AnonymBruker Skrevet 19. november #1 Del Skrevet 19. november Hvilken hårfarge liker du best? På hodet og lenger ned? Blondt er fint, men jeg liker brunt også. Anonymkode: 696db...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #2 Del Skrevet 19. november Sort er flott Anonymkode: 696db...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #3 Del Skrevet 19. november Naturlig fungerer som regel Anonymkode: 5e5f7...adc 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #4 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken hårfarge liker du best? På hodet og lenger ned? Blondt er fint, men jeg liker brunt også. Anonymkode: 696db...c23 Føler blondiner trekker mest seksuelt Anonymkode: fc1dc...b9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #5 Del Skrevet 19. november Lilla 👏🏼 Anonymkode: 4178c...0cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #6 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Føler blondiner trekker mest seksuelt Anonymkode: fc1dc...b9b Og så er det litt spennende at fargen nedentil ikke alltid er lik den på hodet... Anonymkode: 696db...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #7 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Lilla 👏🏼 Anonymkode: 4178c...0cd Farget både oppe og nede? 🙃 Anonymkode: 696db...c23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #8 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Farget både oppe og nede? 🙃 Anonymkode: 696db...c23 Ser aldri hår der nede Anonymkode: 4178c...0cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #9 Del Skrevet 19. november Glattbarbert er best der nede uavhengig av farge. Hårfarge på hode vil jeg si brunetter Anonymkode: 5c23a...1db 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #10 Del Skrevet 19. november Åjo , hår på musa elsker jeg. Og gjerne litt annen farge enn jeg kunne gjette 💕 Anonymkode: 696db...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #11 Del Skrevet 19. november Rødt Anonymkode: 804d0...c51 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november #12 Del Skrevet 19. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Rødt Anonymkode: 804d0...c51 Gjerne både oppe og nede 🥰 Anonymkode: 696db...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #13 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (13 timer siden): Og så er det litt spennende at fargen nedentil ikke alltid er lik den på hodet... Anonymkode: 696db...c23 Det stemmer. Flere helt lys blonde jeg vet om har mørke nedentil Anonymkode: fc1dc...b9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #14 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Det stemmer. Flere helt lys blonde jeg vet om har mørke nedentil Anonymkode: fc1dc...b9b Og det blir en skikkelig wow-faktor for meg 😘 Anonymkode: 696db...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #15 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Det stemmer. Flere helt lys blonde jeg vet om har mørke nedentil Anonymkode: fc1dc...b9b Og omvendt, noen er lys rødlig eller tilogmed blonde nedentil selv om de er mørke i håret Anonymkode: 45e83...95b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #16 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og omvendt, noen er lys rødlig eller tilogmed blonde nedentil selv om de er mørke i håret Anonymkode: 45e83...95b Det er kanskje enda mer overraskende. Og fint, sikkert, selv om jeg ikke har sett det. Anonymkode: 696db...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #17 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Og det blir en skikkelig wow-faktor for meg 😘 Anonymkode: 696db...c23 Jeg vet ikke om noen blondiner som har blonde hår nedentil eller under armene😅 hilsen blondine selv. Itillegg får jeg lyse hår på armene og "barten". Heldigvis😊 Anonymkode: fc1dc...b9b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asmodeus Skrevet 20. november #18 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (13 timer siden): Rødt Anonymkode: 804d0...c51 RØDT!! 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november #19 Del Skrevet 20. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg vet ikke om noen blondiner som har blonde hår nedentil eller under armene😅 hilsen blondine selv. Itillegg får jeg lyse hår på armene og "barten". Heldigvis😊 Anonymkode: fc1dc...b9b Men det er kanskje forskjellig hvor mørke hårene er? Anonymkode: 696db...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillbill Skrevet 20. november #20 Del Skrevet 20. november (endret) Rødt! Forutsatt at personen er attraktiv i sin helhet, så er rødt hår et stort bonus 😊 Endret 20. november av Hillbill 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå