Gå til innhold

Dårlige sex-historier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil dele sine "dårlige" sex-historier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hu som jeg likte godt ville plutselig være med meg hjem den _ene_ festen hvor jeg var for full til å gå og jeg fikk den ikke opp. Jeg fikk ikke noen ny sjanse.

Anonymkode: 751fc...249

• Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Ola Bom skrev (14 timer siden):

Noen som vil dele sine "dårlige" sex-historier?

Dårlige sex opplevelser? De har jeg glemt ganske raskt. Jeg vet hva jeg vil og får stortsett alltid de deiligste sexopplevelser☺️

Endret av Coachshinny
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hooka opp med en fyr for noen år siden. Trodde han hadde greit med erfaring men å kline med han kjentes ut som å prøve å drikke vann av en brannslange. Tunge og munn var all over ansiktet mitt, og jeg hadde null kontroll. I tillegg drev han å klynket som en liten kattunge. 
Når det kom til selve knullinga var han like ukoordinert som med klininga, og det virket dessuten som om han hadde det fryktelig travelt. 
En helt merkelig opplevelse. 

Konkluderte med at vi nok bare ikke hadde noen seksuell kjemi.

Endret av Blåjojo
  • Liker 1
Skrevet

Hadde flørtet med en fyr i mange år, og endelig ble han med meg hjem. 
Vi var for fulle begge to, og alt ble rart.. kroppen hans var for beinete, han stresset noe voldsomt, og når svetten hans dryppet på meg, måtte jeg fake for å få slutt på det hele. 
Det hele var nok best i fantasien, men greit å få fyren ut av systemet :) 

Anonymkode: 5b467...a20

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Var på ons med en svenske etter å ha truffet han på byen. Søt fyr. Han og noen venner var på helgetur her og bodde hos en felles venn. Han rota fram en kondom og vi måtte skynde oss å pule før de andre kom hjem fra byen.

Var veldig morsomt og god stemning, plutselig føyk kondomen av og vi måtte leite fram en til.. så skulle han ta meg bakfra. Og DÆLJA kuken inn i feil hull😭 Det var så jævlig.. begynte å blø og gjorde knallvondt og tårene spratt. Han ble lei seg da. Ble slutt på runden, så lå bare og prata litt før jeg halta meg heim.

Anonymkode: c38b7...3f6

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Coachshinny skrev (13 timer siden):

Dårlige sex opplevelser? De har jeg glemt ganske raskt. Jeg vet hva jeg vil og får stortsett alltid de deiligste sexopplevelser☺️

Ja så hvorfor kommentere? 

Anonymkode: bbc0b...e0a

• Liker 3
Skrevet

Var på date'rn med ei dame en nokså lang stund. En dag hun var på besøk sa hun rett ut at hun ikke hadde tenkt til å dra hjem den kvelden. Vi ente opp i senga, klassisk misjonær og kommet godt i gang.
Plutselig slikker hun meg i øret. Ikke sånn pirrende småbiting i øreflippen ... nei-nei ... Vi snakker tungae langt langt inn i øregangen. Lurer på om hun prøvde å slikke på selve hjernen min eller noe. Blei så satt ut at jeg ikke klarte å fullføre.

Hun overnattet, vi spiste en halvklein frokost og så hverandre ikke mer.

• Liker 2
Skrevet
Even Tuell skrev (1 time siden):

Var på date'rn med ei dame en nokså lang stund. En dag hun var på besøk sa hun rett ut at hun ikke hadde tenkt til å dra hjem den kvelden. Vi ente opp i senga, klassisk misjonær og kommet godt i gang.
Plutselig slikker hun meg i øret. Ikke sånn pirrende småbiting i øreflippen ... nei-nei ... Vi snakker tungae langt langt inn i øregangen. Lurer på om hun prøvde å slikke på selve hjernen min eller noe. Blei så satt ut at jeg ikke klarte å fullføre.

Hun overnattet, vi spiste en halvklein frokost og så hverandre ikke mer.

Begynte du ikke å le? Det måtte ha kilt skikkelig, hoff 😂

Anonymkode: d01f6...01f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Var på ons med en svenske etter å ha truffet han på byen. Søt fyr. Han og noen venner var på helgetur her og bodde hos en felles venn. Han rota fram en kondom og vi måtte skynde oss å pule før de andre kom hjem fra byen.

Var veldig morsomt og god stemning, plutselig føyk kondomen av og vi måtte leite fram en til.. så skulle han ta meg bakfra. Og DÆLJA kuken inn i feil hull😭 Det var så jævlig.. begynte å blø og gjorde knallvondt og tårene spratt. Han ble lei seg da. Ble slutt på runden, så lå bare og prata litt før jeg halta meg heim.

Anonymkode: c38b7...3f6

Au! 

Skrevet

Hadde tilbrakt tid med en mann over flere dager. Vi endte opp hos meg en kveld. Måtte avbryte sexen. Han hadde peiling på nada nårdet gjaldt en kvinnekroppen. Han var heller ikke 20 år, men 50. Vi er fortsatt venner.

Anonymkode: 10a4c...75e

Skrevet

Randi ..,

Anonymkode: 61662...a8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...