Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke selg den før etter vinteren. Silver cross kan virke stiv og konglete - men er helt fantastisk på vinterføre!

Anonymkode: 399d8...d9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den beste vogna av de alle er Babyjogger City Elite☺️

Anonymkode: 4606d...414

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville solgt den. Når den ikke engang er behagelig for babyen så er den ikke verdt å ha. Babyen er vel viktigere enn følelsene til svigermor? 

Skrevet

Jeg hadde MANGE vogner, noen er bedre på tur, andre bedre i byen. Noen tåler bedre å sendes med fly (og jeg er ikke redd for at den blir ødelagt), en søskenvogn i høyden og en i bredden. 

Skrevet

Jeg går MYE på tur med vogn og hund. Vi krøp til korset og kjøpte en sort emmaljunga mondial med STORE hjul. Ja vogna er stor og ikke den beste på kjøpesenter eller i bilen da den tar plass, men fy søren så fornøyd..

Stødig og funker også greit i snø og slaps, samt stor bagdel så frøkna får brukt den lenger. 

Anonymkode: 74ea8...e49

Skrevet

Hadde det samme med britax. Den vingler, rister og virker generelt løs. Nåe jeg trillet turer med venner som hadde andre vogner så virket det som deres vogner bare gled over mens min ristet og humpet i vei.

Jeg endte opp med å kjøpe en brukt joggevogn. Aldri angret et sekund, elsker vogna! Den kommer seg fram over alt. Britax ble brukt som sovevogn for å si det sånn.

Anonymkode: 0792b...558

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...