AnonymBruker Skrevet 20. november #1 Del Skrevet 20. november Jeg har et rom på ca 22 kvadrat som jeg skal lyse opp. Det har 2 sånne koblingspunkt i taket hvor man fjerner et lokk med 2 skruer og kommer direkte til ledningene. Det er litt mørk farge på veggene. Problemet er at det er litt svak belysning med "vanlige" lamper med f.eks. en enkelt pære "tilsvarende 60W". Jeg må derfor ha noe som tar flere pærer, og gjerne med hver pære litt spredt ut så det ikke er ett punkt med veldig kraftig lys. F.eks. en skinne eller arm med flere spots på. Den må se litt hjemlig ut, men helst ikke en dyr designlampe, bare noe helt vanlig off the shelf. Lampen må være slik at den henger høyt oppe, ikke etter ledning/wire ned i rommet. Og helst bør den kun være nødvendig å skru med de 2 standard lampeskruene for å unngå å lage skrumerker andre steder i taket. Noen som har vært i samme situasjon og fant en god lampe? Anonymkode: cb9c6...cfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 20. november #2 Del Skrevet 20. november Er dette i en stue/oppholdsrom? Hva med å bruke rimelige rislamper som du henger i et hjørne? Da kan du henge f.eks. 3 stk sammen, i forskjellig størrelse og i forskjellig høyde fra taket. Uttaket tar du fra koplingsboksen. Jeg synes rislamper er flotte. De er rimelige OG gir godt lys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå