Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Turn-on? Store peniser. 
Turn-off? Veldig små peniser. 

Gerd, 52

Anonymkode: 08f2e...797

Javel Gerd Gard.

Turnoff nummer en - incelprat om kravstore kvinner og at menn blir valgt bort fordi de er lave, skallede, dårlig utstyrt og med slunken lommebok, og ikke fordi de er duster.

Anonymkode: a3490...33f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Javel Gerd Gard.

Turnoff nummer en - incelprat om kravstore kvinner og at menn blir valgt bort fordi de er lave, skallede, dårlig utstyrt og med slunken lommebok, og ikke fordi de er duster.

🤣🤣🏆

Anonymkode: 4122c...4a0

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 20.9.2025 den 12.26):

Javel Gerd Gard.

Forstod ikke svaret ditt ihh til det den du svarte skrev. Det er jo DU som nevner disse tingene, ikke den du refererte til. Hvorfor?

Anonymkode: 7a077...8cb

• Nyttig 1
Skrevet

Turn off: Hjulbeint, mye kroppshår, stor nese, nesehår, dunete bart, dårlig ånde, søplete kosthold, lav allmennkunnskap, lite nysgjerrig og interessert, brautende, gåserumpe, jeans med frynser, hull og skrift på, skitten og ekkel bolig, skitne negler, nesehår, surt fjes, dårlig til å kommunisere, emosjonelt utilgjengelig, sykelig opptatt av Star Wars, gaming osv, lave ambisjoner, dårlige sosiale antenner, spillegjeld og annen tapergjeld, barn han ikke har kontakt med eller det veldig sjeldent, hatt problemer med rus eller alkohol, fan av Trump, mannsjåvinisme m.m

Anonymkode: a871c...15d

Skrevet

Turn on: Høflig, snille øyne, humor, sjarm, drive, boevne, renslig.

Turn off: Begynner å skrive om sex før vi har møttes/dickpics.

Anonymkode: 3c678...83c

Skrevet

Turn ON; Han er glad i fysisk nærhet, berøring, kosing, kyss og klining. Han har egne meninger, men han kan diskutere med meg uten å bli sur hvis vi er uenige. Han er selvstendig. Han er voksen, oppfører seg etter alder. Armene hans og hendene hans.......... Han legger ikke skjul på at han er glad i meg, og han viser det offentlig. Han er stolt av meg. Han vil ha meg i livet sitt. 

Turn OFF; Barnslig. Selvopptatt. Stahet - tror han vet best. Piller seg i nesa - ofte. Tar ikke ned dosetet. Rydder ikke etter seg. Ringer mamma hvert 5.minutt.

Anonymkode: 747a0...33b

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Turn on: Høflig, snille øyne, humor, sjarm, drive, boevne, renslig.

Turn off: Begynner å skrive om sex før vi har møttes/dickpics.

Anonymkode: 3c678...83c

Det nederste er jeg helt enig i! Og det er så ekkelt! Selvopplevd :forferdet:

Anonymkode: 747a0...33b

Skrevet

Turn off: negativ, kritisk, masete, kan aldri innrømme feil, lav selvinnsikt, rotete, skylder på andre for egne feil, sutrete, dårlig hygiene, verdensmester.

Anonymkode: fbf6a...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...