Gå til innhold

Digitalt skjema som forandrer innhold etter innsending selv om jeg lagrer det.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal fylle ut et digitalt skjema og sende inn til en domstol, men problemet er at innholdet forsvinner etter at det er innsendt.

Jeg lagrer det jeg har skrevet og sjekker at alt er ok før innsending som vedlegg på epost, men etter innsending er skjemaet blankt.

Har gjort dette tre ganger nå og det skjer hver gang.

Har også fått hjelp til å gjøre det, men det skjer likevel.

Hva gjør jeg feil?

Anonymkode: e2c97...0c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke alle digitale skjemaer som kan lagres med innhold.  (Dette er en sikkerhetsfunksjon)

Du kan prøve å lagre det tomme skjemaet, konvertere det til word, og etter utfylling konvertere det tilbake til originalt format igjen (antar det er pdf?), men hvis ikke dette fungerer vet jeg ikke hva annet du kan gjøre.

Anonymkode: 6dff7...0f0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke alle digitale skjemaer som kan lagres med innhold.  (Dette er en sikkerhetsfunksjon)

Du kan prøve å lagre det tomme skjemaet, konvertere det til word, og etter utfylling konvertere det tilbake til originalt format igjen (antar det er pdf?), men hvis ikke dette fungerer vet jeg ikke hva annet du kan gjøre.

Jeg tror ikke jeg vet hvordan jeg formaterer skjemaet til Word, da jeg er ikke har gjort det før, men kan prøve.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tror ikke jeg vet hvordan jeg formaterer skjemaet til Word, da jeg er ikke har gjort det før, men kan prøve.

Ts

Du høyreklikker på dokumentfilen, og velger "åpne i...", da skal det komme frem en liste med alternativer, og du velger word (eller annet dokumentprogram).

Da skal skjemaet bli konvertert til det formatet.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...