Gjest Anonym1618 Skrevet 18. november 2023 #1 Skrevet 18. november 2023 Noen som kjenner til denne teen og vet om den kan drikkes av gravide ? Kjøpte den siden den er koffeinfri men blir jo så usikker når det er så mye te som ikke kan drikkes https://uk.ahmadtea.com/products/decaffeinated-earl-grey-tea-teabags
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #2 Skrevet 18. november 2023 Men man kan jo få i seg litt koffein per dag, så? Anonymkode: 8dc12...f93
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #3 Skrevet 18. november 2023 Man kan da drikke en kopp kaffe eller to pr dag som gravid, så det er ingen grunn til å bli hysterisk og redd for koffeinfri te i tillegg... Drikk den du. Anonymkode: 041a4...14c 2
Gjest Anonym1618 Skrevet 18. november 2023 #4 Skrevet 18. november 2023 Jeg kjøpte den da jeg er så glad i te og ønsker å drikke så mye jeg vil uten å bekymre meg. Bare håper det ikke er noe i den som gjør at det kan være skadelig på noen annen måte?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #5 Skrevet 18. november 2023 Hvis det er ordentlig te (fra teblader), er det helt trygt å drikke. Litt koffein er ikke farlig, du skal drikke mange liter te før du får i deg for mye koffein. Ville vært mer skeptisk til urte-teer og naturekstrakt, hvor man potensielt kan få i seg giftstoffer. Anonymkode: cf2ce...b3e 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #6 Skrevet 18. november 2023 Denne inneholder bare svart te og bergamont, og går derfor helt fint. Du kunne også drukket et par kopper daglig om den ikke var dekafinnert, men det er ditt valg. Hvis du er bekymret for diverse du ikke skal få i deg bør du trene på å lese innholdsfortegnelser. Anonymkode: 5e3b2...355
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå