Gå til innhold

Til dere menn; turn on, turn off ved kvinner?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva mener du med høy på seg selv, kan du gi noen eksempler?

Når du skriver bedreviter og høy på seg selv lurer jeg litt på om du ikke liker så godt smarte damer som vet bedre enn deg, og er klar over det 😄

Anonymkode: 67c14...b52

Alle er høy på seg selv da, hvis man ikke er det blir man grovt utnyttet. 😅 så kanskje han ikke liker damer som ikke jatter med og som ikke sier: snufs ja du har helt rett 😭😭😭

Anonymkode: 2b093...86f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At hun ikke er interessert i kultur.

Anonymkode: 2e09e...5a1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Inspirert av en annen tråd her inne: Hvilke egenskaper synes dere er turn on eller turn off ved kvinner?

Anonymkode: b62c7...e03

Fedme, ligget med flere enn 5 stk, over 175 cm, karrieremenneske, over 35 år, rynkete og gammel hud.

Anonymkode: 57486...966

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fedme, ligget med flere enn 5 stk, over 175 cm, karrieremenneske, over 35 år, rynkete og gammel hud.

Anonymkode: 57486...966

Og så turn on-ene.. 

Anonymkode: 2b093...86f

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Da har du gått glipp av meg🤣🤣🤣

Anonymkode: b76a1...2fc

Er du barnehagelærer eller sykepleier:) 
De har altså vært så kjedelige og så A4 de jeg har møtt, og det har blitt iallefall et orange flagg. Vil gjerne treffe noen som kan rette det opp...

• Liker 2
Skrevet
Fjellmannover190 skrev (3 timer siden):

De har altså vært så kjedelige og så A4 de jeg har møtt, og det har blitt iallefall et orange flagg. Vil gjerne treffe noen som kan rette det opp...

Du høres litt kul ut, Fjellmann, hvor holder du til?

Skrevet
Fjellmannover190 skrev (5 timer siden):

Kan si meg enig i dette 😆

Veldig mange som lever i kjipe A4-liv 🤣

Skrevet

Turn on; seksuelt attraktiv, veltrent, sprudlende, ukomplisert, ung

Turn off; trener ikke, overvektig, tar ikke vare på utseende, stemmer SV/Rødt, gammel

Anonymkode: 71273...3f7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Turn on; seksuelt attraktiv, veltrent, sprudlende, ukomplisert, ung

Turn off; trener ikke, overvektig, tar ikke vare på utseende, stemmer SV/Rødt, gammel

Anonymkode: 71273...3f7

Men du kan være gammel og det er turn on? 

Anonymkode: a2f73...b92

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Turn-on:

Glad, smiler, empatisk, humor, klok, lettlest, ærlig, pene øyne, normalt slank, seksuelt våken.

Turn-off:

uttalt feminist, bitter, nesa i mobilen når man snakker, krass tone, nevrotisk, psykisk uhelse, fedme, overdreven sminke eller influencer-look

Usikker på om dette ble en beskrivelse av turn on/off (umiddelbar tenning?) eller en mer generell beskrivelse av hva jeg setter pris på og ikke.

Anonymkode: 6f25c...901

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Turn-on:

Glad, smiler, empatisk, humor, klok, lettlest, ærlig, pene øyne, normalt slank, seksuelt våken.

Turn-off:

uttalt feminist, bitter, nesa i mobilen når man snakker, krass tone, nevrotisk, psykisk uhelse, fedme, overdreven sminke eller influencer-look

Usikker på om dette ble en beskrivelse av turn on/off (umiddelbar tenning?) eller en mer generell beskrivelse av hva jeg setter pris på og ikke.

Anonymkode: 6f25c...901

Hoho, endelig en jeg traff på alle punkter 😁 Eller, jeg er glad i litt dramatisk øyesminke da 

Anonymkode: 23bb4...dae

• Hjerte 1
Skrevet
Fjellmannover190 skrev (På 18.11.2023 den 16.41):

Du finner meg på nakentid😇

• Hjerte 1
Skrevet

Når dama stiller spørsmål ved universetsopphav og om vi er alene i universet. Det er turn on

Når dama er slitsom, og alt for klengete, og lite selvstendig.

Anonymkode: ae294...00b

• Liker 1
Skrevet

Kjedelig du var da som ikke gidder å svare😎

Skrevet

Turn off: at de leker med følelsene mine. At de gir håp for å bli kjærestee igjen, men snur tvert om sekundet etter. At de har behov for oppmerksomhet fra mer enn meg. 

Turn on: at vi har mange av de samme kinks 🤣

• Liker 1
Skrevet

Turn on: Et varmt smil, et pent ansikt, en innbydende munn, femininitet, forsiktig fremtoning,  men samtidig ikke redd for å ta del i en samtale eller engasjere seg i saker og mennesker. 

Turn off: Piercing, røft utseende, ønske om å ta mye plass, dårlig selvinnsikt, uttale seg bastant om ting hun ikke har greie på, feminisme.

Anonymkode: 75165...b8e

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Kjedelig du var da som ikke gidder å svare😎

Du kan svare meg her:) Henger lite på nakentid

Skrevet

Orange flag? Da fuck

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.11.2023 den 15.57):

Hva er turn off med ptsd? 

Anonymkode: 1d066...4cb

Jeg har bodd med en som har ptsd. Jeg gikk på nåler, hjertebank og følte aldri ting var bra nok. Den ene dagen var det sånn, og helt motsatt den andre dagen. Ble stressa for ingenting. Umulig å forholde seg til. Glad jeg ikke lever slik i dag 

Anonymkode: 47126...aa2

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Gøy å score på nesten all turn-off punktene her

Anonymkode: 98ae6...d20

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...