AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #1 Del Skrevet 18. november 2023 På treningssenteret mitt er det klar overvekt av menn på sykkeltimer og kvinner på andre typer timer i sal. Er det sånn overalt? Hvorfor det i så fall? Anonymkode: b6685...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #2 Del Skrevet 18. november 2023 Kanskje menn ikke er så komfortable med de andre gruppetimene som typisk innebærer mer rytme/koordinasjon/fleksibilitet? Anonymkode: 9cfc9...233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #3 Del Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje menn ikke er så komfortable med de andre gruppetimene som typisk innebærer mer rytme/koordinasjon/fleksibilitet? Anonymkode: 9cfc9...233 Nei? Men menn er vel ikke dårligere på det? Hvorfor går ikke kvinner på sykkeltimer da? Anonymkode: b6685...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #4 Del Skrevet 18. november 2023 Her så er det ganske likt. Spørs på timen. Hard og lang time, mest menn. Litt lettere time, ganske blandet. Anonymkode: eab36...1d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #5 Del Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her så er det ganske likt. Spørs på timen. Hard og lang time, mest menn. Litt lettere time, ganske blandet. Anonymkode: eab36...1d2 Samme her. Tror det kan være at kvinnene ikke "tør" å gå på de mer "avanserte" timene, mens menn ikke innser sitt eget nivå og bare slenger seg med uavhengig av om det er 2 dager, måneder eller år siden forrige økt på sykkel... Anonymkode: 16a2e...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #6 Del Skrevet 19. november 2023 På timen som heter Hardhausen er det mest menn. Og det tror jeg bare er pga navnet så det var smart. På sykkel er det veldig blandet synes jeg. På styrketimer er det også blandet. På foreks HIIT er det nesten bare jenter, og den er så hard at du vil spy underveis, så der tror jeg ikke mennene tør. 😆 Anonymkode: f77db...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2023 #7 Del Skrevet 19. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): På timen som heter Hardhausen er det mest menn. Og det tror jeg bare er pga navnet så det var smart. På sykkel er det veldig blandet synes jeg. På styrketimer er det også blandet. På foreks HIIT er det nesten bare jenter, og den er så hard at du vil spy underveis, så der tror jeg ikke mennene tør. 😆 Anonymkode: f77db...51a Hm, tror jeg vet hvor dette er. Er vel ikke så mange steder som har akkurat det navnet? Anonymkode: b6685...056 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #8 Del Skrevet 21. november 2023 On 11/19/2023 at 7:12 PM, AnonymBruker said: Hm, tror jeg vet hvor dette er. Er vel ikke så mange steder som har akkurat det navnet? Anonymkode: b6685...056 Aner ikke jeg? Aldri sjekket. ☺️ Anonymkode: f77db...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå