Gjest Anonym1618 Skrevet 22. januar 2024 #21 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg har sett flere som har fått varige skader av kortisoninjeksjoner også, hvor muskel- og bindevev atrofierer. De har fått både muskelsvekkelse og store søkk i huden. Dette har vært andre steder på kroppen. Den som fikk størst reaksjon fikk et 12-13 cm langt, 5 cm bredt, 1-2 cm dypt søkk som utviklet seg til arrvev. Har aldri fått tilbake full funksjon der. Om du skal forsøke noe, ts, så forsøk heller en akupunktur med full utdannelse i klassisk akupunktur. Det kan være det kan løse opp kulen, men det tar jo litt tid. Ville ikke begynt med det mens du er gravid, men når du ammer er det ikke noen grunn til at du ikke kan gjøre det. Siden du har fått denne reaksjonen, ts, så ikke bruk kosmetiske injeksjoner mer, du kan få større reaksjoner av senere injeksjoner enn du nå har fått. Lykke til med graviditeten og baby Anonymkode: 5b0eb...601 Tusen hjertelig svar for godt tips akupunktur skal jeg sjekke ut! Tror du at det vil fungere ?? Tusen takk
Gjest Anonym1618 Skrevet 22. januar 2024 #22 Skrevet 22. januar 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Kortison kan føre til tap av fettvev der injeksjonen blir satt, derav «søkk» i huden. Dette er en bivirkning av kortisoninjeksjon, og du bør derfor ikke få en slik injeksjon i ansiktet. Anonymkode: 0f8c7...12d Jeg snakket med klinikken og de sa at det er så lite kortison som blir brukt så jeg vil ikke få noe søkk 😕 bindevevskulen er også veldig stor så det hadde vært for å krympe den litt . men man vet jo aldri
AdonisFFM Skrevet 22. januar 2024 #23 Skrevet 22. januar 2024 Jeg ville sett en plastisk kirurg. Dette betyr IKKE en operasjon, men de er spesielt dyktige til å evaluere hva slags myk masse som har oppstått og hvordan behandle det. I utgangspunktet (selv om jeg ikke har gjort mye fillers) er jeg enig med de som antyder at kortison injeksjon er en dårlig ide, men dette vet en plastisk kirurg alt om. Skadefroen fra enkelte her er lite behjelpelig i dette tilfellet, men ikke ulikt det folk med andre lidelser får høre om de har gjort/ikke gjort noe disse ikke liker.
AdonisFFM Skrevet 22. januar 2024 #24 Skrevet 22. januar 2024 Anonym1618 skrev (1 minutt siden): Jeg snakket med klinikken og de sa at det er så lite kortison som blir brukt så jeg vil ikke få noe søkk 😕 bindevevskulen er også veldig stor så det hadde vært for å krympe den litt . men man vet jo aldri I utgangspunktet er jeg tilbøyelig til å si meg enig i deres argument her, men bare de har sett deg og kjenner detaljene.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #25 Skrevet 22. januar 2024 Lorieen skrev (På 17.11.2023 den 19.23): Det er allmenn kjent at fillers kan gi skader som er irreversible, det burde ikke komme som et sjokk på noen. For øvrig farger jeg ikke håret. Alle vet at voldtekt på fest kan skje, da har du kanskje lært å ikke drikke rundt andre?.. Jeg skjønner at dine verdier i livet er større enn å endre på utseende og at du føler deg høyt hevet over oss som gjør det, men de er ikke større enn at du føler skadefryd når det går galt når noen tar andre valg enn det som er i linje med dine verdier. Kanskje du burde reflektere litt over det. Anonymkode: a6111...04c
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #26 Skrevet 22. januar 2024 Anonym1618 skrev (7 timer siden): Tusen hjertelig svar for godt tips akupunktur skal jeg sjekke ut! Tror du at det vil fungere ?? Tusen takk Det er i hvert fall verdt et forsøk. Jeg hadde en forkalkning inni en muskel (etter en skade) som akupunktur fikk til å forsvinne (bekreftet med ultralyd). Det tok en stund, husker ikke hvor lang tid det tok, men artig at det fungerte, for lege hadde sagt at det var umulig å få den bort, og i hvert fall ikke med akupunktur. Men det fungerte bra Og uten bivirkninger, annet enn noen få blåmerker (fordelt på mange behandlinger). Anonymkode: 5b0eb...601
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #27 Skrevet 22. januar 2024 Forfengelighetens pris 😅 Anonymkode: 4f973...e0b
Lorieen Skrevet 23. januar 2024 #28 Skrevet 23. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alle vet at voldtekt på fest kan skje, da har du kanskje lært å ikke drikke rundt andre?.. Jeg skjønner at dine verdier i livet er større enn å endre på utseende og at du føler deg høyt hevet over oss som gjør det, men de er ikke større enn at du føler skadefryd når det går galt når noen tar andre valg enn det som er i linje med dine verdier. Kanskje du burde reflektere litt over det. Anonymkode: a6111...04c Skadefryd? Det var da et pussig ordvalg. Jeg føler ingen fryd over at andre mennesker skamferer seg sjøl med fillers og øvrige inngrep. Jeg blir vel heller trist.
Gjest Anonym1618 Skrevet 23. januar 2024 #29 Skrevet 23. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 23.1.2024 den 0.23): Det er i hvert fall verdt et forsøk. Jeg hadde en forkalkning inni en muskel (etter en skade) som akupunktur fikk til å forsvinne (bekreftet med ultralyd). Det tok en stund, husker ikke hvor lang tid det tok, men artig at det fungerte, for lege hadde sagt at det var umulig å få den bort, og i hvert fall ikke med akupunktur. Men det fungerte bra Og uten bivirkninger, annet enn noen få blåmerker (fordelt på mange behandlinger). Anonymkode: 5b0eb...601 Endret 19. september 2024 av Anonym1618
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå