AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #1 Skrevet 20. november 2023 Jeg hadde nylig en krangel med en vennine av meg. Den gikk ut på om når hun skulle komme på skolen så vi kunne få gjordt ferdig et gruppeprosjekt sammen. Jeg mente at hun måtte komme tidlig så vi får mest mulig tid, mens hun mente at vi ikke trengte å komme fordi vi kunne bare ringes. Det eskalerte seg og endte med at hun mente at jeg kunne feire burdagen min neste dag alene fordi hun ikke «gidder lenger». Synes dere hun er den dårlig vennine? Anonymkode: a3850...c4f
AnonymBruker Skrevet 20. november 2023 #2 Skrevet 20. november 2023 Veldig vanskelig å bedømme om hun er en dårlig venninne basert på en hendelse.. At hun hadde en annen mening enn deg ang å jobbe med gruppeoppggaven gjør henne ikke til en dårlig venninne. Merkelig at en slik ting skal eskalere på den måten det gjorde men her vet vi ikke hva du har sagt som kan ha trigget venninnen din heller. Det at hun sier at du kan feire bursdagen din alene og at hun ikke gidder lengre kan være et resultat av opphetet stemning. Ikke sikkert hun mener det oppriktig. Og om hun mener det så var vel begeret fullt for hennes del. Om hun ønsker å kutte deg ut så kan jo ikke du gjøre noe særlig med det. Anonymkode: be481...874 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå