Overaltalltid Skrevet 20. november #1 Del Skrevet 20. november Vil gi en julekurv til læreren ,for å takke for godt samarbeid.(gjelder barnet) Hva kan jeg ha oppi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 21. november #2 Del Skrevet 21. november Da ville jeg lagt oppi en bok, en god julete eller kaffe, en god alkoholfri eplecider, en pakke melkehjerter eller noe spekemat, en god krem, en god håndsåpe, et godt duftlys, et julehefte, et par ullsokker. Bare fantasien som setter grenser, så lenge du kjenner til læreren og vet sånn ca hva hen vil ha så blir det nok godt mottatt uansett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adobyen Skrevet 21. november #3 Del Skrevet 21. november Jeg trodde ikke at offentlig ansatte hadde lov å motta gaver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #4 Del Skrevet 21. november Må man det? Anonymkode: e4ae5...a65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #5 Del Skrevet 21. november Så koselig. ❤️ Noe godt å spise, krydder, olje, sjokolade vil nok bli godt mottatt. Anonymkode: cf41d...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 21. november #6 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (7 timer siden): Må man det? Anonymkode: e4ae5...a65 Nei, man må ikke, men det er lov å være hyggelig. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november #7 Del Skrevet 22. november Ville gjort det enkelt. Kaffe eller te med sjokoladetrøfler En bok (byttelapp) og ullsokker En vin eller god alkoholfri drikke Anonymkode: f7317...94c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå