Gjest Gjest_Kitekatt_* Skrevet 28. januar 2006 #1 Del Skrevet 28. januar 2006 Har ikke peiling. Komemr til å ønske oss noe fra glasmagasinet tror jeg, men er det noe pent servise der som ikke er så dyrt (dvs under 300 kr for en tallerken)? Og hva heter det og finnes det kataloger på nett? Skal ut og titte snart, men har lyst til å tyvstarte litt på nettet så jeg vet hva jeg skal se etter. Blir lett overveldet i butikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. januar 2006 #2 Del Skrevet 28. januar 2006 Porsgrund Porselen har ett servise som heter Tid som er hvitt med årringer på tallerkenkanten. Nøytralt og lekkert og middagstallerkenen koster 199 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marililja Skrevet 28. januar 2006 #3 Del Skrevet 28. januar 2006 Porsgrunds porselen finner du på internettsiden porsgrund.com. Der kan du se i deres 2006 katalog. Mange fine serviser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kitekatt_* Skrevet 28. januar 2006 #4 Del Skrevet 28. januar 2006 Porsgrunds porselen finner du på internettsiden porsgrund.com. Der kan du se i deres 2006 katalog. Mange fine serviser. ← Takk for tipsene begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 28. januar 2006 #5 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Takk for tipsene begge to ← Men de var jo faktisk ganske dyre ah, nei så på dekketallerkenpris jeg Var ikke så ille dyrt allikevel da Endret 28. januar 2006 av kitekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2006 #6 Del Skrevet 28. januar 2006 Vi har funnet en porselensserie som heter "MIKA". Vi bor ikke i Norge, men jeg innbiller meg at jeg har sett serien på et av de store varemagasinene i Oslo... Espressokopp med skål koster rundt 80kr, stor tallerken 70kr eller noe sånt. Verdt en liten google kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 28. januar 2006 #7 Del Skrevet 28. januar 2006 Vi har funnet en porselensserie som heter "MIKA". Vi bor ikke i Norge, men jeg innbiller meg at jeg har sett serien på et av de store varemagasinene i Oslo... Espressokopp med skål koster rundt 80kr, stor tallerken 70kr eller noe sånt. Verdt en liten google kanskje? ← Hm...fant ikke noe jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå