Gå til innhold

Til dere menn; turn on, turn off ved kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av en annen tråd her inne: Hvilke egenskaper synes dere er turn on eller turn off ved kvinner?

Anonymkode: b62c7...e03

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Turn off: lite eller ingen selvironi og selvinnsikt. Bedreviter som "aldri" tar feil. Høy på seg selv. Prippen seksuelt 

Turn on: Sprudlende og sensuell utstråling, utadvendt, smart, lojal, kan le av seg selv, god på å ta initiativ seksuelt 

Anonymkode: 5022e...109

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Turn on: flink til å lytte, intelligent, omsorgsfull, verdsetter enkle hverdagsgleder, aktiv

Turn off: upålitelig, oppmerksomhetssyk, opptatt av fasade, tar ikke vare på kroppen sin

Anonymkode: 1f318...f2e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Turn on: smil, glimt i øyet, berøring, empati, femininitet, flørting, småtull

Turn off: på den ene siden :tynnhudet, alle varianter av mentale issues (prinsessesyndrom, narcisisme, manipulerende, ptsd osv), skjult kommunikasjon, emosjonelt utilgjengelig. På den andre siden breialhet, høyrøstet, harry, bossy, ufin, udannet og ikke minst de som med dyp røst slenger ut av seg "gåreannåfåknullaherælle?" 

Anonymkode: 63371...0aa

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Håper de som tror at menn tar absolutt alt leser dette, for samspill og tiltrekkning er kompliserte greier, skal mye til å møte noen man virkelig liker syns jeg, siden jeg ikke har gjort det enda hiho. 

Anonymkode: a8afe...9bb

• Liker 2
Skrevet

Turn-on: Naken og klar.

Turn-off: Sur og bitchy.

Anonymkode: ced28...19b

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker veldig godt damer som gir samme innsats i samtalen som meg,
og som liker ukonvensjonelle spørsmål og temaer. Men dette er jo noe jeg foretrekker
fra folk generelt, og ikke bare damer

Skrevet
Osenua skrev (2 minutter siden):

Jeg liker veldig godt damer som gir samme innsats i samtalen som meg,
og som liker ukonvensjonelle spørsmål og temaer. Men dette er jo noe jeg foretrekker
fra folk generelt, og ikke bare damer

Samme innsats? Hva mener du? 
Du er klar over at når folk er stille i en samtale, så er det ofte fordi de kjeder seg i ditt selskap?

Anonymkode: b0efc...80c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er klar over at når folk er stille i en samtale, så er det ofte fordi de kjeder seg i ditt selskap?

Det kan det være. Men det kan også være fordi personen er veldig beskjeden,
noe som også er "turn-off" for meg. Jeg liker smooth dialog

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Turn off: på den ene siden :tynnhudet, alle varianter av mentale issues (prinsessesyndrom, narcisisme, manipulerende, ptsd osv), skjult kommunikasjon, emosjonelt utilgjengelig. På den andre siden breialhet, høyrøstet, harry, bossy, ufin, udannet og ikke minst de som med dyp røst slenger ut av seg "gåreannåfåknullaherælle?" 

😂😂 blodet i årene mine hadde fryst til is..

Anonymkode: b62c7...e03

• Liker 2
Skrevet

Turn on: Rufsete og hverdagsligs stil i en slank profil med lite til ingen sminke, og smilende og flørtende femininin (empatisk) atferd. 🔥

Turn off: Overvekt, makulinitet, stiv, tungsinnet, egoistisk, oversminket og/eller fillers, botox, silikon, løsevipper og dilldall 🧯

Hvis dette er lov å skrive på KG da...

Anonymkode: 0b49f...66f

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet

For meg:

Turn on: Selvstendig, selvtillit, treningsfokus, liker god mat og kultur, nysgjerrighet, litt utenfor A4

Turn off: ikke sier egne meninger/venter på mine meninger, dårlig kosthold, røyk/snus, sykepleier eller barnehagelærer(har kun møtt utrolig kjedelige damer med disse jobbene), for mange vinbilder, ingen humor

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Turn on er ikke tydelig materialistiske kvinner med dyre klær, jordnære fornuftige kvinner er turn on. De kan en trygt nærme seg.

Skikkelige kvinner som tar vare på seg selv på en fornuftig måte, og kler seg pent og feminint uten å være spesielt iøynefallende. Men de bør være litt utspekulerte og selvbevisste, være litt eksibisjonistiske. De må vite at det er det de står for som kvinne som gjør dem verdifulle. At de liker kroppen sin, og at det er først og fremst puppene og fitta, som gjør dem spesielt attraktive for oss menn. Ikke fjollete interesser rundt klær og håndvesker, eller moteriktig miljøbevissthet, eller kjærlighet for små søte dyr med pels. 

Stemmer alt dette, da har du en skikkelig kvinne som turner meg veldig on!

Anonymkode: d351f...f87

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Turn on er ikke tydelig materialistiske kvinner med dyre klær, jordnære fornuftige kvinner er turn on. De kan en trygt nærme seg.

Skikkelige kvinner som tar vare på seg selv på en fornuftig måte, og kler seg pent og feminint uten å være spesielt iøynefallende. Men de bør være litt utspekulerte og selvbevisste, være litt eksibisjonistiske. De må vite at det er det de står for som kvinne som gjør dem verdifulle. At de liker kroppen sin, og at det er først og fremst puppene og fitta, som gjør dem spesielt attraktive for oss menn. Ikke fjollete interesser rundt klær og håndvesker, eller moteriktig miljøbevissthet, eller kjærlighet for små søte dyr med pels. 

Stemmer alt dette, da har du en skikkelig kvinne som turner meg veldig on!

Anonymkode: d351f...f87

😬

Anonymkode: 537c5...028

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samme innsats? Hva mener du? 

Det er veldig mange der ute som er sjenerte, trenger ikke handle om at man kjeder seg, oftest er det nervøsitet 

• Liker 2
Skrevet
Fjellmannover190 skrev (4 timer siden):

For meg:

Turn on: Selvstendig, selvtillit, treningsfokus, liker god mat og kultur, nysgjerrighet, litt utenfor A4

Turn off: ikke sier egne meninger/venter på mine meninger, dårlig kosthold, røyk/snus, sykepleier eller barnehagelærer(har kun møtt utrolig kjedelige damer med disse jobbene), for mange vinbilder, ingen humor

Da har du gått glipp av meg🤣🤣🤣

Anonymkode: b76a1...2fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hva er turn off med ptsd? 

Anonymkode: 1d066...4cb

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er veldig mange der ute som er sjenerte, trenger ikke handle om at man kjeder seg, oftest er det nervøsitet 

Er det?? Føler liksom det er forbudt å være sjenert, jeg. Misunnelig på dem som tillater seg å være sjenert. Man slipper så syyyykt mye drit av det. 

Anonymkode: 2b093...86f

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er turn off med ptsd? 

Anonymkode: 1d066...4cb

Takk for at du spør. Ptsd kan være så mangt og ha så ulike opphav. Jeg har stor sympati med mennesker som har opplevd fæle ting og som bearbeider det . Jeg burde egentlig ikke hatt det med på lista. Det jeg egentlig mente var kvinner som manipulativt bruker egne mentale (reelle eller påståtte) utfordringer som et våpen/virkemiddel og tar det ut over mannen sin som en utløpskanal i stedet for å lære å håndtere det på en bedre måte. Det kan også komme til uttrykk ved totalt fravær av evne til å vise følelser, særlig intime. Trist å måtte si, men jeg har erfart hvordan det kan fungere og håper jeg slipper det igjen. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Turn off: lite eller ingen selvironi og selvinnsikt. Bedreviter som "aldri" tar feil. Høy på seg selv. Prippen seksuelt 

Turn on: Sprudlende og sensuell utstråling, utadvendt, smart, lojal, kan le av seg selv, god på å ta initiativ seksuelt 

Hva mener du med høy på seg selv, kan du gi noen eksempler?

Når du skriver bedreviter og høy på seg selv lurer jeg litt på om du ikke liker så godt smarte damer som vet bedre enn deg, og er klar over det 😄

Anonymkode: 67c14...b52

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...