Gjest Lizbet Skrevet 6. november 2002 #1 Skrevet 6. november 2002 Har aldri vært inne på chatten - kanskje derfor jeg lurer. Har inntrykk av at svært mange her inne kjenner hverandre veldig godt. Er det tilfelle og gjelder det bare er på KG eller også utenfor?? Litt nyskjerrig bare... :D
Gjest Diva Skrevet 6. november 2002 #2 Skrevet 6. november 2002 Hmm. Jeg og har på følelsen av at mange kjenner hverandre og føler meg kanskje litt uttafor i blandt. Føler det er mye internt her og kanskje det egner seg best under personlige meldinger ? Flere tråder har liksom utartet seg mer og mer personlig noen ganger og da føler jeg at tråden ikke er myntet på meg og unnlater å svare. Litt sært kanskje, men det blir sånn når man hører "takk for sist" og "superglad i deg vennen" og "vi må møtes igjen snart" og så videre. Da føler jeg at det er mye som foregår her som jeg ikke vet om,- mange interne ting. MEN det er et hyggelig forum og alle får luftet tankene sine og jeg trives veldig godt ellers! Og jeg har møtt MarianneE da Er fra samme område vettu! Klemmer fra Kattepus :D P.S: No offense til mine intern-kommentarer,- det er ikke for å være sur og bitchy jeg sier dette, men har merket mer og mer tendenser fortida. Føler at jeg begir meg på "privat grunn" når enkelte av intern-"setningene" kommer. Ha en kjempefin kveld
Gjest Starya Skrevet 6. november 2002 #3 Skrevet 6. november 2002 Kanskje vi som ikke kjenner hverandre så innmari godt skulle startet en klubb eller noe..
Gjest Lizbet Skrevet 6. november 2002 #4 Skrevet 6. november 2002 Trøst og vite at det ikke er bare meg som backer unna innlegg som ikke har noe med innledende tema - men som har blitt en intern sak istedenfor...
Gjest Hege Skrevet 6. november 2002 #6 Skrevet 6. november 2002 Flere tråder har liksom utartet seg mer og mer personlig noen ganger og da føler jeg at tråden ikke er myntet på meg og unnlater å svare. Litt sært kanskje, men det blir sånn når man hører "takk for sist" og "superglad i deg vennen" og "vi må møtes igjen snart" og så videre. Da føler jeg at det er mye som foregår her som jeg ikke vet om,- mange interne ting. Mange av oss har vært her veldig lenge, og med faste nick blir vi på en måte kjent ja. Derfor er det vel naturlig å slenge ved en litt privat hilsen av og til. Jeg gjør også det. Men det er ikke meningen at trådene skal dreie over til private tråder. Om de ikke ligger på personlige meldinger da. Det er fint at du tar opp dette, Kattepus, du har et godt poeng der. Flere enn deg kan føle likedan, og det ga meg litt å tenke på.. Takk skal du ha!
Litago Skrevet 6. november 2002 #7 Skrevet 6. november 2002 Hei Lizbeth. Jeg kjenner ingen her personlig. Men jeg må innrømme at jeg har dannet meg inntrykk av noen ettersom jeg har lest mange av innleggene deres. Prøver å ikke la det skinne igjennom når jeg skriver innlegg, men må innrømme at jeg ikke alltid lykkes nei.... :oops: Enkelte av gjengangerne her legger igjen en liten "hilsen" til hverandre i innleggene. De er lett gjenkjennelige sånn som Kattepus beskriver. Jeg har aldri følt at jeg ikke kan svare på innlegg etter at noen har "hilst" på hverandre, - og det synes jeg ikke du skal gjøre heller. :D Skriv i vei du! Vi har selvsagt de som må gjøre enhver diskusjon personlig og kun benytter angrep i sin diskusjonsteknikk. Hvis du ikke vil kaste deg inn i krigen, så hopp elegant over disse innleggene og fortsett på tråden som om de aldri hadde skrevet noe. Alle setter pris på at noen får tråden på rett spor igjen! Snikk Snakk er "flåsekanalen" hvor du kan være så fjollete du bare vil. Det er mye intern-humor der, (vi har bl.a. en egen englemenighet!!! :D ) men alle nye er hjertelig velkomne! Og du behøver ikke engang å ha samme form for humor!!! Helt sant! Bare du har evnen til å fjolle litt.. :-? Chatten er et kapittel for seg selv. Enkelte dager er det halvseriøse diskusjoner der, andre ganger er det bare tull og tøv. Chatten har mange gjengangere (jeg er en av dem) og vi blir kjempeglade når det kommer nye inn. Vi blir nok litt lei av de samme "trynene" hele tiden. Hvis det er mange på chatten kan setningene kanskje komme litt for fort og praten blir litt hulter til bulter. Bare kast deg inn i samtalen med hva det måtte være! Du er med på å definere hvordan den blir! Og som sagt, - vi blir kjempeglade for nye besøk! Kort sagt: Velkommen Lizbeth!
Tusenfryd Skrevet 7. november 2002 #8 Skrevet 7. november 2002 Siste taler tilsluttes med høye kneløft! "Kua mi jeg takker deg, mye melk du gir til meg. Hver en dag jeg til mitt brød, drikker melken din så søt" Jeg kjenner ikke Litago personlig, men synes det er en fin sang å synge til henne hver gang anledningen byr seg. Kua har helt rett, Lizbeth - sleng deg på - skli suverent over interne greier, og hils i øst og vest til alle sammen. Klem til deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå