Gå til innhold

En sexopplevelse du minnes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en sexopplevelse du minnes med et smil, selv om det er lenge siden?
var den bra ?

Var den morsom ?

Var den spontan ?

Anonymkode: a7190...56d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex maraton på hytta til mine foreldre. Året 1999

Hun var 17 og jeg var 19. Vi måtte gi oss til slutt fordi  pikken begynte å blø. Smerten tok over for nytelsen. Hadde det mye gøy med den jenta. 

Anonymkode: 21d48...8b0

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Måneskinnelskov over Middelhavet der jeg tok fruen stående bakfra på en terrasse i Hellas🥳

Skrevet

Helgetur utenlands alene, sex med ny mann hver kveld. Var der i 5 netter 😂

Dette er ting jeg kan finne på, som er en grå mus til daglig i et a4-liv. Glad i sex, men liker at det skjer diskre/privat. Synes forhold blir kjedelig i lengden, trenger variasjon.

Anonymkode: dece7...2f3

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Dengangen som jeg slikka ho i kjønnsåpningen og kjente en varm sprut på overleppa når ho fikk orgasme🥰

Skrevet

På en liten Europa-ferie med en likesinnet venninne, havnet vi som seg hør og bør på en swingersklubb. Ett av rommene var et slags diskotek, det var tidlig på kvelden, og selv om de fleste var nakne eller minimalt kledd, hadde ingen kommet lenger enn til prat og litt dans. Vi to var de første som tok initiativ til noe "action, og i et hjørne var det en seng, eller rettere sagt en madrass, inne i et bur. Ikke ulikt bildet nedenfor. Vi hadde oss mens sikkert 20 skuelystne mennesker av ymse kjønn og alder stimlet rundt oss og så på fra alle vinkler. Jeg følte på en kåthet jeg aldri hadde kjent på før, og det var vel der og da jeg fikk bekreftet for meg selv at jepp, jeg er en ekshibisjonist😄 Og det ble ikke siste gang på klubb for noen av oss...

1640342918.27846.55146.png

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Sex maraton på hytta til mine foreldre. Året 1999

Hun var 17 og jeg var 19. Vi måtte gi oss til slutt fordi  pikken begynte å blø. Smerten tok over for nytelsen. Hadde det mye gøy med den jenta. 

Er dere sammen enda?

Anonymkode: f6b4c...722

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2023 den 9.28):

Er det en sexopplevelse du minnes med et smil, selv om det er lenge siden?
var den bra ?

Var den morsom ?

Var den spontan ?

Anonymkode: a7190...56d

Hadde sex et par runder med ei som vant NM i Fitness. En flott kropp og jeg var sprengkåt så var lett å få fart på den. Var deilig og kommer aldri til å glemme.

Skrevet
feliek54 skrev (3 minutter siden):

Hadde sex et par runder med ei som vant NM i Fitness. En flott kropp og jeg var sprengkåt så var lett å få fart på den. Var deilig og kommer aldri til å glemme.

NM i fitte? 😆

Anonymkode: 231e9...4d4

• Liker 1
Skrevet

Husker tilbake med et smil på mange av mine ONS og flørter. Stort sett ganske vanlig sex, men flotte jenter og gode opplevelser.

Angrer på jeg ikke hadde mer sex når jeg var singel og angrer på de jeg hadde muligheten til å ligge med, men ikke gjorde det.

Anonymkode: 9ec27...134

Skrevet

Husker personer, følelser, opplevelser osv. Sex glemmer jeg. 

Anonymkode: 6be9b...47e

• Liker 1
Skrevet

Hadde en morsom runde med ei jeg møtte på videregående. 

Foreldrene mine pusset opp huset sitt og bodde en annen plass mens dette pågikk. 
Jeg var på en fest i nærheten av der foreldrene mine pusset opp huset og kom i prat med den jenta fra studiespess. Vi begynte å flørte litt og jeg hintet frampå om vi kanskje skulle stikke opp å se på huset for å komme oss litt vekk fra de andre. Hun ble med på dette. 

Når vi kom inn lå det noen gipsplater på to gipsbukker. Var et par gipsplater, men husker ikke eksakt antall. 
Det endte opp med at vi hadde oss oppå der og gipsplatene knakk mens vi styra på... Fullførte dog runden og stakk derifra. 

Foreldrene mine vet det fortsatt ikke og samtidig fikk jeg litt dårlig samvittighet ovenfor entreprenøren som arbeidet i huset...

Skrevet

Minnes en opplevelse langt tilbake,
Vi hadde lagt oss og sovnet jeg snorket antagelig, kona vekket meg for at jeg skulle slutte å snorke, hun var nok lysten på noe mer..
Så hun advarte meg, "snorker du en gang til, setter jeg meg over deg"..... 
Prøv å gjett om jeg umiddelbart lagde snorkelyder 😄
Og ja hun gjennomførte "trusselen" hun satte seg over ansiktet mitt ikke tungt nedpå men rett over så jeg hadde tilgang til "alt" med tunga. og lente seg forover i en klassisk 69

Er jo ikke veldig rart at jeg siden det har snorket hver eneste gang jeg sovner 🤣

• Liker 1
Skrevet

Ikke den største historien, men jeg husker det likevel godt. Jeg skulle endelig få ta samboeren i rumpa, og var så til de grader tent, at spruten sto allerede før jeg fikk begynt å penetrere. Og hun lo...

Anonymkode: ff395...be1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.11.2023 den 9.23):

Er dere sammen enda?

Anonymkode: f6b4c...722

Nei.

Skrevet

Utendørs i Oslo sentrum, sammen med kjæresten min. Vi var et følge som skulle til en leilighet der en kamerat bodde, og jeg og kjæresten hang med vilje litt bak følget, tok en avstikker bak en hekk, og hadde oss der. Han satt på en betongkant, jeg satt på fanget hans. Det kom fremmede gående forbi på andre siden av hekken og den var ikke heeelt tettgrodd, så da stoppet vi og ventet på at de hadde passert, fortsatte og gjorde oss ferdige før vi skyndte oss etter følget vårt dit vi skulle.

Ikke noe sensasjonelt kanskje, men likevel en episode og sexhendelse jeg husker ennå, 30 år etterpå.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.11.2023 den 10.02):

Helgetur utenlands alene, sex med ny mann hver kveld. Var der i 5 netter 

Æsj, fikk du sikkert sykdommer også

Anonymkode: 1fd20...0a8

Skrevet

Jeg hadde vært singel og sex-løs i 3 år. Var nokså ung og nokså fresh form. Hadde et sexforhold med en drivende dyktig sexatlet. Vær gang vi møttes var det en intensitet over kåtskapen som jeg aldri har opplevd makan til hverken før eller senere. Han dumpa meg for ei 10 år yngre dame uten å si noe til meg mens jeg lå på Ullevål og tok abort. Dvs, jeg så det på Facebook etter utskrapninga.  Beste fyren i senga. En drittsekk ellers. 

Anonymkode: d0e64...f2c

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Beste fyren i senga. En drittsekk ellers.

Dessverre så er ofte de beste elskerne sånn.   😢

Anonymkode: 35d0a...23e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...