AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #1 Skrevet 17. november 2023 Inspirert av en annen tråd her inne: Hvilke egenskaper synes dere er turn on eller turn off ved kvinner? Anonymkode: b62c7...e03
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #2 Skrevet 17. november 2023 Turn off: lite eller ingen selvironi og selvinnsikt. Bedreviter som "aldri" tar feil. Høy på seg selv. Prippen seksuelt Turn on: Sprudlende og sensuell utstråling, utadvendt, smart, lojal, kan le av seg selv, god på å ta initiativ seksuelt Anonymkode: 5022e...109 5 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #3 Skrevet 17. november 2023 Turn on: flink til å lytte, intelligent, omsorgsfull, verdsetter enkle hverdagsgleder, aktiv Turn off: upålitelig, oppmerksomhetssyk, opptatt av fasade, tar ikke vare på kroppen sin Anonymkode: 1f318...f2e 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #4 Skrevet 17. november 2023 Turn on: smil, glimt i øyet, berøring, empati, femininitet, flørting, småtull Turn off: på den ene siden :tynnhudet, alle varianter av mentale issues (prinsessesyndrom, narcisisme, manipulerende, ptsd osv), skjult kommunikasjon, emosjonelt utilgjengelig. På den andre siden : breialhet, høyrøstet, harry, bossy, ufin, udannet og ikke minst de som med dyp røst slenger ut av seg "gåreannåfåknullaherælle?" Anonymkode: 63371...0aa 5 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #5 Skrevet 17. november 2023 Håper de som tror at menn tar absolutt alt leser dette, for samspill og tiltrekkning er kompliserte greier, skal mye til å møte noen man virkelig liker syns jeg, siden jeg ikke har gjort det enda hiho. Anonymkode: a8afe...9bb 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2023 #6 Skrevet 17. november 2023 Turn-on: Naken og klar. Turn-off: Sur og bitchy. Anonymkode: ced28...19b 4
Gjest Osenua Skrevet 18. november 2023 #7 Skrevet 18. november 2023 Jeg liker veldig godt damer som gir samme innsats i samtalen som meg, og som liker ukonvensjonelle spørsmål og temaer. Men dette er jo noe jeg foretrekker fra folk generelt, og ikke bare damer
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #8 Skrevet 18. november 2023 Osenua skrev (2 minutter siden): Jeg liker veldig godt damer som gir samme innsats i samtalen som meg, og som liker ukonvensjonelle spørsmål og temaer. Men dette er jo noe jeg foretrekker fra folk generelt, og ikke bare damer Samme innsats? Hva mener du? Du er klar over at når folk er stille i en samtale, så er det ofte fordi de kjeder seg i ditt selskap? Anonymkode: b0efc...80c 3
Gjest Osenua Skrevet 18. november 2023 #9 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er klar over at når folk er stille i en samtale, så er det ofte fordi de kjeder seg i ditt selskap? Anonymkode: b0efc...80c Det kan det være. Men det kan også være fordi personen er veldig beskjeden, noe som også er "turn-off" for meg. Jeg liker smooth dialog
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #10 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Turn on: smil, glimt i øyet, berøring, empati, femininitet, flørting, småtull Turn off: på den ene siden :tynnhudet, alle varianter av mentale issues (prinsessesyndrom, narcisisme, manipulerende, ptsd osv), skjult kommunikasjon, emosjonelt utilgjengelig. På den andre siden : breialhet, høyrøstet, harry, bossy, ufin, udannet og ikke minst de som med dyp røst slenger ut av seg "gåreannåfåknullaherælle?" Anonymkode: 63371...0aa 😂😂 blodet i årene mine hadde fryst til is.. Anonymkode: b62c7...e03 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #11 Skrevet 18. november 2023 Turn on: Rufsete og hverdagsligs stil i en slank profil med lite til ingen sminke, og smilende og flørtende femininin (empatisk) atferd. 🔥 Turn off: Overvekt, makulinitet, stiv, tungsinnet, egoistisk, oversminket og/eller fillers, botox, silikon, løsevipper og dilldall 🧯 Hvis dette er lov å skrive på KG da... Anonymkode: 0b49f...66f 10 1
Fjellmannover190 Skrevet 18. november 2023 #12 Skrevet 18. november 2023 For meg: Turn on: Selvstendig, selvtillit, treningsfokus, liker god mat og kultur, nysgjerrighet, litt utenfor A4 Turn off: ikke sier egne meninger/venter på mine meninger, dårlig kosthold, røyk/snus, sykepleier eller barnehagelærer(har kun møtt utrolig kjedelige damer med disse jobbene), for mange vinbilder, ingen humor 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #13 Skrevet 18. november 2023 Turn on er ikke tydelig materialistiske kvinner med dyre klær, jordnære fornuftige kvinner er turn on. De kan en trygt nærme seg. Skikkelige kvinner som tar vare på seg selv på en fornuftig måte, og kler seg pent og feminint uten å være spesielt iøynefallende. Men de bør være litt utspekulerte og selvbevisste, være litt eksibisjonistiske. De må vite at det er det de står for som kvinne som gjør dem verdifulle. At de liker kroppen sin, og at det er først og fremst puppene og fitta, som gjør dem spesielt attraktive for oss menn. Ikke fjollete interesser rundt klær og håndvesker, eller moteriktig miljøbevissthet, eller kjærlighet for små søte dyr med pels. Stemmer alt dette, da har du en skikkelig kvinne som turner meg veldig on! Anonymkode: d351f...f87 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #14 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Turn on er ikke tydelig materialistiske kvinner med dyre klær, jordnære fornuftige kvinner er turn on. De kan en trygt nærme seg. Skikkelige kvinner som tar vare på seg selv på en fornuftig måte, og kler seg pent og feminint uten å være spesielt iøynefallende. Men de bør være litt utspekulerte og selvbevisste, være litt eksibisjonistiske. De må vite at det er det de står for som kvinne som gjør dem verdifulle. At de liker kroppen sin, og at det er først og fremst puppene og fitta, som gjør dem spesielt attraktive for oss menn. Ikke fjollete interesser rundt klær og håndvesker, eller moteriktig miljøbevissthet, eller kjærlighet for små søte dyr med pels. Stemmer alt dette, da har du en skikkelig kvinne som turner meg veldig on! Anonymkode: d351f...f87 😬 Anonymkode: 537c5...028 5 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #15 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Samme innsats? Hva mener du? Du er klar over at når folk er stille i en samtale, så er det ofte fordi de kjeder seg i ditt selskap? Anonymkode: b0efc...80c Det er veldig mange der ute som er sjenerte, trenger ikke handle om at man kjeder seg, oftest er det nervøsitet Anonymkode: 5022e...109 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #16 Skrevet 18. november 2023 Fjellmannover190 skrev (4 timer siden): For meg: Turn on: Selvstendig, selvtillit, treningsfokus, liker god mat og kultur, nysgjerrighet, litt utenfor A4 Turn off: ikke sier egne meninger/venter på mine meninger, dårlig kosthold, røyk/snus, sykepleier eller barnehagelærer(har kun møtt utrolig kjedelige damer med disse jobbene), for mange vinbilder, ingen humor Da har du gått glipp av meg🤣🤣🤣 Anonymkode: b76a1...2fc
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #17 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Turn on: smil, glimt i øyet, berøring, empati, femininitet, flørting, småtull Turn off: på den ene siden :tynnhudet, alle varianter av mentale issues (prinsessesyndrom, narcisisme, manipulerende, ptsd osv), skjult kommunikasjon, emosjonelt utilgjengelig. På den andre siden : breialhet, høyrøstet, harry, bossy, ufin, udannet og ikke minst de som med dyp røst slenger ut av seg "gåreannåfåknullaherælle?" Anonymkode: 63371...0aa Hva er turn off med ptsd? Anonymkode: 1d066...4cb 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #18 Skrevet 18. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er veldig mange der ute som er sjenerte, trenger ikke handle om at man kjeder seg, oftest er det nervøsitet Anonymkode: 5022e...109 Er det?? Føler liksom det er forbudt å være sjenert, jeg. Misunnelig på dem som tillater seg å være sjenert. Man slipper så syyyykt mye drit av det. Anonymkode: 2b093...86f 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #19 Skrevet 18. november 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er turn off med ptsd? Anonymkode: 1d066...4cb Takk for at du spør. Ptsd kan være så mangt og ha så ulike opphav. Jeg har stor sympati med mennesker som har opplevd fæle ting og som bearbeider det . Jeg burde egentlig ikke hatt det med på lista. Det jeg egentlig mente var kvinner som manipulativt bruker egne mentale (reelle eller påståtte) utfordringer som et våpen/virkemiddel og tar det ut over mannen sin som en utløpskanal i stedet for å lære å håndtere det på en bedre måte. Det kan også komme til uttrykk ved totalt fravær av evne til å vise følelser, særlig intime. Trist å måtte si, men jeg har erfart hvordan det kan fungere og håper jeg slipper det igjen. Anonymkode: 63371...0aa 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2023 #20 Skrevet 18. november 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Turn off: lite eller ingen selvironi og selvinnsikt. Bedreviter som "aldri" tar feil. Høy på seg selv. Prippen seksuelt Turn on: Sprudlende og sensuell utstråling, utadvendt, smart, lojal, kan le av seg selv, god på å ta initiativ seksuelt Anonymkode: 5022e...109 Hva mener du med høy på seg selv, kan du gi noen eksempler? Når du skriver bedreviter og høy på seg selv lurer jeg litt på om du ikke liker så godt smarte damer som vet bedre enn deg, og er klar over det 😄 Anonymkode: 67c14...b52 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå