Gjest Lizbet Skrevet 6. november 2002 #1 Skrevet 6. november 2002 ...og så er jeg aleine hjemme i ei uke... Er det andre som har det slik før de skal ha mensen?? Kjempe appetitt uka føre?? :oops: Normaltsett ikke plagsomt, men nå... Kan jeg annet enn å le av meg selv??
Kosejente Skrevet 6. november 2002 #2 Skrevet 6. november 2002 Jeg har det faktisk helt motsatt....minst lyst i uka før mensen....men lysten er helt på topp uka etter da....! Har du ikke en vibrator da..??? Ikke det at det er fullgod erstatning...men dog....
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2002 #3 Skrevet 6. november 2002 jeg pleier å bli lysten dagen før og de første tre dagene mens jeg blør! svineri!
Gjest på besøk Skrevet 7. november 2002 #4 Skrevet 7. november 2002 Jeg har det også sånn. Særlig dagen før. Da vet jeg ihvertfall når jeg får mensen, når det virkelig svinger i senga, og det er meg, mor sjøl, som styrer hele tiden! Da er det en som er j...fornøyd, samtidig som han vet at i morgen: F....
Frodig27 Skrevet 7. november 2002 #5 Skrevet 7. november 2002 Tror nok dette er rimelig vanlig ja, hadde faktisk temaet opp på siste "syforening" Og de fleste følte seg mye mere kåt rett før og under mensen, enn ellers... Må være noe "rart" m oss damer, når d passer minst er lysten størst...eller kanskje ikke??? Jeg får ihvertfall ikke sambo m på mye sprell under mensen Men pleier å bruke tampong, fingre klitoris mens han koser m sg selv...virker d oxo! (hmm, litt personlig nå kanskje....??)
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2002 #6 Skrevet 5. desember 2002 vet akkurat hva du mener.. Er i utgangspunkte en kåt person.. men under mensen tar deet helt av.. Så da er det bare å ta en kondom på dildoen og gi etter for lystene.. :blunke:
Elefantina Skrevet 6. desember 2002 #7 Skrevet 6. desember 2002 Har det akkurat som deg! Siste uka før mens, og gjerne under også. Slutter aldri å undre meg over kroppens rariteter!
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2002 #8 Skrevet 7. desember 2002 Siste uka før mensen er HIHAAAAAAA for meg Og under selve mensen. Men jeg kunne aldri ha tenkt meg å hatt sex i den perioden. Fysj og fy!!!!!!!! Typen kan det, men jeg takler ikke tanken engang. *grøss* Nei da er det bare å bite tennene sammen, og holde seg den uka
Megan Skrevet 7. desember 2002 #9 Skrevet 7. desember 2002 Pleier også å være stormkåt uka før mensen. Men ikke under mensen- men det kommer vel av at jeg ofte lider da
Blackie Skrevet 8. desember 2002 #10 Skrevet 8. desember 2002 Tror noe av grunnen kan være at slimhinner ol hovner litt opp dermed blir det mer følsomhet i det området. Eller er det det at vi vet at det er litt "forbudt" å ha sex da?
Gjest pinnsvin Skrevet 3. mai 2003 #11 Skrevet 3. mai 2003 grunner er ganske enkelt at før mensen har kvinner eggløsning, og da er sjangsen for at hun blir gravid, dermed øker kroppen produksjon av hormoner som gjør henne kåt (ps kvinner er oftest utro akkurat i perioden hun har eggløsning, og da liker de mer maskuline firkantede menn:)
Gjest Vega Skrevet 3. mai 2003 #12 Skrevet 3. mai 2003 Kanskje det fra naturens side er ordnet slik sånn av kvinner ikke blir så lett gravid ... Men mannfolka har jo ikke akkurat så innmari lyst da ... Jeg har par uker etter mensen som en topp, fra midt i mensen og to uker framover ... Orker ikke prøve meg mens jeg blør - vet han ikke liker det. Så da må jeg lide par dager .... snufs. :cry:
Kalas Skrevet 3. mai 2003 #13 Skrevet 3. mai 2003 grunner er ganske enkelt at før mensen har kvinner eggløsning, og da er sjangsen for at hun blir gravid, dermed øker kroppen produksjon av hormoner som gjør henne kåt Men eggløsningen er jo stort sett fjorten dager før mensen - og her var det vel snakk om rett før og/eller under mensen? Selv har jeg tendenser til å være ekstrakåt både under eggløsningen og under mensen. Rett før mensen er jeg faktisk nokså likegyldig til det hele
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå