Gå til innhold

Østfold eller Vestfold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil flytte på landet. Men ikke ved en by. Enten litt innover i Østfold eller litt innover i Vestfold. Hvor er klimaet, minst mulig snø? Og alt annet? Hvor er det best å flytte da? Har ikke råd til å bo i byene men litt innover enten i Østfold eller i Vestfold. Kan noen fortelle meg hvor det er bra å bo? Ikke bo?

Anonymkode: ef3be...0bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente hvordan klimaet er. Er det noe forskjell på å bo litt innover i Østfold enn litt innover i Vestfold?

Bodd i Porsgrunn en gang og der var det mye snø.

Skrevet

Ingen som vet noe? Eller som bor der?

Skrevet

Er ikke kjent med hvordan det er å bo i Østfold. Men jeg bor på landet i Vestfold. Elsker å bo her. Vinteren er mildere enn jeg er vant med (innlandet), men er mer vind her. Naturen er vakker, masse bøkeskog. Kort vei til flere større byer, men langt nok unna til at man får fred og ro. Kort vei til motorvei. Men småbruk feks er populært her, så man skal ha flaks (eller mye penger) for å finne seg noe tror jeg.

Anonymkode: 854f9...ffd

Skrevet

Selv flyttet til Vestfold og trives med det. Det er kort vei til det meste, da E18 gjør st du nesten uansett hvor du bor i fylket (utenom gamle Lardal) kommer deg til byene raskt.

Bakdelen er at det er dyrt å bo her, i alle fall fra Sandefjord og i retning Oslo. Larvik er billigere. 

Anonymkode: 253ad...f25

Skrevet

Østfold er mest snøfattig om det er et mål. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...