AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #21 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva er problemet med å være venn med en eks? Hva er problemet med at man hedrer en avdød man var glad i og som var familiær med eksen? Her er det mer snakk om du burde ha de grensene i det hele tatt. På meg virker TS som et rødt flagg jeg ville holdt meg unna. Typisk en slik kvinne som ville sabotert et samvær med barn siden det ligner på eksen. Anonymkode: 7282e...4f4 For du hadde likt å være 3. hjulet på vogna i 2 år? At kjæresten din snakket med eksen din på snap, sms, tlf, insta osv x antall ganger daglig? Stilte opp natt og dag? Løy og gikk bak ryggen din for å overholde kontakten med eksen? Nei, jeg hadde ALDRI brydd meg om de hadde VANLIG kontakt om de hadde barn, men de har ikke en gang barn og har lenge oppført seg som de var et par - selv når han er i et forhold med meg. Jeg lot de holde på LENGE før jeg satt ned foten, men selv da fortsatte de litt bak min rygg. Og etter det helvete han dro meg gjennom i fjor på julaften, så har jeg IKKE lyst å gjenoppleve det. Og hvis han besøker den grava kun for sin egen del - hvorfor i alle dager må han vise det til henne og dokumentere det til henne på snap?! Da hadde han gjort det i stillhet! Men nei, han setter HENNES og de to sine behov foran mine. Han går ikke en gang på graven til sine egne besteforeldre som jeg vet har betydd enormt mye for han. Han gjør dette for henne. Punktum. Og det er DET som sårer! Anonymkode: bdc69...566 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 21. november 2023 #22 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Sykt å bli sjalu på en grav, kanskje det var det nærmeste han selv var å komme en bestefar og de hadde en god tone. Hvis hun kanskje ikke bor i nærheten, og han tar arbeidet av respekt og gode minner om avdøde ser jeg ikke at du trenger å bry deg med det. Du virker skikkelig kontrollerende og sjalu, og det er bra at typen setter deg litt på plass når du prøver kontrollere han på denne måten. Du burde gå i deg selv, og være litt mer trygg. Ikke noe så usjarmerende som sjalu kvinnfolk som skal nekte folk kontakt med det de anser som egen familie. Anonymkode: 7282e...4f4 Hvorfor lager du en mulig men mindre sannsynlig forklaring til hvorfor kjæresten til TS gjør noe sært, og deretter angriper henne for at hun har helt normale følelser og grenser. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 21. november 2023 #23 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For du hadde likt å være 3. hjulet på vogna i 2 år? At kjæresten din snakket med eksen din på snap, sms, tlf, insta osv x antall ganger daglig? Stilte opp natt og dag? Løy og gikk bak ryggen din for å overholde kontakten med eksen? Nei, jeg hadde ALDRI brydd meg om de hadde VANLIG kontakt om de hadde barn, men de har ikke en gang barn og har lenge oppført seg som de var et par - selv når han er i et forhold med meg. Jeg lot de holde på LENGE før jeg satt ned foten, men selv da fortsatte de litt bak min rygg. Og etter det helvete han dro meg gjennom i fjor på julaften, så har jeg IKKE lyst å gjenoppleve det. Og hvis han besøker den grava kun for sin egen del - hvorfor i alle dager må han vise det til henne og dokumentere det til henne på snap?! Da hadde han gjort det i stillhet! Men nei, han setter HENNES og de to sine behov foran mine. Han går ikke en gang på graven til sine egne besteforeldre som jeg vet har betydd enormt mye for han. Han gjør dette for henne. Punktum. Og det er DET som sårer! Anonymkode: bdc69...566 TS, Du vil se en del slike kommentarer om at du er gal og syk fordi at du har helt normale grenser. Kommer alltid sånt på tråder som handler om relasjoner til ekser. Tror det er en egen type religion som jeg kun har sett på KG, der ekser er hellige og det å dyrke "vennskap" med dem er et sakrament. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #24 Del Skrevet 21. november 2023 Fremmed fugl skrev (3 minutter siden): TS, Du vil se en del slike kommentarer om at du er gal og syk fordi at du har helt normale grenser. Kommer alltid sånt på tråder som handler om relasjoner til ekser. Tror det er en egen type religion som jeg kun har sett på KG, der ekser er hellige og det å dyrke "vennskap" med dem er et sakrament. Takk ❤️ Har sett det jeg også. Bryr meg ikke, for de vet ikke en brøkdel av historien og alt jeg har måttet finne meg i.. Anonymkode: bdc69...566 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #25 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): For du hadde likt å være 3. hjulet på vogna i 2 år? At kjæresten din snakket med eksen din på snap, sms, tlf, insta osv x antall ganger daglig? Stilte opp natt og dag? Løy og gikk bak ryggen din for å overholde kontakten med eksen? Nei, jeg hadde ALDRI brydd meg om de hadde VANLIG kontakt om de hadde barn, men de har ikke en gang barn og har lenge oppført seg som de var et par - selv når han er i et forhold med meg. Jeg lot de holde på LENGE før jeg satt ned foten, men selv da fortsatte de litt bak min rygg. Og etter det helvete han dro meg gjennom i fjor på julaften, så har jeg IKKE lyst å gjenoppleve det. Og hvis han besøker den grava kun for sin egen del - hvorfor i alle dager må han vise det til henne og dokumentere det til henne på snap?! Da hadde han gjort det i stillhet! Men nei, han setter HENNES og de to sine behov foran mine. Han går ikke en gang på graven til sine egne besteforeldre som jeg vet har betydd enormt mye for han. Han gjør dette for henne. Punktum. Og det er DET som sårer! Anonymkode: bdc69...566 Hvorfor gidder du? Finn en ny fyr. Anonymkode: 4b3bb...aaa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #26 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): For du hadde likt å være 3. hjulet på vogna i 2 år? At kjæresten din snakket med eksen din på snap, sms, tlf, insta osv x antall ganger daglig? Stilte opp natt og dag? Løy og gikk bak ryggen din for å overholde kontakten med eksen? Nei, jeg hadde ALDRI brydd meg om de hadde VANLIG kontakt om de hadde barn, men de har ikke en gang barn og har lenge oppført seg som de var et par - selv når han er i et forhold med meg. Jeg lot de holde på LENGE før jeg satt ned foten, men selv da fortsatte de litt bak min rygg. Og etter det helvete han dro meg gjennom i fjor på julaften, så har jeg IKKE lyst å gjenoppleve det. Og hvis han besøker den grava kun for sin egen del - hvorfor i alle dager må han vise det til henne og dokumentere det til henne på snap?! Da hadde han gjort det i stillhet! Men nei, han setter HENNES og de to sine behov foran mine. Han går ikke en gang på graven til sine egne besteforeldre som jeg vet har betydd enormt mye for han. Han gjør dette for henne. Punktum. Og det er DET som sårer! Anonymkode: bdc69...566 Men da må du jo skrive det som tema i innlegget da. Å fokusere på at noen tenner lys på grava er jo bare rart. Bekjente har gjort sånt uoppfordret for meg fordi jeg bor langt unna, setter veldig pris på det! Anonymkode: 42da8...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #27 Del Skrevet 21. november 2023 Hva er gunnene til at du vil være sammen med han da? Hva er bra med han? Anonymkode: 52a8d...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #28 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men da må du jo skrive det som tema i innlegget da. Å fokusere på at noen tenner lys på grava er jo bare rart. Bekjente har gjort sånt uoppfordret for meg fordi jeg bor langt unna, setter veldig pris på det! Anonymkode: 42da8...528 Jeg skriver jo det i Hi! Dette er ikke en «bekjent». Dette er en eks, som har skapt mye trøbbel for oss og især meg! Anonymkode: bdc69...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #29 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er gunnene til at du vil være sammen med han da? Hva er bra med han? Anonymkode: 52a8d...6fc Jeg trodde han hadde endret seg og at han satt meg først. Men det ser jeg jo at ikke stemmer. Anonymkode: bdc69...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #30 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg trodde han hadde endret seg og at han satt meg først. Men det ser jeg jo at ikke stemmer. Anonymkode: bdc69...566 Så da er det egentlig bare å gjøre det slutt da. Anonymkode: 52a8d...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #31 Del Skrevet 21. november 2023 Det er vel egentlig ikke lystenningen du reagerer på. Er du sikker på at du vil være sammen med dette mennesket? Høres ut som vedkommende er utrolig krevende og lager mye uro og drama. Anonymkode: 96c2e...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #32 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg skriver jo det i Hi! Dette er ikke en «bekjent». Dette er en eks, som har skapt mye trøbbel for oss og især meg! Anonymkode: bdc69...566 Jeg så det ja, men hovedproblemet ditt skisserer du jo etter hovedinnlegget, som er masse kontakt o l ellers. Det er jo ikke den ene tjenesten i året som er problemet ditt. Men det kom ikke fram før i senere innlegg. Anonymkode: 42da8...528 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #33 Del Skrevet 21. november 2023 Typisk kvinnfolkprat / Kjerringprat ! Heilt utruleg at det kan lages en lang sak på KG om noen fillsaker ! Anonymkode: fb5f5...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #34 Del Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Typisk kvinnfolkprat / Kjerringprat ! Heilt utruleg at det kan lages en lang sak på KG om noen fillsaker ! Anonymkode: fb5f5...43b Men her er du likevel 🤣 Anonymkode: bdc69...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå