Gå til innhold

Har du hekle/strikket pledd i tjukt ullgarn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvilket garn brukte du? Sitter og kikker på fritidsgarn, vams, fivel....er så mye å velge mellom. Noen med tips eller ideer om hva som kan bli bra? Vil ha et stort varmt pledd, som jeg kan bruke utendørs :) 

Anonymkode: c8cb1...cc6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg har strikket et sengeteppe til sengen min i ulike typer garn. Prøvde meg rett og slett bare frem. Brukte litt tykke pinner 5-7 og garn jeg hadde som passet til det ut fra mage båndet på garnet. Gjør det til en koslig kreativ prosess og prøv deg frem ☺️for min del foretrekker jeg litt tykkelse på pinner på et såpass stort prosjekt da blir det også luftig og lett men det velger man jo helt selv etter hvor lang tid man vil bruke på prosjektet. Jeg strikket det rett på vanlige pinner men du kan jo også feks strikke lapper feks 10*10,20*20 etc i ønsket størrelse og sy alle lappene sammen til slutt også. Mange muligheter i grunn ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.11.2023 den 14.02):

hvilket garn brukte du? Sitter og kikker på fritidsgarn, vams, fivel....er så mye å velge mellom. Noen med tips eller ideer om hva som kan bli bra? Vil ha et stort varmt pledd, som jeg kan bruke utendørs :) 

Anonymkode: c8cb1...cc6

Sjekk ut Linka Neumanns "Villmarksinreriør", der er det mye bra tykt ullgarn. Kan være fin inspirasjon!

Anonymkode: b06e7...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...