Gå til innhold

Damer og oral sex

Damer og oral sex  

120 stemmer

1. 1. Liker dere oral sex?

• Ja som foreplay
      69
    • Jeg kan bli fornøyd med kun oral sex
      62
    • Ikke noe for meg
      3
  2. 2. Hva er best?

• Å gi
      22
    • Å motta
      31
    • Liker begge deler
      67
  3. 3. Får dere nok av det hjemme?

• Ja
      48
    • Nei
      23
    • Får aldri nok
      31
    • Skulle ønske at min partner gjorde det oftere
      18

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Her kommer en ny ubdersøkelse. Kg begrenser oss til bare 3 spm dessverre. 

Det hadde vært interessant å høre om deres holdning til oral sex, kjære damer?

Hilsen

Anonymkode: 68a8f...148

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker ikke å motta og liker ikke å gi 😊 

• Liker 1
Skrevet
Mardina skrev (5 minutter siden):

Liker ikke å motta og liker ikke å gi 😊 

Det er helt greit også :)

takk for svar. Antar at din partner om du har en har samme holdning.

Skrevet

Elsker det. Selvfølgelig foretrekker jeg best å gi selv, men flott når menn "tørr" å gå ned på ei dame i lenger enn 30 sek.

Har dessverre ikke partner, så er avhengig av fuckbuddys på området. 

Anonymkode: 044a8...ba2

Skrevet

1. Ja som foreplay/eller på slutten

2. Å gi

3. Ja 

Anonymkode: 4bfdc...7de

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Elsker det. Selvfølgelig foretrekker jeg best å gi selv, men flott når menn "tørr" å gå ned på ei dame i lenger enn 30 sek.

Har dessverre ikke partner, så er avhengig av fuckbuddys på området. 

Anonymkode: 044a8...ba2

Ja det er mitt inntrykk at mange kvinner i parforhold får ikke nok av det. Jeg kan utføre oral sex på ei dame i 20 - 30 minutter. Det er det best jeg vet!

30 sek? Men får de bj mer enn 30 sek?

Helt ubegripelig å ikke gi tilbake..

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg er ei sånn sketchy dame som liker å få men ikke å gi 🤭 Men har ikke samvittighet til å få når jeg ikke gir, så er åpen for å leve med savnet i solidaritet. Eller frem til jeg møter en med et utstyr jeg vil ha i munnen, ekkelt sakt, men sannheten. 

Anonymkode: 40780...410

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

1. Ikke noe for meg

2. Liker ingen av delene

3. Liker det som sagt ikke, så ingenting er mer enn nok

Anonymkode: f6791...466

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er ei sånn sketchy dame som liker å få men ikke å gi 🤭 Men har ikke samvittighet til å få når jeg ikke gir, så er åpen for å leve med savnet i solidaritet. Eller frem til jeg møter en med et utstyr jeg vil ha i munnen, ekkelt sakt, men sannheten. 

Hva slags mann hadde fått æren da? Er det noe spesielt hos en mann som kunne vekke lysten hos deg?

Skrevet

Vi liker å gi til hverandre. Å gi han en tilfeldig blowjob eller å bare sette meg på ansiktet hans når jeg vil er noe vi begge liker. Går begge veier da med initiativ.

Anonymkode: 3074a...f6b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi liker å gi til hverandre. Å gi han en tilfeldig blowjob eller å bare sette meg på ansiktet hans når jeg vil er noe vi begge liker. Går begge veier da med initiativ.

Anonymkode: 3074a...f6b

Høres bra ut. Et sunt parforhold! Har dere vært sammen lenge?

Tilfeldige bj forsvant fra menyen etter 5 år for min del mens hun mottar like mye som før.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Eller finne en mann som elsker å gi men ikke behøver Oral tilbake 😉
Her elsker hun å få, og jeg å gi. Men behøver ikke få tilbake da det ikke gir meg så mye..

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg elsker å motta, men gir ikke.

Jeg kunne vært 100% fornøyd med å motta oralsex og bruk av gode leketøy.

Akkurat penis/samleie gir meg ikke så mye for å være ærlig. Det godt og helt ok, men ikke i nærheten av god oral og gode leketøy.

Anonymkode: 67a27...01e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Helt ubegripelig å ikke gi tilbake..

Jeg mottar oralsex så mye jeg måtte ønske. Mannen min elsker å gå ned på meg. Dette gjør han med glede selvom jeg ikke går ned på han.

Ville vært passe nepe om han unnlot å gjøre noe han selv elsker, bare fordi jeg ikke liker å gjøre det samme.

Sex er ikke en barnslig byttelek der «jeg gjør det bare om du gjør det samme».

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er helt greit også :)

takk for svar. Antar at din partner om du har en har samme holdning.

Det har han 😊

Skrevet

Jeg mangler alternativer på de 2 siste spørsmålene:

1. Ikke noe for meg

2. Hater å få og gi

3. Får alltid tilbudet. Vil aldri ha det!

Anonymkode: 4c20c...3d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg mottar oralsex så mye jeg måtte ønske. Mannen min elsker å gå ned på meg. Dette gjør han med glede selvom jeg ikke går ned på han.

Ville vært passe nepe om han unnlot å gjøre noe han selv elsker, bare fordi jeg ikke liker å gjøre det samme.

Sex er ikke en barnslig byttelek der «jeg gjør det bare om du gjør det samme».

Om du leser hennes innlegg igjen kommer du å se at det fører til frustrasjon å ikke få det tilbake. Selvfølgelig er man tvunget til ingenting til gjøre ting man ikke liker når det gjelder sex. Men vil man tilfredsstille partnere  sin?

Det finnes kanskje flere parametrer i problemsillingen.. ja men det er så mye lettere å kalle andre synspunkter for barnslige..

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg mangler alternativer på de 2 siste spørsmålene:

1. Ikke noe for meg

2. Hater å få og gi

3. Får alltid tilbudet. Vil aldri ha det!

Anonymkode: 4c20c...3d6

Ok. Oppnår du orgasm av kun penetrering ?

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Er vel ikke noe sketchy å fortrekke å få framfor å gi. Det viktige må være å være ærlig med seg selv og partner på hva man liker og hva man ikke liker.

Jeg ville aldri fått noen glede av en blowjob som "blower'n" egentlig ikke ønske å gi. Det ville bare føltes feil, turnoff og usexy... Jeg går heller uten blowjob enn "forpliktelses-blowjob".
Men hva -jeg- gjør og ikke gjør, setter ingen føringer for hva hun skal gjøre med meg. Jeg ville hatt null problem å gå ned på henne, selv om hun ikke returnerte tjenesten... fordi sex ikke er en byttehandel. Hvis jeg går ned på henne, så er det fordi jeg liker å gjøre det (og hun liker at jeg gjør det selvsagt). Jeg forventer samme åpenhet og ærlighet fra henne. Jeg vil vite at alt vi gjør sammen og med hverandre er ønsket og noe vi liker. Noe som tenner og vi nyter.

Vi gjør det fordi vi velger å gjøre, det ikke fordi vi må.

Spørsmål: om du ikke liker å lage mat, men kjæresten gjør det. Vil du gå sulten fordi det bare er han som lager middag hver dag ... og du ikke gjør det? Hvorfor skulle reglene for sex være anerledes?

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er dame og jeg elsker å gi og få oralsex. 

Anonymkode: f29e4...8d4

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...