AnonymBruker Skrevet 20. november #1 Del Skrevet 20. november Det har vært et sant helvete for meg pga. nåværende kjæreste og hans eks. De har oppført seg som kjærester uten å være et par lengre, når han var sammen med meg… kort oppsummert ba jeg han ta et valg: kutte henne ut eller beholde meg. Han valgte meg, men av økonomiske årsaker må de fremdeles ha sporadisk kontakt. Men til poenget. I fjor gikk han på graven og tente lys på besteforeldrenes grav om morgenen på julaften. Han informerte selvsagt henne om hvor fantastisk snill han var når dette var gjort. han sendte henne snap av dette. Dette gjorde han bak min rygg og mente han hadde rett til å lyve om det. I år ga han meg klar beskjed om at han skulle tenne lys på graven på julaften i år også, men han trengte ikke sende henne SMS om det. Han driter fullt i hva jeg føler. Overreagerer jeg??? Anonymkode: bdc69...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 20. november #2 Del Skrevet 20. november Kom deg vekk frå det drama der, før det er for seint. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #3 Del Skrevet 20. november Unnskyld meg, men her forstår jeg absolutt ingenting! Anonymkode: 84ca2...483 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #4 Del Skrevet 20. november Jeg hadde tent lys uansett, syns du overreagerer litt. Om det er sjalusi ovenfor henne så er det fair, men om han har hatt ett godt forhold til de så la han få gjøre det om det gir han fred. Anonymkode: 0f6d5...0fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #5 Del Skrevet 20. november Jeg hadde valgt ham bort, stille og rolig. Sånt drama og uferdige forhold har det ingen hensikt å rote seg bort i. Han har ikke valgt deg, ts, han har valgt både deg og litt henne. Anonymkode: be566...b96 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #6 Del Skrevet 20. november Dere har helt ulike meninger om hvor grensen for kontakt skal gå. Om du overreagerer aner jeg ingenting om, det er det bare du som vet ut i fra dine følelser rundt at typen har den kontakten han har med eksen og hans døde besteforeldre. Han gjør jo egentlig ingenting galt ved å tenne lys på graven til besteforeldrene hennes. Man eier jo ikke en person, og så lenge han ikke er utro, skjønner jeg ikke helt reaksjonen din. Men som sagt, det er dine følelser, og om du syns det blir for vanskelig å forholde deg til hans kontakt med eksen og at han tenner lys på grava til hennes døde besteforeldre, så må du nesten finne ut om du bør finne deg noen som ikke har den kontakten med eksen og hennes familie. Anonymkode: 71f10...828 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #7 Del Skrevet 20. november Hvis de må ha kontaktet pga penger så må de vel det da. Anonymkode: f7c51...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #8 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Unnskyld meg, men her forstår jeg absolutt ingenting! Anonymkode: 84ca2...483 Hva er det du ikke forstår? Anonymkode: bdc69...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #9 Del Skrevet 20. november Selvsagt dumt å være i et forhold med en annen på Facebook når han er sammen med deg. Men disse besteforeldrene hennes er vel noen han ble glad i da de var sammen? Familien til eksen min er helt fantastisk. Jeg er fortsatt veldig glad i dem. Det betyr ikke at jeg vil ha eksen tilbake. Anonymkode: bf73d...823 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 21. november #10 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det har vært et sant helvete for meg pga. nåværende kjæreste og hans eks. De har oppført seg som kjærester uten å være et par lengre, når han var sammen med meg… kort oppsummert ba jeg han ta et valg: kutte henne ut eller beholde meg. Han valgte meg, men av økonomiske årsaker må de fremdeles ha sporadisk kontakt. Men til poenget. I fjor gikk han på graven og tente lys på besteforeldrenes grav om morgenen på julaften. Han informerte selvsagt henne om hvor fantastisk snill han var når dette var gjort. han sendte henne snap av dette. Dette gjorde han bak min rygg og mente han hadde rett til å lyve om det. I år ga han meg klar beskjed om at han skulle tenne lys på graven på julaften i år også, men han trengte ikke sende henne SMS om det. Han driter fullt i hva jeg føler. Overreagerer jeg??? Anonymkode: bdc69...566 Du vet det, hun er ikke plassert helt i eks skuffen, men sånn helvveis. Han setter ut lys fordi hun ønsker det, velger å prioritere hennes behov på juleaften. Fortell han hva du føler, og vær klar på dine grenser og behov i et kjæresteforhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #11 Del Skrevet 