. Om han virkelig ønsker deg i livet sitt, som en selvstendig kvinne og ham som likeverdig partner som drar sin del av lasset. Det han driver med nå grenser til psykisk mishandling, og han manipulere deg følelsesmessig. Anonymkode: 7c45d...68b 4
Macro Skrevet 22. november 2023 #13 Skrevet 22. november 2023 Ikke vær så tafatt TS. Sønn, husdrøm og jobb du trives med er mye viktigere enn den forvokste valpen der. 3
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #14 Skrevet 22. november 2023 Gjør det slutt. Dette er ikke en mann, men en liten guttehvalp. Anonymkode: f834b...08c 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #15 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja han mener det er mine kvinnelige plikter. Fordi han er sliten og orker ikke å gjøre husarbeid. Jeg har prøvd å sette han på plass. Men han vil ikke kommunisere med meg. Han blir bare fly forbanna. Planen er å flytte for meg selv og konsentrere meg om min sønn og meg. Men håper jo at forholdet går ann å redde. Anonymkode: dd2d3...94c Men når dere har så ulike verdier og holdninger på dette punktet; er det virkelig noe å redde? Er det slik at du ønsker å endre han, så han får mer like verdier og holdninger som deg? For det vil du neppe klare. Den eneste du kan endre er deg selv, men ønsker du virkelig å få mer lik holdninger og verdier som mannen din? Ønsker du å jobbe med deg selv, slik at du ender opp med å godta hans væremåte og til og med bli mer lik han? Vil du gi opp dine egne drømmer for et liv sammen med kjæresten din? Er han positive sider så gode at du tenker at det er greit å leve med at han blir forbanna hver gang du må jobbe overtid? Og hva med sønnen din oppi det hele? Jeg kan ikke svare på hva som er ditt beste, og hva du bør gjøre. Disse spørsmålene kan du kun svare på selv. Anonymkode: e94f0...198 2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #16 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg skal prøve å gjøre historien kort. Jeg har en sønn som begynner på skolen til nesteår og ønsker å flytte nærmere BF så sønnen min slipper å kjøre så langt mellom oss. For vi har han 50/50. Jeg jobber som lastebilsjåfør og jobber en god del overtid. Det er her problemene begynner. Min nåværende mann liker ikke at jeg jobber så mye og vil ha mere tid med meg. Jeg har prøvd å fortelle at jeg ønsker å tjene non penger til å kjøpe meg hus og ta vare på sønnen min så godt som mulig. Da jeg ønsker han et stabilt og godt hjem. Men min mann forstår ikke dette og blir bare forbanna og vil at jeg skal ha en 7 - 16 jobb slik han har. Så han kan ha meg aleine, og at jeg kan gjøre mine kvinnelige plikter som husarbeid og middagslaging. Jeg har foreslått parterapi for nå er jeg så sliten, men får ikke svar fra han. Han legger seg sint og står opp igjen dagen etter som ingen ting har skjedd. Hva gjør jeg, jeg trenger sårt råd. Jeg er jo glad i mannen min, jeg vil jo at det her skal funke. Gjøre det slutt er jo siste utvei. Anonymkode: dd2d3...94c Er ikke du på trolletråd 10 nå? Anonymkode: 8db4b...4e3
Gjest Anonyme-meg Skrevet 22. november 2023 #17 Skrevet 22. november 2023 Men hvorfor er du sammen med han?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #18 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja han mener det er mine kvinnelige plikter. Fordi han er sliten og orker ikke å gjøre husarbeid. Jeg har prøvd å sette han på plass. Men han vil ikke kommunisere med meg. Han blir bare fly forbanna. Planen er å flytte for meg selv og konsentrere meg om min sønn og meg. Men håper jo at forholdet går ann å redde. Anonymkode: dd2d3...94c Han bør ta seg en bolle og få seg en realitetssjekk. Vi lever i 2023. Begge bidrar inn i familien AS. M47 Anonymkode: 522fd...d3b 2
NiceOrNothing Skrevet 22. november 2023 #19 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg skal prøve å gjøre historien kort. Jeg har en sønn som begynner på skolen til nesteår og ønsker å flytte nærmere BF så sønnen min slipper å kjøre så langt mellom oss. For vi har han 50/50. Jeg jobber som lastebilsjåfør og jobber en god del overtid. Det er her problemene begynner. Min nåværende mann liker ikke at jeg jobber så mye og vil ha mere tid med meg. Jeg har prøvd å fortelle at jeg ønsker å tjene non penger til å kjøpe meg hus og ta vare på sønnen min så godt som mulig. Da jeg ønsker han et stabilt og godt hjem. Men min mann forstår ikke dette og blir bare forbanna og vil at jeg skal ha en 7 - 16 jobb slik han har. Så han kan ha meg aleine, og at jeg kan gjøre mine kvinnelige plikter som husarbeid og middagslaging. Jeg har foreslått parterapi for nå er jeg så sliten, men får ikke svar fra han. Han legger seg sint og står opp igjen dagen etter som ingen ting har skjedd. Hva gjør jeg, jeg trenger sårt råd. Jeg er jo glad i mannen min, jeg vil jo at det her skal funke. Gjøre det slutt er jo siste utvei. Anonymkode: dd2d3...94c Hvilken tidsepoke er han ifra? Trodde frasen «kvinnelige plikter « stoppet rundt femtitallet . Her vet du svaret selv. Enten velge å underkaste deg å gå i løpestreng mellom seng og kjøkkenbenk . Evnt velge et selvstendig liv , der du setter sønnens ( og egne ) behov fremst . Valget er ditt . 1
Mufle Skrevet 22. november 2023 #20 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg skal prøve å gjøre historien kort. Jeg har en sønn som begynner på skolen til nesteår og ønsker å flytte nærmere BF så sønnen min slipper å kjøre så langt mellom oss. For vi har han 50/50. Jeg jobber som lastebilsjåfør og jobber en god del overtid. Det er her problemene begynner. Min nåværende mann liker ikke at jeg jobber så mye og vil ha mere tid med meg. Jeg har prøvd å fortelle at jeg ønsker å tjene non penger til å kjøpe meg hus og ta vare på sønnen min så godt som mulig. Da jeg ønsker han et stabilt og godt hjem. Men min mann forstår ikke dette og blir bare forbanna og vil at jeg skal ha en 7 - 16 jobb slik han har. Så han kan ha meg aleine, og at jeg kan gjøre mine kvinnelige plikter som husarbeid og middagslaging. Jeg har foreslått parterapi for nå er jeg så sliten, men får ikke svar fra han. Han legger seg sint og står opp igjen dagen etter som ingen ting har skjedd. Hva gjør jeg, jeg trenger sårt råd. Jeg er jo glad i mannen min, jeg vil jo at det her skal funke. Gjøre det slutt er jo siste utvei. Anonymkode: dd2d3...94c Løp jente!! Du skylder sønnen din å komme deg unna en sånn tulling!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå