AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #61 Skrevet 21. november 2023 Lilliii skrev (På 19.11.2023 den 12.57): Jeg leser om en person som bruker ord og begreper for å beskrive situasjon på lik måte som et barn/tenåring ville beskrevet det. Samtidig som relasjoner fra denne personen tidligere i tråden også var i kategorien tenåring. Det er trist du syns mannens handlinger er helt OK, FORDI HUN ER JO UNG/BARN....og du mener hun ikke kan ordlegge seg som et voksent utdannet menneske. Kjære vene, ja da får han fortsette å gjøre henne ille til mote og redd da til hun kan skrive bedre!! Du leser selv hva du skriver ikke sant? Forøvrig det er ingenting i veien med måten ts skriver. Anonymkode: a749a...7bd 1
Gjest Lilliii Skrevet 21. november 2023 #62 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er trist du syns mannens handlinger er helt OK, FORDI HUN ER JO UNG/BARN....og du mener hun ikke kan ordlegge seg som et voksent utdannet menneske. Kjære vene, ja da får han fortsette å gjøre henne ille til mote og redd da til hun kan skrive bedre!! Du leser selv hva du skriver ikke sant? Forøvrig det er ingenting i veien med måten ts skriver. Anonymkode: a749a...7bd Jeg vet ikke hvordan du kom frem til dette? Har aldri påstått det du sier?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #63 Skrevet 21. november 2023 Greia er TS at denne mannen mangler antenner, og du mangler en tydelig stemme og i tillegg endrer du meningen din etter press - han vet det nytter å mase og du fortsetter å gi deg... HVa hadde skjed dom du startet ta han i skrittet ut av det blår, ikke sånn kosete men sånn "grab him by the dick" og si kleine ting som "der var lillegutt fortsatt ja" eller "så den har ikke vokst siden sist nei" og når han blir furten si "jeg tølyser jo bare, slik du gjør" Anonymkode: db4dd...3c0
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #64 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Greia er TS at denne mannen mangler antenner, og du mangler en tydelig stemme og i tillegg endrer du meningen din etter press - han vet det nytter å mase og du fortsetter å gi deg... HVa hadde skjed dom du startet ta han i skrittet ut av det blår, ikke sånn kosete men sånn "grab him by the dick" og si kleine ting som "der var lillegutt fortsatt ja" eller "så den har ikke vokst siden sist nei" og når han blir furten si "jeg tølyser jo bare, slik du gjør" Anonymkode: db4dd...3c0 Ts mangler tydelig stemme? Hun sier nei flere ganger både med stemme og kropp. Selv en døv, blind mann vil kunne plukke opp om en kvinne er uvillig. Mannen driter i Ts, og har overbevist seg selv om at det ikke er voldtekt så lenge han ikke bruker fysisk makt til å holde henne nede. Ts, dette er overgrep. Jeg foreslår at du tar kontakt med krisesenter eller andre instanser for hjelp til å sortere tanker og følelser, også forlater du mannen. Kom deg vekk fra dette helvete. Hva hans familie tenker er uinteressant. Hva han tenker er uinteressant. Du må sette deg selv og din lykke først, og du kan aldri være lykkelig med noen som jevnlig bryter grensene dine og voldtar deg. Anonymkode: f2960...d8d 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #65 Skrevet 21. november 2023 Hvorfor er du sammen med en mann du ikke vil ha sex med? Anonymkode: 698cf...061 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå