Gå til innhold

marsipanbrød med sølvpapir


Ciara

Anbefalte innlegg

Ja, hvor ble det av? Har ikke sett det i butikkene på lenge. Husker ikke hva det het heller, det var litt mindre enn Gullbrød og smakte myyyye bedre. Noen som vet?

Hilsen lørdagsgodtesyk Ciara

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjedde vel det samme med det som med mye annen GOD sjokolade - det ble borte... :tristbla: Opal og Banansjokolade med gullpapir ble også borte. Det er nesten ingen vits i å spise sjokolade lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er tragisk at de tar bort sånne gode sjokolader... Men nesten ingen vits å spise sjokolade? Det er jo blasfemi! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Plonk ikke innlogget

Anton Berg du tenker på? Små marsipanbrød i rosa sølvpapir? De er veldig gode. Jeg har bare sett dem på taxfree de siste årene, men et velassortert supermarked burde vel ha dem i hyllene? Men tviler på at det går an å kjøpe dem enkeltvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anton Berg du tenker på? Små marsipanbrød i rosa sølvpapir? De er veldig gode. Jeg har bare sett dem på taxfree de siste årene, men et velassortert supermarked burde vel ha dem i hyllene? Men tviler på at det går an å kjøpe dem enkeltvis...

Nei, det var Freia som hadde det. Skinnende sølvpapir med gult (tror jeg) magebelte. Anthon Berg sine er gode nok, men ikke det samme i de hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde vel det samme med det som med mye annen GOD sjokolade - det ble borte...  :tristbla:  Opal og Banansjokolade med gullpapir ble også borte. Det er nesten ingen vits i å spise sjokolade lenger...

Den banansjokoladen som er umulig å spise uten å bli klissete? Den finnes i en Sparbutikk her i nærheten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den banansjokoladen som er umulig å spise uten å bli klissete? Den finnes i en Sparbutikk her i nærheten.  ;)

Det fantes to banansjokolader før. Den ene, som forøvrig finnes fremdeles, var pakket i gult papir og hadde LYS sjokolade rundt klisset. Den andre, den jeg savner, var pakket i gullpapir og hadde MØRK sjokolade rundt klisset. Den med gult papir er ok, den med gullpapir var nydelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der minna du meg på noe ja.Det marsipanbrødet hadde vel søvpapir og gult "belte" og het Gammeldags Marsipanbrød. Kjempelenge siden jeg har sett.

Og jeg savner Opal og Banansjokoladen i gullpapir....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carmensita

Både opal, marsipansjokoladen og banansjokoladen var mine favoritter :grine:

Og nå er alle borte :grine: Oi, jeg har forresten slutta å spise sjokolade.... Håper ikke godbitene dukker opp igjen.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var opal?

Noe likt Troika vel?

Savner Soho...

Opal var en liten og ganske tynn sjokolade med bringebærkrem inni, den minnet mer om banansjokolade i konsistensen enn om Troika. Først var den med mørk sjokolade, så med lys og til slutt forsvant den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lagde en Marsipanbrød- tråd her like før jul, og den endte med at ingen hadde sett noe til den sjokoladen på åresvis...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...