21. november Fremmed fugl skrev (1 time siden): Du vet det, hun er ikke plassert helt i eks skuffen, men sånn helvveis. Han setter ut lys fordi hun ønsker det, velger å prioritere hennes behov på juleaften. Fortell han hva du føler, og vær klar på dine grenser og behov i et kjæresteforhold. Det er det som er problemet.. Han VET mine grenser og behov så utrolig godt. Han vet hvor såret jeg ble av oppførselen hans på julaften i fjor, og nå viser han jo at han ikke bryr seg om det. Han skal på den graven til hennes bestefar, og ja - jeg vet også at han gjør det for hennes del.. Anonymkode: bdc69...566 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #12 Del Skrevet 21. november Økonomiske årsaker til at de må ha kontakt . Barnebidrag eller? Kan du være mer spesifikk ? Anonymkode: b76c6...acd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #13 Del Skrevet 21. november 14 minutter siden, AnonymBruker said: Det er det som er problemet.. Han VET mine grenser og behov så utrolig godt. Han vet hvor såret jeg ble av oppførselen hans på julaften i fjor, og nå viser han jo at han ikke bryr seg om det. Han skal på den graven til hennes bestefar, og ja - jeg vet også at han gjør det for hennes del.. Anonymkode: bdc69...566 Og du VET man kan avslutte et forhold hvis man er utilfreds. Anonymkode: ea387...501 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #14 Del Skrevet 21. november Å gå på graven gjør man rett og slett ikke, i alle fall ikke på juleaften. Å gå til graven og legge blomster på den er en annen sak. Anonymkode: 227fd...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #15 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Økonomiske årsaker til at de må ha kontakt . Barnebidrag eller? Kan du være mer spesifikk ? Anonymkode: b76c6...acd Nei ingen barn i bildet Anonymkode: bdc69...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #16 Del Skrevet 21. november Jeg gjetter.... det var hun som gjorde det slutt mellom dem? Anonymkode: c9293...596 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #17 Del Skrevet 21. november Sykt å bli sjalu på en grav, kanskje det var det nærmeste han selv var å komme en bestefar og de hadde en god tone. Hvis hun kanskje ikke bor i nærheten, og han tar arbeidet av respekt og gode minner om avdøde ser jeg ikke at du trenger å bry deg med det. Du virker skikkelig kontrollerende og sjalu, og det er bra at typen setter deg litt på plass når du prøver kontrollere han på denne måten. Du burde gå i deg selv, og være litt mer trygg. Ikke noe så usjarmerende som sjalu kvinnfolk som skal nekte folk kontakt med det de anser som egen familie. Anonymkode: 7282e...4f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 21. november #18 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det er det som er problemet.. Han VET mine grenser og behov så utrolig godt. Han vet hvor såret jeg ble av oppførselen hans på julaften i fjor, og nå viser han jo at han ikke bryr seg om det. Han skal på den graven til hennes bestefar, og ja - jeg vet også at han gjør det for hennes del.. Anonymkode: bdc69...566 Du ikke om han ikke bryr seg om dine følelser og behov, men er et eller annet som gjør at han velge rå prioritere relasjonen til eksen fremfor deg. Syns du skal spørre han rett ut, hvorfor er det så viktig for han å bli likt av eksen, så han velger å såre deg og tråkke på dine grenser. Vi kan bare spekulere. Handler det om de økonomiske bånd som dem har, frykter han at hun kan straffe han økonomisk. Er det bare gammel vane der han var enn kronisk "pleaser" i deres forhold, og han får angst bare av å tenke tanken på å sette grenser mot henne. Eller det som du selvfølgelig tenker, håper han innerst inne på at dem skal bli sammen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #19 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Nei ingen barn i bildet Anonymkode: bdc69...566 Så hvorfor nå de ha kontakt pga økonomi? Anonymkode: b76c6...acd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #20 Del Skrevet 21. november Fremmed fugl skrev (2 minutter siden): Syns du skal spørre han rett ut, hvorfor er det så viktig for han å bli likt av eksen, så han velger å såre deg og tråkke på dine grenser. Hva er problemet med å være venn med en eks? Hva er problemet med at man hedrer en avdød man var glad i og som var familiær med eksen? Her er det mer snakk om du burde ha de grensene i det hele tatt. På meg virker TS som et rødt flagg jeg ville holdt meg unna. Typisk en slik kvinne som ville sabotert et samvær med barn siden det ligner på eksen. Anonymkode: 7282e...4f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå