Brunhilde Skrevet 22. november 2023 #21 Skrevet 22. november 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Samme her. Lungemos er en ting jeg er stolt av å aldri ha smakt og aldri kommer til heller. Jeg kan ikke tenke meg noe verre..... moste lunger, liksom. Anonymkode: 3a823...9f8 Men det er jo ikke bare moste lunger, vet du. Og det er ikke farlig å spise innmat, det er i grunnen godt matvett å bruke mest mulig av dyret. Sånn til informasjon (uten at jeg på noe vis tror det endrer ditt syn på saken ) så inneholder lungemos dette: Sitat Lungemos er en kjøttrett, laget av hakket eller malt innmat. Retten lages tradisjonelt av lunger, hjerte og kjøtt fra grisehode, samt løk. Den krydres med ingefær, nellik, allehånde og muskat.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #22 Skrevet 22. november 2023 Søtt kliss. Passer for barn. Anonymkode: 68834...2a2
AnonymBruker Skrevet 22. november 2023 #23 Skrevet 22. november 2023 På Teaology kan du bestille på skjerm, og da ser du hvilke smaker du kan velge mellom og hva du kan velge å ha oppi. Anonymkode: 54069...b70
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå