AnonymBruker Skrevet 20. november #1 Del Skrevet 20. november Jeg har et plagg som skal vaskes på 30 og finvask. Min vaskemaskin har ikke finvask, bare ullprogram. Skal jeg da velge ullprogram? Jeg fordrar ikke ullprogram fordi hvis jeg vasker ett plagg på det programmet, så snur den trommelen 3 ganger og resten er den stille og vipps ferdig. Når jeg da tar ut plagget og henger det til tørk, så kan jeg fremdeles kjenne parfymelukt. Hva gjør jeg galt? Hvilket program skal jeg velge da når jeg ikke har finvask? Anonymkode: 4ac37...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #2 Del Skrevet 20. november For å kunne svare på det må du enten vise bilde av programmene vaskemaskinen din har, linke til modellen eller liste opp programmene.... Anonymkode: 77c46...122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #3 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): For å kunne svare på det må du enten vise bilde av programmene vaskemaskinen din har, linke til modellen eller liste opp programmene.... Anonymkode: 77c46...122 Beklager, glemte å legge ved bilde🙈 Anonymkode: 4ac37...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #4 Del Skrevet 20. november Tror strykelett tilsvarer finvask. Søk etter manual med modellnavnet på maskinen Anonymkode: af31a...75a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #5 Del Skrevet 20. november Kan du ikke justere på temperaturen? Anonymkode: 77c46...122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #6 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan du ikke justere på temperaturen? Anonymkode: 77c46...122 Finvask handler ikke bare om temperatur. (Det er forresten første gang i mitt liv jeg har sett en vaskemaskin med programmet "Cowboytøj". 😄 ) Anonymkode: dc4b0...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #7 Del Skrevet 21. november Tok tre sekunder å finne manualen på Google: Anonymkode: afc8c...941 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november #8 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tror strykelett tilsvarer finvask. Søk etter manual med modellnavnet på maskinen Anonymkode: af31a...75a Takk. Da bruker jeg strykelett programmet, 30 grader og 300 sentrifugering, er det riktig? Ts Anonymkode: 4ac37...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 21. november #9 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): Finvask handler ikke bare om temperatur. (Det er forresten første gang i mitt liv jeg har sett en vaskemaskin med programmet "Cowboytøj". 😄 ) Anonymkode: dc4b0...256 Danskene kaller jeans for det Har hørt det på tv, så det visste jeg faktisk. Morsomt ord for jeans eller dongeri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå